Alpha House (2014)

geregisseerd door Jacob Cooney
met Julien Bensimhon, Heather Paige Cohn en Chris O'Brien

In het studentenhuis waar de Alpha-sociëteit is gevestigd ontstaat een strijd tussen de seksen als de heren gezelschap krijgen van een groep vrouwelijke studenten die hun huis langzaam over probeert te nemen. Dat gaat gepaard met een behoorlijke hoeveelheid drank en seks.

avatar van Pazmaster
Een film van the Asylum. Nou dan weet je het wel, een zeer slap verhaal met zeer slecht acteerwerk. Het draait in deze film eigenlijk alleen om seks en zoveel mogelijk tieten te laten zien. Studentes (de één nog sletteriger dan de ander), die het liefst de hele dag halfnaakt rondlopen, strijden om het huis over te nemen van de mannelijke studenten. Ik hou best wel van wat onderbroekenlol maar dit is allemaal veel te flauw. ik heb hier niet om kunnen lachen. Het lijkt wel of deze film is gemaakt door een stel oversekste tieners want dit is de natte droom van elke 14 jarige jongen. Tieten, tieten en nog eens tieten met hier en daar een flauwe grap. Niet dat ik vies ben van tieten maar je kan nog beter een goede pornofilm gaan kijken. 1,5 ster

avatar van Barry83
Huur wat strippers in uit de lokale stripclub, laat ze anderhalf uur wat bengelen met hun tieten en voilà je hebt je film klaar. Zoals mijn bovenbuurman al zegt, ik ben niet vies van mooie meiden en tieten maar dit is serieus niets anders dan anderhalf uur tieten kijken. Het ontbreekt de film totaal aan humor en onderbroekenlol.

Ik ben het met alles eens maar ik wou toch ook even vermelden dat de meisjes ook totaal niet lekker waren.

avatar van GuidO96
Niet dat deze film een 3.5* waard is, maar dit gemiddelde is toch wel erg laag. Laatst gekeken met mijn vriendin en de film is best aardig. Verwacht geen hele sterke grappen, maar een hele grote glimlach. Vanwege de enorm lage rating geef ik een 3.5* , maar 2.5* volstaat.