- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Vind ik eigenlijk niet. Ik vind veel sportfilms nauwelijks dramatisch en heb me wel vaker afgevraagd of het geen idee is om IMDB hierin te volgen.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Is het nieuw dat je een preview van je bericht kunt bekijken als je een bericht aanpast, quote of via de 'Nieuw bericht'-functie schrijft? Ik vind het wel handig namelijk, had het alleen nog nooit gezien 
Grappig, ik zie het nu ook voor het eerst. Geen idee, maar ik denk dat het wel al een tijdje bestaat, is zo'n beetje een standaardfunctie op elk forum. Maar ik kijk nooit naar die symbooltjes bovenaan
.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Lol. Ik weet niet beter dan dat die functie bestaat. Dus dan is dat al meer dan 4 jaar zo.
Maar handig is het inderdaad, al weet je de codes na een tijdje wel uit je hoofd.
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
God ja, ik zie het nu ook voor het eerst
Grappig, dat ik dus nog steeds dingen ontdek!
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Het is vooral handig om te checken waar je smilies uitkomen, ik kan er niet goed tegen als ze op de volgende regel terecht komen. Zoals hierboven bij Selma, bijvoorbeeld 
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Het is vooral handig om te checken waar je smilies uitkomen, ik kan er niet goed tegen als ze op de volgende regel terecht komen. Zoals hierboven bij Selma, bijvoorbeeld 
Haha, inderdaad, ik moest ook even slikken, maar om nu een woord te verwijderen zodat het er leuker uitziet ging me te ver. 
kos
-
- 46714 berichten
- 8868 stemmen
Vroeger stond dat previewvenstertje er ook al voordat je eerst naar het 'nieuw bericht' tabblad moest gaan, was nog handiger.
.
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Omg, ik dacht dat dat toch wel algemeen bekend was. Helemaal onder vaste users. Is het het ooit anders geweest dan? 
danuz
-
- 12935 berichten
- 0 stemmen
Ik heb er gewoonweg nooit naar gezocht en gebruik die icoontjes bovenaan ook zelden (alleen zo hier en daar voor smileys en wanneer ik een url wil toevoegen). Verder zie ik nochtans geen reden om het preview ding nu wel te gaan gebruiken, maar toch blijft het leuk dat MM dus blijkbaar nog geheimen herbergt!
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Omg, ik dacht dat dat toch wel algemeen bekend was. Helemaal onder vaste users. Is het het ooit anders geweest dan? 
Nu ik erop let: alleen dat smiley-knopje was me bekend, de rest heb ik altijd handmatig gedaan
Lachen dat je dat na 1,5 jaar eens ziet staan.
Baksteen
-
- 720 berichten
- 748 stemmen
Is het trouwens niet raar dat je films in je top10 kan zetten waar je nog niet op gestemd hebt?
cinema.
-
- 230 berichten
- 0 stemmen
Is het trouwens niet raar dat je films in je top10 kan zetten waar je nog niet op gestemd hebt?
Er zijn natuurlijk ook mensen die niet stemmen 
nicolaas1974
-
- 12 berichten
- 5 stemmen
In De Site > Algemeen > Subcategorieen in het zoekgedeelte:
Het zoekgedeelte van de site is absoluut super!
Alleen zou ik graag zien dat er ook diverse subcategorieen zijn waar je nog specifieker in kan zoeken.
Bijvoorbeel Kostuumdrama's of de zogenaamde Sword and Sandal films. Dit zijn heel specifieke categorieen en omdat de bestaande categorieen zo enorm veelomvattend zijn zou dat het zoeken kunnen vergemakkelijken.
Je kan op die manier ook een lijst maken emt films die je nog zou willen zien ervan uitgaande dat je heel veel van die films wilt zien in die subcategorie.
groet, Nicolaas
Goodfella_90
-
- 10408 berichten
- 2596 stemmen
Daarvoor zou je eerst alle 50.000 films op moviemeter moeten gaan taggen, lijkt me iets te ambitieus.
Knisper
-
- 13041 berichten
- 1279 stemmen
Hoe zit het eigenlijk met het aantal films op de site? De laatst toegevoegde film heeft namelijk hetzelfde getal als het 'aantal films' bovenaan de site, maar in de loop der tijd zijn er wel een paar titels weggevallen. Volgens mij klopt dat getal dan ook niet.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Ja dat klopt wel, want de 'gaten' worden automatisch gevuld.
Als ik een film met nummer x verwijder, wordt de volgende film die wordt toegevoegd op dat nummer gezet.
De recentelijk toegevoegde films zijn allemaal achteraan de rij geplaatst, er waren geen gaten in de database op te vullen.
Dus het nummer van de laatst toegevoegde film correspondeert over het algemeen met het totaal aantal films in de database.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Tijdens de zoekfunctie, kreeg ik deze resultaten:

Hannibal
-
- 9365 berichten
- 3286 stemmen
Misschien moet je een iets grotere monitor kopen. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
1680x1050 niet groot genoeg? 
http://img509.imageshack.us/img509/6885/foutfd6.jpg
Miss. zo bereikbaar?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Wat is daar vreemd aan, ik krijg hetzelfde te zien.
Hannibal
-
- 9365 berichten
- 3286 stemmen
Zo´n lange lijst is wel vreemd.
Zo hoort het:

kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Hij heeft het screenshot na een paar biertjes gemaakt. 
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Hehe, of hij is Pietje precies.
Misschien een nepsite van met virussen.
Observator
-
- 18281 berichten
- 3579 stemmen
Bij het maken van een stemtabel van de toplijst van 1975 kwam ik het volgende tegen:

Het stemvakje wordt over de titel geplaatst. Het is dan ook wel een zeldzaam lange titel.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.