Made Men (1999)

Actie / Komedie

geregisseerd door Louis Morneau
met James Belushi, Michael Beach en Timothy Dalton

Toen hij voor de maffia werkte heeft Bill "The Mouth" Manuccie 12 miljoen dollar van ze gestolen, en informatie aan de FBI doorgespeeld. Bill is echter opgespoord door de maffia die hem komt opzoeken bij zijn nieuwe huis in een klein dorpje. Dit leidt tot een achtervolging waarbij Bill uiteindelijk wordt achterna gezeten door de criminelen, een eigenaar van een lab en de plaatselijke sheriff.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
Ondanks dat het een straight-to-video filmpje was, vond ik 'm redelijk vermakelijk. Erg hoogvliegend is het allemaal niet, vooral door de acteurs die wel over hun top heen zijn, maar het verhaaltje was redelijk boeiend. 2 en een halve ster.

The usual actie film eigenlijk. maar toch wel vermakelijk.

Ik vond hem echt lachen. Natuurlijk is hij erg standaard, met het gewoonlijk "onverwachte einde" euh euhm. Maar was is dara mis mee. Het is heel vermakelijk en de grappen zijn soms treffend, zoals de grap dat alle misdadige engelsen in Australië zouden moeten zitten. Verwijzend naar het feit dat in Australië alle gevangen van engeland werden gedumpt.
Leuke film 3.5 ster

avatar van mikey
Gemiddelde actie maar met modern noir elementen zoals een blues gitaartje als de sherif in beeld komt. Bevat veel cilches maar kan ook komisch zijn. 3

donnie B.
Aangename film, zeker met komische elementen! Voor een straight-to-video-film helemaal niks mis mee. heb me vermaakt!!

Was zeker een leuke film. Gister gekeken op tv en vond hem geen moment vervelen.

Z
Wat een verschikkelijk slechte film. Niet slecht genoeg om af te zetten (hoewel, dat is ie wel trouwens), maar wel om lekker anderhalf uur op te bitchen. Zo'n fijne afkraak film. Belushi is hoogst irritant, Dalton lachwekkend als een lokale sherrif die als Britse acteur duidelijk worstelt met het Zuidelijke accent en daarnaast is het script volledig belachelijk. Dat mensen geld bij elkaar krijgen om zoiets te maken. De enige 'Made men" zitten trouwens in de titel. De 'gangsters' zijn misschien wel de meest belabberde in de geschiedenis van film, tenminste van die waar ze serieus moeten worden genomen. Vermijden en als je hem dan toch moet zien, doe het alsjeblieft gratis.

avatar van mikey
Zo slecht was hij niet. je krijgt wat de film je belooft. En dan ben ik tevreden.

Best redelijk.

avatar van Epitaph
Teveel pief paf poef "I am gettin to old for this shit".:p
2**

Vreselijke film, vooral Belushi, die speelt in elke film precies de zelfde humor, althans hij denkt dat dat humor is.
Verschrikkelijk.

Belushi heeft stijl..

TLD
Ik weet niet wat het is, maar ik vind James Belushi wel lachen. Dus ik kijk ik ook al zijn films, hoe slecht ze ook kunnen zijn.

avatar van sinterklaas
Deze film bevat alleen maar schieten en platte grapjes.

dat maakt het juist zo relaxed

avatar van sinterklaas
K ga hem vanavond maar eens op de dvd kijken die ik besteld heb.

kijken wat voor cijfer het dan word.

avatar van sinterklaas
heb hem gister bekeken nou hij is nog steeds leuk.

nog steeds 4,5

avatar van 606
een leuke james en een leuk verhaal met erg grappige momenten erin.

3 sterren

Gisteren kwam hij op Canvas in België. Ik vond het maar een modale film, al beter en slechter gezien.

avatar van Mug
Mug
Bernie schreef:

Dat was een andere film, die uit 1997... [niet op site]

avatar van sinterklaas
Ach, toch mijn stem verhoogd naar 4,5 net als bij Soldier Boyz van dezelfte regiseur. Heerlijke actiescene's kan deze regiseur toch maken. Met daartussen heerlijke platte humor. Echt waar ik van hou.

avatar van Fi_lm_bre_ker
Op zijn tijd wel een vermakelijke film!!

avatar van Legan
Een hoop geschreeuw maar bar weinig wol. Men gaat zwaar over the top met de actie en vuurwerk om de schrale inhoud te verbergen. En ach, als dat redelijk werkt en het kan je vermaken, waarom niet. Allemaal redelijk standaard (incl de vele twists) hoewel het toch een aardige cast bevat. En van hun had ik toch wel wat meer verwacht.