• 15.985 nieuwsartikelen
  • 179.041 films
  • 12.274 series
  • 34.084 seizoenen
  • 649.228 acteurs
  • 199.273 gebruikers
  • 9.390.263 stemmen

Het grote opmerkingen / feedback topic

zoeken in:

Observator

• 18281 berichten
  • 3579 stemmen

Very naughty. Ik dacht, die verdient wel een berisping.

timburton

• 1296 berichten
  • 632 stemmen

Goodfella_90 schreef:

50.000 films op moviemeter

49.083 films .

timburton

• 1296 berichten
  • 632 stemmen

Ik heb het nooit meegemaakt, ik ben namelijk pas account sinds 2007. (schaam schaam ) Maar ik hoorde van andere mensen dat je eerst bij je profiel een enorme leuke optie had. Bij deze optie kon je zien welk account de smaak had die het meest op jouw smaak leek. Erg jammer dat die eruit is. Waarom, Kappeuter? Waarom???

starbright boy (moderator films)

• 22431 berichten
  • 5131 stemmen

Omdat die optie niet goed werkte. De mensen aan wie je werd gekoppeld waren vaak niet de mensen met wie je de grootste smaakovereenkomst had.

timburton

• 1296 berichten
  • 632 stemmen

starbright boy schreef:

Omdat die optie niet goed werkte. De mensen aan wie je werd gekoppeld waren vaak niet de mensen met wie je de grootste smaakovereenkomst had.

Jammer... Misschien iets waaraan jullie moeten gaan werken.

timburton

• 1296 berichten
  • 632 stemmen

Heey, btw. Ik dacht even... misschien dat movieMeter toch aan het werk is gegaan met TVMeter. Als ik TVMeter.nl intik staat het woord tvmeter.nl op een blanco pagina. Betekent dit dat MovieMEter het domein heeft gekocht, en er toch toekomst in ziet? Jordy vond het namelijk eerst bullshit om een TVMeter te maken. Niet dat ik dat geloofde, aangezien hij dit ook zei over GamesMeter.

Goodfella_90

• 10408 berichten
  • 2596 stemmen

timburton schreef:

(quote)

49.083 films .

Serieus ongrappig.

timburton

• 1296 berichten
  • 632 stemmen

Goodfella_90 schreef:

(quote)

Serieus ongrappig.

Jezus, sorry man. Ik weet dat ik een 14-jarige jongen ben met bar weinig humor. Maar ik neem aan dat een volwasse man dat erniet probeert in te stampen, niet? Sorry als ik je uit je humeur heb gehaald.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

kappeuter schreef:

Hij heeft het screenshot na een paar biertjes gemaakt.

Dat terzijde Ik krijg het nog steeds, maar niet continu. Bij de ene zoekopdracht gaat het goed en bij de andere krijg je weer dubbele opties. Niets storends en ik kan er prima mee leven, maar ik wees alleen even op de fout. (Kan miss. ook liggen aan het feit dat ik Opera gebruik)

Hannibal

• 9365 berichten
  • 3286 stemmen

De kans is heel groot dat het aan Opera ligt. Die browser in combinatie met zoeken op MovieMeter is een ramp.

Een fijne en snelle browser, maar met een cache probleem die ze er blijkbaar maar niet uitkrijgen. Sinds versie 8 is het al zo.

Jouw bovenstaande probleem heb ik nooit gehad, maar wel dat ik na elke zoekopdracht op F5 moet drukken omdat hij steeds met oude resultaten komt.

timburton

• 1296 berichten
  • 632 stemmen

Hannibal schreef:

De kans is heel groot dat het aan Opera ligt. Die browser in combinatie met zoeken op MovieMeter is een ramp.

Een fijne en snelle browser, maar met een cache probleem die ze er blijkbaar maar niet uitkrijgen. Sinds versie 8 is het al zo.

Jouw bovenstaande probleem heb ik nooit gehad, maar wel dat ik na elke zoekopdracht op F5 moet drukken omdat hij steeds met oude resultaten komt.

Firefox

Hannibal

• 9365 berichten
  • 3286 stemmen

Ja, uiteindelijk ben ik ook gezwicht voor het minder snelle, maar toch beter werkende Firefox. (Waarschijnlijk totdat Opera deze bug heeft verholpen.)

Alastor

• 2634 berichten
  • 3018 stemmen

Op de ideeënlijst staat het volgende bij "misschien ooit":

- plusjes: gehele lijsten uit kunnen klappen? of misschien een optie waarbij je standaard alles uitgeklapt ziet

Nu vroeg ik me af of dat "misschien ooit" al snel is? Ik ben momenteel nl. bezig met het opzetten van een eigen database in Microsoft Excel en het zou verdomd veel werk schelen wanneer ik alle informatie direct van lijsten kan slepen (alles uitgeklapt).

Just curious..

Spetie

• 38871 berichten
  • 8222 stemmen

Vraagje: Is gebruiker Perfection gebanned of heeft hij zich uitgeschreven?

Ik neem aan dat eerste want hij was heel irritant bezig.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Ja dat eerste.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8222 stemmen

Oke bedankt.

timburton

• 1296 berichten
  • 632 stemmen

kappeuter schreef:

Ja dat eerste.

Wat was er dan?

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Niet in staat om op normale wijze te discussieren en constant users schofferen. Meerdere waarschuwingen zonder verbetering van gedrag leiden uiteindelijk tot ban.

timburton

• 1296 berichten
  • 632 stemmen

Oké. Maar ik had dus een ideetje. Waarom kun je niet bij corrigeren/film toevoegen een trailer erbij toevoegen. Netzoals muziekclips bij musicmeter. Dan weet je een beetje of de film iets voor jou is, of dat de film die je hebt opgezocht op moviemeter ook echt de film is die je bedoelt. Ik zag hem niet staan bij de ideeënlijst van jordy, dus ik zeg het maar even.

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

Google de titel + trailer.

Het is een hels karwei om die links zelf te gaan bijhouden, aangezien trailers vaak weer van sites verdwijnen.

Ook zijn er heel veel kwaliteiten, versies en formaten.

Teaser(s) + verschillende trailers.

De een ziet liever een Quicktime, de ander liever een youtube.

Dat is dus met een simpele google actie snel te vinden.

Of je klikt op de imdb link en daar is bij veel films een trailer tab.

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Lijkt wel of de laatste tijd iedereen in de ban is van uitschrijven / geband worden.

Ligt het aan mij of komt het de laatste weken meer voor? Of wordt er gewoon meer over gepraat?

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

word meer over gepraat.

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Naar aanleiding van de ontstane discussie bij Shine a Light:

Het is al jarenlang een vage grens, de 'muziekfilms'. Geen concertregistraties op MovieMeter.

De laatste jaren zijn er wel eens versoepelingen gekomen in de toevoegregels. Mini-series met meer dan 7 afleveringen die gedraaid hebben in de bios mogen wel op de site. En pilot-afleveringen van tv-series (zie Vermist) ook. Een logische conclusie zou dus behoren te zijn dat dat ook geldt voor zogenaamde 'concertfilms'. Lijkt mij in ieder geval een goede reden. Niet dat het vaak gebeurd (alhoewel er nu maar liefst 3 films een release hebben, Shine a Light, U2 3D en Lou Reed's Berlin). Maar de regel bios-release zou mijns inziens toch de gouden regel behoren te zijn w.b. toegestane titels op de site.

Ik weet niet hoe de crew en/of anderen hierover denken. Het is maar een voorstel/gedachtenkronkel.

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

Ik vind het een prima regel. Zo zag ik gisteravond de Maleisische film Flower in the Pocket (2007) die geheel op digibeta was opgenomen.

De bioscooprelease zie ik dan ook als een gezonde 'filter' om films geschoten op video te scheiden van films die een 'minder' serieuze uitgangspositie kennen zoals home-made film producties. M.a.w. een film verschijnt mijns inziens niet zomaar in de bioscoop, hiervoor bestaan toch een aantal criteria die ik redelijk acht.

Dit geld ook voor series zoals o.a. de beroemde Heimat trilogie.

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Is deze tip al is langsgeweest?

Het lijkt mij zeer grappig, te kunnen zien hoeveel bezoekers er zijn

geweest op je profiel!

Waarschijnlijk krijg je op die manier veel minder 2e accounts.

En het is nog leuk ook, mits je bij de andere users ook de bezoekers

kunt zien!

(Net zoals op hyves dus)

Metalfist

• 12407 berichten
  • 3964 stemmen

Het begint precies hier op netlog te lijken met die tip van je...

kappeuter (crew films)

• 74673 berichten
  • 5985 stemmen

We willen hier geen hyvestoestanden.

dragje

• 5098 berichten
  • 0 stemmen

wie oh wie heeft de meeste vriendjes?

Erwinner

• 33715 berichten
  • 3079 stemmen

Nee, wie is het interessants om te bezoeken!

Ik had geloof ik het woordje"" Hyves"" weg moeten laten.

...!!john!!...

• 544 berichten
  • 0 stemmen

Erwinner schreef:

Is deze tip al is langsgeweest?

Het lijkt mij zeer grappig, te kunnen zien hoeveel bezoekers er zijn

geweest op je profiel!

Waarschijnlijk krijg je op die manier veel minder 2e accounts.

En het is nog leuk ook, mits je bij de andere users ook de bezoekers

kunt zien!

(Net zoals op hyves dus)

Dit doet me erg denken aan partyflock .

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.