• 15.987 nieuwsartikelen
  • 179.046 films
  • 12.274 series
  • 34.085 seizoenen
  • 649.230 acteurs
  • 199.279 gebruikers
  • 9.390.479 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Mij lijkt het leuk om meer "persoonlijke tintjes" aan je profiel pagina te geven. Niet zo erg als Hyves natuurlijk, maar gewoon kleine dingetjes die lijk zijn om te weten.

Heeft op zich weinig met films te maken, maar ik zou het persoonlijk een leuke extra vinden. Zeker als het gaat over actievere users, geeft toch meer een community gevoel denk ik

Film gerelateerd: hoeveel zijn jou sterren waard, top 10 van films die je nog wilt zien, top 10 acteurs / actrices / regisseurs, favourite genre etc.

Maar ook meer persoonlijke dingen als: werk / school, hobby's naast film (sport), persoonlijke quote, favourite muziek / game etc.

Misschien ook welke naam je hebt onder de andere meters?

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Dat community gevoel met de wat actievere gebruikers is er sowieso wel, persoonlijk heb ik als tiener weinig met hyves (I know, die zijn er ook) en hoe leuk ik het ook vind om zulke lijstjes te maken denk ik dat ze meer onderwerp zijn voor forumtopics e.d. En anders kan je bij je website net zo goed een link naar je hyves zetten

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Ik beschouw mezelf ook nog als tiener en ik heb ook niets met Hyves, maar ik bijv. ook lid van DeviantArt, en zo'n lijstje die de gebruiker kan invullen vind ik altijd leuk om te lezen. Het geeft een soort kort overzicht over andere intresses van een gebruiker. Ik weet dat deviantart hier niet het meest geschikte voorbeeld is, maar het geeft een idee over wat ik bedoel.

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Als Hyves niet voor tieners is, voor wie is het dan wel? Kleuters?

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Hyves is over het algemeen wel voor tieners, alleen niet alle tieners doen eraan mee. Ik hoorde overigens dat onze premier ook een hyve account had

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Ik hoorde overigens dat onze premier ook een hyve account had

Dacht ik het niet

Lord Flashheart

• 6454 berichten
  • 2375 stemmen

Alle politici hebben een account. Anders hoor je er niet bij.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

test, mijn eerste post per telefoon.

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

kos schreef:

test, mijn eerste post per telefoon.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

valt nog niet mee jordy door alle reclame bovenin .ik gebruik Nu opera browser mobiel. is er een betere? en heb je nog meer tips? .

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Verslavingszorg.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

kappeuter schreef:

Verslavingszorg.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Lord Flashheart schreef:

Alle politici hebben een account. Anders hoor je er niet bij.

Yep, net zoals die andere 6 miljoen hyvers....

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

Erwinner schreef:

Nee, wie is het interessants om te bezoeken!

Ik had geloof ik het woordje"" Hyves"" weg moeten laten.

Zelfs al had je dat woordje niet genoemd.... Vind het een slecht idee. Ik hoef niet te weten hoeveel mensen op mijn profiel klikken. Het community gevoel is nu al precies goed, ondanks die avatars waar ik fel op tegen ben nog steeds.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Denk dat de avatars zich ondertussen wel al mooi bewezen hebben. Is er toch al een tijdje, en nog steeds geen vunzigheid of flikkerende zooi.

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Mug schreef:

Naar aanleiding van de ontstane discussie bij Shine a Light:

Het is al jarenlang een vage grens, de 'muziekfilms'. Geen concertregistraties op MovieMeter.

De laatste jaren zijn er wel eens versoepelingen gekomen in de toevoegregels. Mini-series met meer dan 7 afleveringen die gedraaid hebben in de bios mogen wel op de site. En pilot-afleveringen van tv-series (zie Vermist) ook. Een logische conclusie zou dus behoren te zijn dat dat ook geldt voor zogenaamde 'concertfilms'. Lijkt mij in ieder geval een goede reden. Niet dat het vaak gebeurd (alhoewel er nu maar liefst 3 films een release hebben, Shine a Light, U2 3D en Lou Reed's Berlin). Maar de regel bios-release zou mijns inziens toch de gouden regel behoren te zijn w.b. toegestane titels op de site.

Ik weet niet hoe de crew en/of anderen hierover denken. Het is maar een voorstel/gedachtenkronkel.

Op zich niets mis mee. Maar ik weet nog dat niet zo heel lang geleden de concert'film' Heart of Gold van Neil Young verwijderd is terwijl die volgens mij ook in de bios heeft gedraaid.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

lordsnoopy schreef:

Ik beschouw mezelf ook nog als tiener en ik heb ook niets met Hyves, maar ik bijv. ook lid van DeviantArt, en zo'n lijstje die de gebruiker kan invullen vind ik altijd leuk om te lezen.

Cool, me too .

Verder nog even inpikken op die avatars. Neo, je hebt het waarschijnlijk al ergens uitgelegd hoor, maar waarom ben je er precies fel op tegen? Het blijft toch allemaal erg braaf zoals Onderhond aangaf? En ik vind dat het voor een iets persoonlijkere, warmere toets zorgt in deze community.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Gave site zeg, nooit eerder van gehoord. Die art op jouw pagina is wel erg vet overigens.

Descolada. .

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Bedankt hoor, maar die Descolada is niet van mij. Staat wel tussen m'n favorieten .

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Dat snap ik. . Heb je er eigen kunst tussen staan dan?

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Uiteraard, dit is mijn galerij: http://halcyon83.deviantart.com/gallery/

Maar kunst zou ik het niet noemen, eerder een esthetische/creatieve vorm van entertainment.

kos

• 46714 berichten
  • 8870 stemmen

Oke! nice!

zoals ik al zei kende ik de site niet. .

Nu durf ik me niet meer in te schrijven. .

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

lordsnoopy schreef:

Ik beschouw mezelf ook nog als tiener en ik heb ook niets met Hyves, maar ik bijv. ook lid van DeviantArt.

alsjemenou..... ik zie Loeki de leeuw!

Gedurende enige weken hebben wij die leeuw zitten modellen (het omzetten naar een 3D animatie model) om voorts daar 3D animaties mee te maken samen met een tekenaar van Toonder studio. Dat laatste was natuurlijk erg fijn en een leerzame ervaring!

neo

• 15436 berichten
  • 10050 stemmen

Halcyon schreef:

Verder nog even inpikken op die avatars. Neo, je hebt het waarschijnlijk al ergens uitgelegd hoor, maar waarom ben je er precies fel op tegen? Het blijft toch allemaal erg braaf zoals Onderhond aangaf? En ik vind dat het voor een iets persoonlijkere, warmere toets zorgt in deze community.

Ik zal het proberen kort te houden.

Een onnodige toeter.

Als ik op een pagina zit kan ik mensen prima aan hun nickname herkennen. Je onderscheidt al genoeg door je nick en je schrijfstijl.

Als ik ergens lees kijk ik vanzelf al naar links naar de gebruikersnaam. Als ik daar dan ook nog eens een plaatje zie... Ook zijn er mensen die vinden dat het nog wat extra's zegt over iemand... Uiteraard. Nounou, mijn ervaring is altijd dat ik zoiets heb van;

-Ah 300 mensen hebben een De Niro avatar. Ok ze houden van die acteurs. Wat een revelatie.

-Ah een zandbak. Ja, nee de gebruiker speelt graag in het zand.

Ook hoef ik veel avatars niet te zien. Als ik bijvoorbeeld bij een favoriete film allemaal avatars zie van de meest uiteenlopende figuren... Zelfs al zijn het mooie, alsof die pagina leuk wordt opgefleurd. Ik kom niet naar de site voor een extra opfleuring. Ik kom voor lezen en discusseren.

Hulde voor het ontbreken van flikkerende en vunzige avatars!

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Vunzige / ongepaste avatars worden verwijderd.

Omdat animated gifs niet zijn toegestaan komen bewegende dingen niet op de site.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

Een onnodige toeter.

Als ik op een pagina zit kan ik mensen prima aan hun nickname herkennen.

Wat natuurlijk zeker waar is.

Al herken ik mensen toch sneller aan de hand van een avatar. En ik ben daarin zeker niet de enige. Een avatar voegt daarom dus niet meteen iets extra toe, maar het verbetert wel wat er al bestaat. De herkenbaarheid van personen in een discussie wordt zo veel makkelijker en gebeurt sneller.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

maar hoe kwam men erbij om avatars toe te staan, want het heeft weinig toevoeging zoals neo al zei.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

er komt ook wel is voor dat verschillende users dezelfde avater hebben!!

timbo_

• 13116 berichten
  • 3874 stemmen

Onderhond schreef:

Wat natuurlijk zeker waar is.

Al herken ik mensen toch sneller aan de hand van een avatar. En ik ben daarin zeker niet de enige.

Meen je dat herken ik me totaal niet in. Sterker nog vind veel avaters veel op elkaar lijken.

Onderhond

• 87616 berichten
  • 12876 stemmen

combi schreef:

er komt ook wel is voor dat verschillende users dezelfde avater hebben!!

En er komt ook wel eens voor dat users bijna dezelfde nick hebben. Ik kan Goodfella en Goodfella_90 nu in ieder geval beter uit elkaar houden.

Verder zullen er inderdaad ook wel mensen zijn die wat minder die directe visuele herkenning hebben, vraag is natuurlijk ofdat dat een reden is om avatars te mijden. Heel veel mensen hebben die visuele herkenning wel, en die zijn ermee gebaat. De rest kan ze nog steeds gewoon uitzetten geloof ik.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.