- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
neo
-
- 15436 berichten
- 10048 stemmen
Leuke verbetering. Wel vind ik die plaatjes wat onnodig. In plaats van die plaatjes te tonen kan dat gedeelte van het beeld beter gevuld worden met meer titels/regisseurs/gebruikers om in 1 oogopslag te zien.
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Leuk verbetering. Wel vind ik die plaatjes wat onnodig. In plaats van die plaatjes te tonen kan dat gedeelte van het beeld beter gevuld worden met meer titels/regisseurs/gebruikers om in 1 oogopslag te zien.
lucdecoster
-
- 1644 berichten
- 6323 stemmen
Leuk verbetering. Wel vind ik die plaatjes wat onnodig. In plaats van die plaatjes te tonen kan dat gedeelte van het beeld beter gevuld worden met meer titels/regisseurs/gebruikers om in 1 oogopslag te zien.
Ik vind dit heel goed met die plaatjes. Soms is het niet gemakkelijk een titel te vinden, zeker met die Chinese films. Een dikke proficiat voor het team. 
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Die afbeeldingen zijn juist de voornaamste reden waarom het aangepast is, je ziet nu bij de gemiddelde zoekopdracht in een oogopslag welk resultaat je moet hebben.
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Ik vind het een zeer goede toevoeging, ik herken een film altijd snel aan de poster. SUPERB!!
ps. ik heb wel het idee dat hij er nu iets langer over doet bij het zoeken, maar misschien ligt dat aan mijn internetconnectie die op het moment niet zo snel is.. ?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Werkt beter dan verwacht 
Ik zie dat de beste (populairste) zoekresultaten, maar het scherm is zo groot, dat ook minder belangrijke resultaten en de resultaten in topics ook nog op het scherm komen. Dat vind ik wel een voorwaarde namelijk (niet teveel te hoeven scrollen of klikken naar meer zoekresultaten), maar het ziet er netjes uit.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Gaaf, zelfs gebruikers worden gevonden. 
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Ja, ik vind het vinden van gebruikers ook een fijne toevoeging.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1716 stemmen
Dit werkt erg fijn, die nieuwe zoekfunctie
Ik vind persoonlijk de plaatjes wel prettig, geeft direct meer herkenning.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Gaaf, zelfs gebruikers worden gevonden. 
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
Volgens mij heb ik helemaal niks gedaan, maar mijn top 10 is verdwenen ? Zal hem even weglaten tot ik een reactie van Jordy krijg, maar volgens mij heb ik het zelf niet gedaan ...
Chuck Taylor
-
- 1269 berichten
- 1953 stemmen
Volgens mij heb ik helemaal niks gedaan, maar mijn top 10 is verdwenen ? Zal hem even weglaten tot ik een reactie van Jordy krijg, maar volgens mij heb ik het zelf niet gedaan ...
Ja, hoorde net van een andere MM gebruiker dat hij hetzelfde had ondervonden. Ik heb er geen last van gehad gelukiig.
Prudh
-
- 3124 berichten
- 1874 stemmen
Die nieuwe zoekfunctie is top! Geweldige verbetering.
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
kappeuter heeft al een weekje mogen testen, dus dat als er geen bugs in zitten dan is dat ook zijn verdienste 
Ik heb wel een probleempje gevonden. Als ik A Woman of Paris, of Woman of Paris invoer in het scherm, op enter druk en dus geen gebruik maak van de nieuwere snufjes, dan kom ik automatisch bij Joan of Paris in plaats van bij de film die ik zoek of een selectiescherm.
Alastor
-
- 2634 berichten
- 3018 stemmen
Aangename verrassing, die nieuwe zoekfunctie. Enorme verbetering vind ik.
Enkel een kanttekening bij de weergave van lange titels. Tik bijvoorbeeld eens 'effi' in het venstertje, je ziet dan een behoorlijk slordige overlap van verschillende teksten in Firefox en zelfs een leeg veld in Internet Explorer. Nu betreft dit een erg lange titel, maar ook bij titels die minder lang zijn ziet het er slordig uit (zie: 'bergman', 'chacun' e.d.).
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen

is inderdaad een verbeterpuntje
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik heb wel een probleempje gevonden. Als ik A Woman of Paris, of Woman of Paris invoer in het scherm, op enter druk en dus geen gebruik maak van de nieuwere snufjes, dan kom ik automatisch bij Joan of Paris in plaats van bij de film die ik zoek of een selectiescherm.
dat is ongewijzigd ivm met eerder, maar ik zal het op de lijst zetten als verbeterpuntje voor de search
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Aangename verrassing, die nieuwe zoekfunctie. Enorme verbetering vind ik.
Enkel een kanttekening bij de weergave van lange titels. Tik bijvoorbeeld eens 'effi' in het venstertje, je ziet dan een behoorlijk slordige overlap van verschillende teksten in Firefox en zelfs een leeg veld in Internet Explorer. Nu betreft dit een erg lange titel, maar ook bij titels die minder lang zijn ziet het er slordig uit (zie: 'bergman', 'chacun' e.d.).
ja, goede opmerking
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
ik zie dat je 'm inmiddels weer ingevoerd hebt. Dit zal helaas ongetwijfeld te maken hebben met de paar minuten gisteren waarin er enkele films van de site waren verdwenen, toen heeft de site blijkbaar hier en daar wat "incorrecte" top 10 lijstjes opgeschoond.
Vervelend, maar het is even niet anders.
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
ik zie dat je 'm inmiddels weer ingevoerd hebt. Dit zal helaas ongetwijfeld te maken hebben met de paar minuten gisteren waarin er enkele films van de site waren verdwenen, toen heeft de site blijkbaar hier en daar wat "incorrecte" top 10 lijstjes opgeschoond.
Vervelend, maar het is even niet anders.
Verhip, bij mij het zelfde. Zal hem opnieuw invoeren als iemand mij even helpt meedenken, welke films ik ook weer zo ontzettend goed vond...
Onderhond
-
- 87613 berichten
- 12870 stemmen
ik zie dat je 'm inmiddels weer ingevoerd hebt.
Uh, ja, sorry
. Maar hoorde van Apollinisch dat het blijkbaar een bekend probleem was, dus maar weer ingevuld.
Nieuwe zoekfunctie is trouwens erg mooi, al moet ik wel zeggen dat het in samenwerking met die top 10 invullen beretraag is.
jaspertje3
-
- 578 berichten
- 1466 stemmen
Gedeeltelijk jammer, die zoekfunctie. Op de Pc prima, maar op de Playstation 3 doet ie 't niet 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3284 stemmen
Daar zit ook geen zoekfunctie in.
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Ik doel gewoon op het zoekveld rechtsbovenin, dat op elke pagina hoort te werken.
madtomba
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
In Overigen > Algemeen > film en leeftijd aanbeveling:
Hoi,
misschien dat ik het heb gemist maar als je een film opzoekt met moviemeter, hoe kan ik dan zien voor welk aanbevolen leeftijd ze dan geschikt zijn?
een newbie op moviemeter
aunuscus
-
- 591 berichten
- 115 stemmen
mischien moet je eens gaan op de site van de film zelf
combi
-
- 20609 berichten
- 0 stemmen
bij de desbetrefende film ga je naar de imdb link en daar een beetje naar beneden scrollen tot je de link parrentsgide ziet, dan zie je de meeste rating van de films van landen van de des betreffende film.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.