That Burning Feeling (2014)

Romantiek / Komedie

geregisseerd door Jason James
met Paulo Costanzo, Ingrid Haas en Tyler Labine

Adam Murphy, een belangrijke makelaar en vrijgezel, voelt de pijn van al zijn mislukte relaties. Een mysterieuze infectie dwingt hem om zijn eigen tekortkomingen in te zien, als hij zijn one-night stands evalueert. Het leidt tot nogal wat pijnlijke conclusies.

avatar van BlueJudaskiss
Leuk, Paulo Constanzo weer een keer in grote rol. Road Trip is alweer erg lang geleden.

Beslist geen doorsnee romantische komedie (over seksueel overdraagbare aandoeningen), maar een schrander en met warmte gemaakt genuanceerd verhaal, ook al maakte de regisseur dankbaar gebruik van de gangbare clichés. De dialogen mochten er zijn en de geschetste personages waren best interessant alsmede het standpunt dat wij mensen, meer en meer individualisten worden.

Zeer vervelende romantische komedie die nergens leuk werd en ontzettend flauw was.