• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.973 gebruikers
  • 9.370.370 stemmen

Televisie-overzicht

zoeken in:

stinissen (crew films & series)

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

We zijn hier meer bezig MM heeft een nieuwe eigenaar en er schijnt een bug te zijn. Ik heb de nieuwe eigenaar al een bericht gestuurd. Nogmaals sorry voor het ongemak.

AGE-411

• 10342 berichten
  • 750 stemmen

Ce Magnifique Gâteau! (2018) - MovieMeter.nl

La Tortue Rouge (2016) - MovieMeter.nl

Beide films zijn morgen op canvas, maar staan niet in het overzicht.

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

AGE-411 schreef:

Ce Magnifique Gâteau! (2018) - MovieMeter.nl

La Tortue Rouge (2016) - MovieMeter.nl

Beide films zijn morgen op canvas, maar staan niet in het overzicht.

Ze staan erin hoor je kunt me altijd een PM sturen

Tommy The Cat

• 102 berichten
  • 161 stemmen

Worden de films op Spike op enig moment ook toegevoegd?

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

Tommy The Cat schreef:

Worden de films op Spike op enig moment ook toegevoegd?

Ik ga dit uitzoeken en kom hier op terug.

keukenzout

• 429 berichten
  • 473 stemmen

Donderdag komt Fanny och Alexander op tv, Canvas, maar staat niet in het schema.

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

keukenzout schreef:

Donderdag komt Fanny och Alexander op tv, Canvas, maar staat niet in het schema.

Hij staat er nu bij bedankt voor de tip. Fanny och Alexander (1982)

keukenzout

• 429 berichten
  • 473 stemmen

stinissen schreef:

(quote)

Hij staat er nu bij bedankt voor de tip. Fanny och Alexander (1982)

Geen dank, ik stuur je wel een tikkie.

Tommy The Cat

• 102 berichten
  • 161 stemmen

Al meer bekend over het toevoegen van Spike aan het overzicht?

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

Tommy The Cat schreef:

Al meer bekend over het toevoegen van Spike aan het overzicht?

Ik heb nogmaals een bericht naar de hoofdredacteur gestuurd.

Er is veel vraag om de zender Spike mee te nemen in het tv overzicht zouden jullie dat kunnen meenemen met het samenvoegen van de MM en Tvmeter beste dion.ollie ?

ILDIB

• 3061 berichten
  • 2378 stemmen

Bij De Site > Algemeen > Het grote opmerkingen / feedback topic #2:

Hi, de zoekfunctie met Spike als zoekwoord levert niets. Vandaar mijn vraag. Films van/op Spike worden niet vermeld bij op tv vandaag. Qua kijkers aantallen lijkt me dat wel de moeite waard. Is er een reden waarom niet?

film013

• 37 berichten
  • 3301 stemmen

Ik heb zojuist ontdekt dat de het programma van Net 5 en Veronica niet klopt op Moviemeter. Morgen (zondag) wordt bijvoorbeeld niet The Dark Tower op Veronica uitgezonden maar The Last Witch Hunter. En overmorgen (maandag) wordt op Net 5 The Hunger Games: Mockingjay - Part 1 later uitgezonden dan op Moviemeter staat en de film Hanna wordt maandag helemaal niet uitgezonden. Misschien komt dit doordat de programmering van de zenders is gewijzigd nadat het programma op Moviemeter is ingevoerd. Er kunnen ook meer films dan deze 3 films gewijzigd zijn.

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

film013 schreef:

Ik heb zojuist ontdekt dat de het programma van Net 5 en Veronica niet klopt op Moviemeter. Morgen (zondag) wordt bijvoorbeeld niet The Dark Tower op Veronica uitgezonden maar The Last Witch Hunter. En overmorgen (maandag) wordt op Net 5 The Hunger Games: Mockingjay - Part 1 later uitgezonden dan op Moviemeter staat en de film Hanna wordt maandag helemaal niet uitgezonden. Misschien komt dit doordat de programmering van de zenders is gewijzigd nadat het programma op Moviemeter is ingevoerd. Er kunnen ook meer films dan deze 3 films gewijzigd zijn.

Zo moet het nu goed zijn , bedankt voor het opletten als je weer wat zou zien graag een pm naar mijn toe.

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

Als er opmerkingen zijn over het tv overzicht graag een pm naar mij toe. stinissen

Shadowed

• 11345 berichten
  • 6677 stemmen

Wordt de binnenkort sectie van de TV pagina op MovieMeter niet meer geüpdatet toevallig?

Misschien dat stinissen daar antwoord op kan geven?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Bedankt voor het melden. Dat is bekend bij ons. Het is aan de ontwikkelaars gemeld, het is een technisch issue.

Nicolage Rico

• 20219 berichten
  • 2364 stemmen

Duurt wel lang.

mirjo 2

• 304 berichten
  • 3960 stemmen

Op het gevaar af een open deur in te trappen: Na de TV-pagina Binnenkort werkt ook Vandaag niet meer.

Technische problemen? Komen die pagina's nog terug?

cornelis2

• 243 berichten
  • 492 stemmen

In De Site > Gebruikers > kopje tv en dan vandaag:

geen films gevonden onder kopje tv en dan vandaag,

vriendelijke groet,

Shadowed

• 11345 berichten
  • 6677 stemmen

mirjo 2 schreef:

Op het gevaar af een open deur in te trappen: Na de TV-pagina Binnenkort werkt ook Vandaag niet meer.

Technische problemen? Komen die pagina's nog terug?

Die werkt nog wel geloof ik, maar aangezien de binnenkort sectie geen films meer doorgeeft neem ik aan dat de films "op" zijn totdat de issue is gefixt.

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

De site is als het goed is samen gevoegd en het tv overzicht moet nu terug zijn.

fritsy

• 846 berichten
  • 7024 stemmen

In Overig > Televisie > TV zender:

hoe kan ik TV zenders toevoegen ? bij invullen komt niks.

mirjo 2

• 304 berichten
  • 3960 stemmen

Kan iemand mij uitleggen hoe het TV-overzicht tot stand komt? Ik merk dat regelmatig films of documentaires die op TV komen niet zijn opgenomen. Bijvoorbeeld de docu over Rasputin afgelopen maandag op Canvas. Raspoutine (2016)

Verder mis ik zenders als RTL Z en ONS in het pakket terwijl dar toch ook films op komen. Hoe kan ik die toevoegen?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik meen dat die data van Ziggo afkomstig zijn.

Mochten titels in het overzicht gemist worden dan kan een pm gestuurd worden naar stinissen. Hij kan ze dan handmatig toevoegen.

Het toevoegen van zenders lijkt nog niet te werken. Dat staat op de todo-lijst.

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

mirjo 2 schreef:

Kan iemand mij uitleggen hoe het TV-overzicht tot stand komt? Ik merk dat regelmatig films of documentaires die op TV komen niet zijn opgenomen. Bijvoorbeeld de docu over Rasputin afgelopen maandag op Canvas. Raspoutine (2016)

Verder mis ik zenders als RTL Z en ONS in het pakket terwijl dar toch ook films op komen. Hoe kan ik die toevoegen?

Er moet nog een hoop gebeuren met het tv overzicht maar het komt goed maar nu nog een hoop bugs bv ik pas de tijden handmatig aan maar er gebeurt dan niks. Data veranderen of weghalen kan helemaal niet en zenders toevoegen hoe graag we het willen kan helemaal niet.

meter_fan

• 180 berichten
  • 84 stemmen

De oude functionaliteit van Jordy werkt op dit moment niet. Met de nieuwe website zijn we overgestapt naar een nieuwe TVGids, die dus ook andere bronnen hanteert. We zijn aan onze kant druk bezig met een nieuwe functionaliteit voor de crew waarmee jullie de TV-tijden kunnen aanpassen, en zenders kunnen beheren.

Staat dus op de planning en Tim94 zal jullie op de hoogte houden zodra er iets is dat we kunnen presenteren.

mirjo 2

• 304 berichten
  • 3960 stemmen

stinissen schreef:

Er moet nog een hoop gebeuren met het tv overzicht maar het komt goed maar nu nog een hoop bugs bv ik pas de tijden handmatig aan maar er gebeurt dan niks. Data veranderen of weghalen kan helemaal niet en zenders toevoegen hoe graag we het willen kan helemaal niet.

Thanks. We wachten af.

stephan-0115

• 1358 berichten
  • 2198 stemmen

Bij Stalker

Volgens mijn TV-Gids komt deze film vanavond als Zomergast-film op NPO2 om 23:30uur. In het TV-overzicht van deze webstek echter staat deze er helemaal niet tussen. Leest iemand van de redactie mee?

Lijkt me mooi om dit pareltje nu die op tv komt onder de aandacht te brengen bij de mensen, zo vaak komt Tarkovsky niet op tv namelijk.

Lavrot

Konwou

• 9 berichten
  • 625 stemmen

De lijst met films welke op tv worden uitgezonden is niet volledig. Kan dit worden hersteld?

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

Konwou schreef:

De lijst met films welke op tv worden uitgezonden is niet volledig. Kan dit worden hersteld?

Ik zal er na kijken

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.