- Home
- Filmforum
- De Site - Algemeen
- Het grote opmerkingen / feedback topic
Het grote opmerkingen / feedback topic
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Ik was vroeger fan van Tim Burton, nu echt niet meer. Weet iemand of ik mijn NickName kan veranderen?
Nickname is niet te wijzigen. Wat je zou kunnen doen is een nieuw account aanmaken, en dan je oude account uitschrijven.
Het zou natuurlijk vervelend worden als users om de haverklap hun naam zouden wijzigen, dan is de herkenbaarheid helemaal weg.
Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Volgens mij iemand met een dubbele account: (Die in één geval niet meer is komen opdagen.)
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Dank. Ik heb de inactieve gesloten.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik wilde van avatar wisselen maar als ik even aan het proberen ben dan lukt het niet meer.
Ik selecteerde een plaatje en haalde er een stuk uit maar ik vind het niks. Ik neem een ander plaatje om in te voegen en sla weer op maar dan krijg ik toch het 1e plaatje.
Hoe kan ik dit oplossen?
Edit:
Na een aantal keer lukt het nu wel, maar als ik weer een nieuw plaatje wil invoegen, dan krijg ik hetzelfde weer vrees ik want op gamesmeter overkwam me dit ook al.
...!!john!!...
-
- 544 berichten
- 0 stemmen
Ik wilde van avatar wisselen maar als ik even aan het proberen ben dan lukt het niet meer.
Ik selecteerde een plaatje en haalde er een stuk uit maar ik vind het niks. Ik neem een ander plaatje om in te voegen en sla weer op maar dan krijg ik toch het 1e plaatje.
Hoe kan ik dit oplossen?
Edit:
Na een aantal keer lukt het nu wel, maar als ik weer een nieuw plaatje wil invoegen, dan krijg ik hetzelfde weer vrees ik want op gamesmeter overkwam me dit ook al.
×LAURAA had daar ook al last van.
Van Nunen
-
- 791 berichten
- 0 stemmen
Is dat filmpje van Wilders hier totaal verboden of zo? Ik kan er niks over vinden, ook nergens op het forum...
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1718 stemmen
Is dat filmpje van Wilders hier totaal verboden of zo? Ik kan er niks over vinden, ook nergens op het forum...
Moviemeter is niet de plek voor politieke en/of religieuze discussies, dat staat duidelijk in de gedragsregels, "filmpjes" van politici worden hier dan ook niet besproken.
Zie; Gedragsregels, 2e punt.
Iketes
-
- 1968 berichten
- 1379 stemmen
Waarom staat het Romeinse Rijk onder de zoekoptie landen?
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Jordy
-
- 22567 berichten
- 2952 stemmen
Vanwege praktische redenen wordt op alle vier de sites dezelfde landenlijst gebruikt. En er is wel eens een boek geschreven in het Romeinse Rijk.
Van Nunen
-
- 791 berichten
- 0 stemmen
Moviemeter is niet de plek voor politieke en/of religieuze discussies, dat staat duidelijk in de gedragsregels, "filmpjes" van politici worden hier dan ook niet besproken.
Zie; Gedragsregels, 2e punt.
Ok duidelijk. Ik kende de gedragsregels niet uit m'n hoofd. 
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16416 stemmen
Vanwege praktische redenen wordt op alle vier de sites dezelfde landenlijst gebruikt. En er is wel eens een boek geschreven in het Romeinse Rijk.
timburton
-
- 1296 berichten
- 632 stemmen
Nickname is niet te wijzigen. Wat je zou kunnen doen is een nieuw account aanmaken, en dan je oude account uitschrijven.
Het zou natuurlijk vervelend worden als users om de haverklap hun naam zouden wijzigen, dan is de herkenbaarheid helemaal weg.
Uitschrijven? Bedoel je daarmee dat ik zeg maar al mijn updates naar n ander account kan updaten?
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
De links naar Vergelijk.nl sturen je nu door naar hun homepage
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Uitschrijven? Bedoel je daarmee dat ik zeg maar al mijn updates naar n ander account kan updaten?
In zo'n geval zou je eerst een ander account aanmaken. Vervolgens handmatig al je stemmen en films uit mijn films map handmatig invoeren in je nieuwe account. En zodra dat gebeurd is je oude account uitschrijven / verwijderen.
Updaten gaat niet, je zou je oude account wel als leidraad kunnen gebruiken voor je nieuwe account.
kappeuter (crew films)
-
- 74673 berichten
- 5985 stemmen
Bericht verplaatst naar Film > Algemeen > Ik zoek... een filmtitel
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Deze filmlijst van Mug heeft geen omschrijving - hoe is dat mogelijk? Bij mij komt er automatisch (geen omschrijving) te staan als ik niets invul en (naamloos) als ik iets korts als . invul.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
In zo'n geval zou je eerst een ander account aanmaken. Vervolgens handmatig al je stemmen en films uit mijn films map handmatig invoeren in je nieuwe account. En zodra dat gebeurd is je oude account uitschrijven / verwijderen.
Updaten gaat niet, je zou je oude account wel als leidraad kunnen gebruiken voor je nieuwe account.
Ik weet niet hoe streng ze hier zijn, maar dat zou betekenen dat je een tijdje twee accounts hebt, en dat is tegen de regels toch?
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Ik denk dat ze het wel accepteren als je meldt dat je bezig bent met gegevens overzetten. Als alles kopieren binnen een paar dagen gedaan is, is het denk ik wel toelaatbaar. Natuurlijk na die periode wel de oude account verwijderen.
Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Je stemmen kopieren is toch wel in een uurtje gedaan.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Mjah, ik heb begrepen dat met niet zo amused is door al het naampjeverwisselen, dus ik kan me voorstellen dat het niet te gemakkelijk gemaakt wordt.
Edit:
Dit staat overigens in de Wiki over het uitschrijven:
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Deze filmlijst van Mug heeft geen omschrijving - hoe is dat mogelijk? Bij mij komt er automatisch (geen omschrijving) te staan als ik niets invul en (naamloos) als ik iets korts als . invul.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Nou, ik heb nog wat geprobeerd en ik heb het dan toch voor elkaar gekregen. Ik heb de optie ik wil de oude, lichtere versie van deze pagina gebruiken aangevinkt en in deze modus is het dus niet mogelijk de omschrijving leeg te laten.
Goto
-
- 1736 berichten
- 0 stemmen
Mjah, ik heb begrepen dat met niet zo amused is door al het naampjeverwisselen, dus ik kan me voorstellen dat het niet te gemakkelijk gemaakt wordt.
Edit:
O, o als ik maar geen problemen krijg. 
serpico
-
- 2900 berichten
- 491 stemmen
Is het nieuw dat je een preview van je bericht kunt bekijken als je een bericht aanpast, quote of via de 'Nieuw bericht'-functie schrijft? Ik vind het wel handig namelijk, had het alleen nog nooit gezien 
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Ik ben ook niet zo'n voorstander van naam wisselen (i.v.m. herkenbaarheid), maar als iemand het erg graag wilt kan ik diegene niet tegenhouden 
Edit:
Let op: Deze functie is niet bedoeld voor users die niet tevreden zijn met hun gebruikersnaam en zich na het uitschrijven meteen opnieuw aanmelden met een nieuwe gebruikersnaam.
Uitschrijven is inderdaad niet bedoeld om je naam te wijzigen, maar in de praktijk is het niet te stoppen.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb een tijd terug ook geinformeerd of ik de naam aan kon passen (wilde hem AjaxLitmanen noemen) maar dat is inderdaad niet mogelijk. Wel jammer, op andere sites waar ik kom kan dat vaak wel. Maar anderzijds ook begrijpelijk, want sommigen blijven wisselen als ze het mogen.
SelmaDuim
-
- 4907 berichten
- 732 stemmen
Ik ben ook niet zo'n voorstander van naam wisselen (i.v.m. herkenbaarheid), maar als iemand het erg graag wilt kan ik diegene niet tegenhouden 
Uitschrijven is inderdaad niet bedoeld om je naam te wijzigen, maar in de praktijk is het niet te stoppen.
Dat is wel deels tegen te houden als men zich bijvoorbeeld drie maanden niet in kan schrijven (op hetzelfde IP-adres) na uitschrijving.
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
De links naar Vergelijk.nl sturen je nu door naar hun homepage
Tis weer gefixt, waarvoor dank
The Last
-
- 7169 berichten
- 0 stemmen
Is het misschien geen goed idee om 'sport' toe te voegen bij genre. Dan kun je dat gebruiken bij films als Million Dollar Baby, Rocky, White Men Can't Jump.. enz.. sportfilms dus. 
Ben op het idee gekomen omdat IMDB het ook gebruikt.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.