Hercules (2014)

Actie / Avontuur

geregisseerd door Brett Ratner
met Dwayne Johnson, Ian McShane en John Hurt

Hercules wordt achterna gezeten door de zonden van zijn verleden. Daarom reist hij samen met vijf metgezellen door Griekenland. Hij verkoopt zijn diensten voor goud, en gebruikt zijn legendarische reputatie om vijanden te intimideren. Maar als de heerser van Thracië en zijn dochter de hulp van Hercules nodig hebben om een wrede en angstaanjagende warlord te verslaan, ontdekt Hercules dat hij nooit aan zijn verleden zal ontsnappen.

hercules heeft nooit in al de films die ik gezien heb een kant gekozen om toch niet erg veel hij vecht wel tegen onrecht maar nooit op die manier zoals hier in die film.

avatar van woeler82
Ik snap niet waarom deze toch ondergewaardeerd wordt
Misschien zijn we allemaal een beetje verwend , de vechtscènes waren goed en de monsters zagen ook goed uit.
Misschien te weinig bloed
Ik zie ook best veel films , de ene film wordt flink in de hemel geprezen
terwijl er geen actie te zien is , maar ja wie ben ik
Ik geef deze film een 4.5 , gewoon omdat ik vind dat die goed is

Lekkere fantasy over the top film. Bak popcorn erbij. Ziet er allemaal toch nog wel redelijk uit ook. Niet hoogstaand, wel vermakelijk.

avatar van jippie2010
Film met twee gezichten.
Het begint uitermate zwak en het oogt als een slap excuus voor een verkleedpartijtje in minimalistische decors.
Gaandeweg begint het verhaal wel te leven en is het moraal datgene wat de film nog een beetje diepgang geeft. Tegen het einde zakt de film toch weer een beetje in. Helaas. *2,5