• 15.950 nieuwsartikelen
  • 178.904 films
  • 12.262 series
  • 34.063 seizoenen
  • 648.970 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.387.019 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

neo

• 15436 berichten
  • 10048 stemmen

Leuke verbetering. Wel vind ik die plaatjes wat onnodig. In plaats van die plaatjes te tonen kan dat gedeelte van het beeld beter gevuld worden met meer titels/regisseurs/gebruikers om in 1 oogopslag te zien.

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

neo schreef:

Leuk verbetering. Wel vind ik die plaatjes wat onnodig. In plaats van die plaatjes te tonen kan dat gedeelte van het beeld beter gevuld worden met meer titels/regisseurs/gebruikers om in 1 oogopslag te zien.

Een aardige toevoeging, maar ik ben het wel eens met neo.

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

neo schreef:

Leuk verbetering. Wel vind ik die plaatjes wat onnodig. In plaats van die plaatjes te tonen kan dat gedeelte van het beeld beter gevuld worden met meer titels/regisseurs/gebruikers om in 1 oogopslag te zien.

Ik vind dit heel goed met die plaatjes. Soms is het niet gemakkelijk een titel te vinden, zeker met die Chinese films. Een dikke proficiat voor het team.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Die afbeeldingen zijn juist de voornaamste reden waarom het aangepast is, je ziet nu bij de gemiddelde zoekopdracht in een oogopslag welk resultaat je moet hebben.

[Preketero]

• 8531 berichten
  • 2450 stemmen

Knappe toevoeging!

Chuck Taylor

• 1269 berichten
  • 1953 stemmen

Ik vind het een zeer goede toevoeging, ik herken een film altijd snel aan de poster. SUPERB!!

ps. ik heb wel het idee dat hij er nu iets langer over doet bij het zoeken, maar misschien ligt dat aan mijn internetconnectie die op het moment niet zo snel is.. ?

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Werkt beter dan verwacht

Ik zie dat de beste (populairste) zoekresultaten, maar het scherm is zo groot, dat ook minder belangrijke resultaten en de resultaten in topics ook nog op het scherm komen. Dat vind ik wel een voorwaarde namelijk (niet teveel te hoeven scrollen of klikken naar meer zoekresultaten), maar het ziet er netjes uit.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

Gaaf, zelfs gebruikers worden gevonden.

danuz

• 12935 berichten
  • 0 stemmen

Ja, ik vind het vinden van gebruikers ook een fijne toevoeging.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1716 stemmen

Dit werkt erg fijn, die nieuwe zoekfunctie Ik vind persoonlijk de plaatjes wel prettig, geeft direct meer herkenning.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Goodfella_90 schreef:

Gaaf, zelfs gebruikers worden gevonden.

Niet als je Rokuro intikt, maar wel als je Mochizuki intikt...

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5984 stemmen

Haha.

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12870 stemmen

Volgens mij heb ik helemaal niks gedaan, maar mijn top 10 is verdwenen ? Zal hem even weglaten tot ik een reactie van Jordy krijg, maar volgens mij heb ik het zelf niet gedaan ...

Chuck Taylor

• 1269 berichten
  • 1953 stemmen

Onderhond schreef:

Volgens mij heb ik helemaal niks gedaan, maar mijn top 10 is verdwenen ? Zal hem even weglaten tot ik een reactie van Jordy krijg, maar volgens mij heb ik het zelf niet gedaan ...

Ja, hoorde net van een andere MM gebruiker dat hij hetzelfde had ondervonden. Ik heb er geen last van gehad gelukiig.

Prudh

• 3124 berichten
  • 1874 stemmen

Die nieuwe zoekfunctie is top! Geweldige verbetering.

Zelva

• 2188 berichten
  • 2702 stemmen

Jordy schreef:

kappeuter heeft al een weekje mogen testen, dus dat als er geen bugs in zitten dan is dat ook zijn verdienste

Ik heb wel een probleempje gevonden. Als ik A Woman of Paris, of Woman of Paris invoer in het scherm, op enter druk en dus geen gebruik maak van de nieuwere snufjes, dan kom ik automatisch bij Joan of Paris in plaats van bij de film die ik zoek of een selectiescherm.

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Aangename verrassing, die nieuwe zoekfunctie. Enorme verbetering vind ik.

Enkel een kanttekening bij de weergave van lange titels. Tik bijvoorbeeld eens 'effi' in het venstertje, je ziet dan een behoorlijk slordige overlap van verschillende teksten in Firefox en zelfs een leeg veld in Internet Explorer. Nu betreft dit een erg lange titel, maar ook bij titels die minder lang zijn ziet het er slordig uit (zie: 'bergman', 'chacun' e.d.).

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Mochizuki Rokuro schreef:

(quote)
Niet als je Rokuro intikt, maar wel als je Mochizuki intikt...

is inderdaad een verbeterpuntje

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Zelva schreef:

(quote)

Ik heb wel een probleempje gevonden. Als ik A Woman of Paris, of Woman of Paris invoer in het scherm, op enter druk en dus geen gebruik maak van de nieuwere snufjes, dan kom ik automatisch bij Joan of Paris in plaats van bij de film die ik zoek of een selectiescherm.

dat is ongewijzigd ivm met eerder, maar ik zal het op de lijst zetten als verbeterpuntje voor de search

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Alastor schreef:

Aangename verrassing, die nieuwe zoekfunctie. Enorme verbetering vind ik.

Enkel een kanttekening bij de weergave van lange titels. Tik bijvoorbeeld eens 'effi' in het venstertje, je ziet dan een behoorlijk slordige overlap van verschillende teksten in Firefox en zelfs een leeg veld in Internet Explorer. Nu betreft dit een erg lange titel, maar ook bij titels die minder lang zijn ziet het er slordig uit (zie: 'bergman', 'chacun' e.d.).

ja, goede opmerking

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

Onderhond schreef:

ik zie dat je 'm inmiddels weer ingevoerd hebt. Dit zal helaas ongetwijfeld te maken hebben met de paar minuten gisteren waarin er enkele films van de site waren verdwenen, toen heeft de site blijkbaar hier en daar wat "incorrecte" top 10 lijstjes opgeschoond.

Vervelend, maar het is even niet anders.

Mochizuki Rokuro

• 18942 berichten
  • 16416 stemmen

Onderhond schreef:

Jordy schreef:

(quote)

ik zie dat je 'm inmiddels weer ingevoerd hebt. Dit zal helaas ongetwijfeld te maken hebben met de paar minuten gisteren waarin er enkele films van de site waren verdwenen, toen heeft de site blijkbaar hier en daar wat "incorrecte" top 10 lijstjes opgeschoond.

Vervelend, maar het is even niet anders.

Verhip, bij mij het zelfde. Zal hem opnieuw invoeren als iemand mij even helpt meedenken, welke films ik ook weer zo ontzettend goed vond...

Onderhond

• 87613 berichten
  • 12870 stemmen

Jordy schreef:

ik zie dat je 'm inmiddels weer ingevoerd hebt.

Uh, ja, sorry . Maar hoorde van Apollinisch dat het blijkbaar een bekend probleem was, dus maar weer ingevuld.

Nieuwe zoekfunctie is trouwens erg mooi, al moet ik wel zeggen dat het in samenwerking met die top 10 invullen beretraag is.

jaspertje3

• 578 berichten
  • 1466 stemmen

Gedeeltelijk jammer, die zoekfunctie. Op de Pc prima, maar op de Playstation 3 doet ie 't niet

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter heeft al een weekje mogen testen, dus dat als er geen bugs in zitten dan is dat ook zijn verdienste
In het Mijn Films-menu werkt de zoekfunctie niet.

Hannibal

• 9359 berichten
  • 3284 stemmen

Daar zit ook geen zoekfunctie in.

Apollinisch

• 21299 berichten
  • 0 stemmen

Ik doel gewoon op het zoekveld rechtsbovenin, dat op elke pagina hoort te werken.

madtomba

• 1 berichten
  • 0 stemmen

In Overigen > Algemeen > film en leeftijd aanbeveling:

Hoi,

misschien dat ik het heb gemist maar als je een film opzoekt met moviemeter, hoe kan ik dan zien voor welk aanbevolen leeftijd ze dan geschikt zijn?

een newbie op moviemeter

aunuscus

• 591 berichten
  • 115 stemmen

mischien moet je eens gaan op de site van de film zelf

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

bij de desbetrefende film ga je naar de imdb link en daar een beetje naar beneden scrollen tot je de link parrentsgide ziet, dan zie je de meeste rating van de films van landen van de des betreffende film.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.