Hanni & Nanni: Mehr als Beste Freunde (2017)

Alternatieve titel: De Dolle Tweeling 4

1 stem

Duitsland
Familie

geregisseerd door Isabell Suba
met Rosa Meinecke, Laila Meinecke en Jessica Schwarz

Hanni en Nanni worden door hun moeder naar een kostschool gestuurd, want ze moet professioneel weg voor langere tijd en ze heeft helemaal geen vertrouwen in de vader om voor de tweeling te zorgen. Hanni en Nanni vinden dit maar niets en zijn van plan zich zo slecht te gedragen, dat ze nog tijdens de proefperiode buitenvliegen uit de school. Dan vindt Nanni plotseling plezier in het internaat en krijgt nieuwe vriendinnen, terwijl Hanni nog steeds werkt aan hun originele plan.

Vanaf 21 juni in de bioscoop (Just Film Distribution)