- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Ik doel gewoon op het zoekveld rechtsbovenin, dat op elke pagina hoort te werken.
wat gaat er precies mis?
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Als ik een titel invul verschijnt er helemaal niets (geen dropdown-dinges dus, of hoe dat ook moge heten). Op enter drukken levert ook niks op.
Zowel in Firefox als in IE.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
okee apart, bij mij gaat het gewoon goed
Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
Bij de zoekopdracht 'Francois Ozon' gaat er bij mij iets mis. De ç van François zorgt voor een vreemd symbooltje. Dit zal wel voor meer van dat soort letters gelden.
W.M.J.M
-
- 4041 berichten
- 2902 stemmen
Als ik moviemeter.nl in typ krijg ik een bericht dat er nog steeds werkzaamheden aan de gang zijn. Ik moet via een omweg (bijvoorbeeld een naam van een film in typen) op moviemeter komen. Ik kan dan ook niet op home komen.
neo
-
- 15436 berichten
- 10048 stemmen
Is het technisch/qua moeite mogelijk om te kunnen aangeven of je de oude of nieuwe zoekmanier wilt gebruiken? Ik wil, zoals al eerder gezegd, gewoon meer titels in 1 oogopslag kunnen zien.
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
Als ik moviemeter.nl in typ krijg ik een bericht dat er nog steeds werkzaamheden aan de gang zijn. Ik moet via een omweg (bijvoorbeeld een naam van een film in typen) op moviemeter komen. Ik kan dan ook niet op home komen.
Dat had ik vroeger ook mar dat is eigenlijk geloof ik gewoon weggegaan (is al wel twee jaar geleden dat ik dat probleem had...)
Bij mij kwam het uiteindelijk dan zover dat als ik een naam van een film intypte dat ik er dan ook niet meer op geraakte.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
kwestie van cache legen waarschijnlijk
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Is het technisch/qua moeite mogelijk om te kunnen aangeven of je de oude of nieuwe zoekmanier wilt gebruiken? Ik wil, zoals al eerder gezegd, gewoon meer titels in 1 oogopslag kunnen zien.
Je zult het echt hier mee moeten doen, sorry. Ik sta wel open voor tips voor verbetering van deze functionaliteit natuurlijk, bij welke zoekopdracht kreeg je een ongewenst zoekresultaat?
een volledige lijst van resultaten krijg je door na je zoekopdracht op enter te drukken
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Als ik een titel invul verschijnt er helemaal niets (geen dropdown-dinges dus, of hoe dat ook moge heten). Op enter drukken levert ook niks op.
Zowel in Firefox als in IE.
Gebruik je soms de oude Mijn Films variant? In dat geval zal ik helaas ook dat probleem niet verder onderzoeken, die wordt nl. niet meer (actief) ondersteund.
Chr.s
-
- 3671 berichten
- 1703 stemmen
Fantastische toevoeging, complimenten. 
jan66
-
- 231 berichten
- 6175 stemmen
Betreft de nieuwe suggestielijst bij het zoeken:
Zodra je de scrollbalk gebruikt (die nu bij zoeken bij de suggesties wordt gegeven) met de linkermuis knop, verdwijnt het suggestielijstje. Scrollwiel werkt wel. Ik gebruik IE7.0
Nu is de lijst langer (dus eerder scrollbalk) en als je suggestie er niet direct bijstaat heb je pech (omdat je de balk niet kunt verplaatsen, dan gaat de lijst weg).
Als het nieuwe lijstje dan toch moet (is wel een leuk idee overigens, ziet er gelikt uit), maak hem dan wat compacter, gebruik geen opacity (je ziet de tekst erachter staan, dat is onrustig) en fix de bug met de scrollbalk...
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
okee bedankt, ik zet het op de lijst (dat de suggesties in IE7 verdwijnen wanneer je op de scrollbalk klikt)
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zodra je de scrollbalk gebruikt (die nu bij zoeken bij de suggesties wordt gegeven) met de linkermuis knop, verdwijnt het suggestielijstje. Scrollwiel werkt wel. Ik gebruik IE7.0
Ik had er nog niet op gelet, maar je hebt gelijk. Ik heb ook IE 7 en ja hoor... 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Bij mij hetzelfde, maar ik werk momenteel op een wat verouderde computer van de universiteit, dacht dat het daaraan lag 
Apollinisch
-
- 21299 berichten
- 0 stemmen
Als ik rechtsbovenin "Third Man" invul verschijnt die titel wél in het dropdown-menu, maar als ik vervolgens geen van de weergegeven keuzemogelijkheden aanklik en op enter druk, wordt-ie niet gevonden (alleen Her Man, Hit Man en een forumtopic).
En ja, ik gebruik de oude Mijn Films-variant.
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Er draait straks een scriptje dat de index van de zoekfunctionaliteit opnieuw doorberekent, hierdoor zijn er waarschijnlijk ongeveer een uurtje incomplete zoekresultaten
Grindhouse
-
- 828 berichten
- 1686 stemmen
Deze film is volgens mij onvindbaar geworden. Behalve als je via de regisseur zoekt. En misschien een domme vraag, maar wat is er nu eigenlijk veranderd aan de zoekfunctie? Of ziet het er alleen maar mooier uit?
Edit: Oh, ik lees het bericht boven mij al... 
Pure
-
- 770 berichten
- 0 stemmen
Bij de zoekopdracht 'Francois Ozon' gaat er bij mij iets mis. De ç van François zorgt voor een vreemd symbooltje. Dit zal wel voor meer van dat soort letters gelden.
Is inmiddels geen sprake meer van
.
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3282 stemmen
De film revolutionary Girl utena geeft bij het zoeken geen plaatje maar HTML.

Edit: Fore Stormen ook, en ongetwijfeld meerdere films.
Browser = Opera
Onderhond
-
- 87606 berichten
- 12870 stemmen
Heeft te maken met de vreemde tekens in de alt="" omschrijvingen gok ik.
Hannibal
-
- 9359 berichten
- 3282 stemmen
Ja, nou je het zegt... Rashômon hetzelfde.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5984 stemmen
In Firefox werkt het wel goed.
Grindhouse
-
- 828 berichten
- 1686 stemmen
Als ik hier (in firefox) op Rashomon zoek, gaat alles goed, maar als ik zoek op Rashômon, vindt ie niks meer...
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Weet niet of het bij anderen ook zo is, maar op het moment doet de zoekfunctie het in zijn geheel niet wanneer ik naar films zoek.
Grindhouse
-
- 828 berichten
- 1686 stemmen
Bara no Soretsu is nog steeds niet te vinden. Net als Shadowlands...
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Die nieuwe zoekfunctie doet wel erg raar. Als ik (IE7) bijv. Night of the Hunter opzoek, krijg ik dit.

danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Precies, hij vind geen films meer, alleen nog forumtopics en users.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Ach, dan maar even via een omweggetje zoeken. Kom je misschien ook nog wat leuks tegen
Bij mij is het trouwens precies hetzelfde.
jackie chan
-
- 296 berichten
- 1479 stemmen
In De Site > Algemeen > Zoekfunctie:
Beste Moviemeter1
Ik ga al jaren bijna wekelijks na uw site1 Het is een hele fijne site vooral de films op TV.
Maar ik wou net een film opzoeken en ik zie dat er een nieuwe zoekfunctie is (nouja hetzelfde balkje) en daar staan nu meer detials o.a. regi, cast, filmposter. Maar ik kan de titel van de film niet vinden!
Dus kan er niet gewoon als je kung fu panda intikt kung fu panda (2008) komen te staan ipv alleen "(2008)"
Want dit is zwaar irritant!
Verder is jullie site geweldig en kom hier echt heel vaak!!!!
hopelijk kunnen jullie dit zonder teveel gedoe aanpassen. En anders moet het maar wat gedoe kosten want bij films met meer titels is het echt moeilijk zoeken!
Groeten Koen
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.