Hanni & Nanni 3 (2013)

Duitsland
Familie

geregisseerd door Dagmar Seume
met Jana Münster, Sophia Münster en Suzanne von Borsody

Hanni en Nanni staan vol verwachting te wachten voor het internaat Lindenhof, op Britse uitwisselingsstudentes. Door een fout van mevrouw Mägerlein, blijkt nu dat de Britse bus gevuld is met mannelijke passagiers. Hanni en Nanni zijn een beetje in de war en weten niet precies wat aan te vangen met deze situatie. Maar de relaxte Mademoiselle Bertoux heeft wel een idee.

Vanaf 31 juli in de bioscoop (Just Film)

avatar van T-man
Gestemd namens mijn dochter van 9 die dit een hele leuke film vond. Net als deel 1 en 2 overigens.

Gestemd namens mijn zoontje van 2. Hij vond het een topfilm!