Come and Find Me (2016)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Thriller

geregisseerd door Zack Whedon
met Aaron Paul, Annabelle Wallis en Garret Dillahunt

David en Claire's idyllische relatie komt tot een abrupt en mysterieus eind als Claire plotseling spoorloos verdwijnt. David is er kapot van maar kan het niet los laten. Hij besluit haar pad te volgen wat hem in een steeds hectischere en gevaarlijkere wereld brengt. Hij is geschokt als hij ontdekt dat Claire en dubbelleven leidde en is gedwongen om alles op het spel te zetten als hij haar ooit weer wil zien.

avatar van Antonev
Verhaal klinkt niet bijster origineel, maar de trailer ziet er toch wel interessant uit! Kon best nog wel eens wat worden. Leuk om Aaron Paul eens in een andere rol te zien.

avatar van Nathalie7
Op zich goed in elkaar gezet, maar niet bloedstollend spannend. Bovendien (helaas) een zwak en onduidelijk verhaal.

avatar van Alathir
Ik ben eigenlijk, na het einde gezien te hebben, serieus op het verkeerde been gezet met deze film. Ik was constant aan het twijfelen of het nu om flashbacks ging of dat David (Aaron Paul) en Claire (Annabelle Wallis) een dubbelganger hadden rondlopen. Op de 1 of andere manier was dat mij eigenlijk lange tijd niet duidelijk Het werkte bij mij dus wel want ik dacht is dit nu een David Lynch film maar nee dat was het niet.

Ik vond de film eigenlijk lange tijd best vaag en mysterieus, en dat werkt eigenlijk altijd wel bij mij. Ook die ene kerel Enver Gjokaj (Sousa van Agent Carter) vraagt op een bepaald moment: Do you have a brother? Geen antwoord, ik dacht damn nu weet ik nog niks meer. Maar goed, ik weet dus niet of het aan mij lag (waarschijnlijk wel ) maar buiten dat zijn er nog genoeg vragen die achterblijven na het bekijken van de film. De rode draad van het verhaal is duidelijk, maar een aantal dingen zijn dat niet. Er zijn mij misschien een aantal dingen ontgaan, dat gebeurd me wel is vaker.

Ik vond dit met name dus een intrigerende film over true love, toch wat David betreft. Ik vond Aaron Paul en Annabelle Wallis goed spelen, zowel in het algemeen als met elkaar. Nee, ik bedoel gewoon dat ik ze graag bezig zag als koppel, meer niet. Er is geen stomende seksscène of iets dergelijks en ook geen (functioneel) naakt. Ze acteren beiden meer dan prima en dat kan ik gerust ook van de rest van de cast zeggen. Het is ook allemaal goed in beeld gebracht en met de muziek was ook niets mis.

Dit is een film die ik zeker nog eens opnieuw kan zien.

belachelijk in elkaar gepropte film. Telkens denk je nu gaat de film beginnen en duidelijk worden maar dat wordt het niet. Nergens wordt ook echt duidelijk wat het verhaal is en wat/wie zij werkelijk is. Wat hadden de fotos te betekenen? was ze agent of niet? lag het aan mij of is dit gewoon zeer onduidelijk uitgewerkt in de film?

Het begon leuk en als je het verhaal leest kan ik begrijpen dat je een mooie film verwacht maar dat was absoluut niet het geval in mijn ogen.

avatar van geezoes
Prima filmpje. Kan je best kijken.

avatar van SPT
SPT
Grote delen van de film (waaronder de eerste 75%) vond ik vooral heel erg saai. De film hangt aan elkaar van vaagheden.

avatar van Pazmaster
Matige thriller over de plotselinge verdwijning van een vrouw. Als haar vriend David een jaar later "iets" van haar vindt blijkt dat ze niet was dat ze zei dat ze was. Als hij de zaak verder onderzoekt komt hij steeds meer in de problemen. Het acteerwerk kan ermee door maar Aaron Paul vind ik niet goed genoeg voor een hoofdrol. Het verhaal wordt regelmatig afgewisseld met flashbacks over hun oude leven. Echt spannend wordt het niet, dit komt grotendeels door de dromerige muziek die totaal niet past bij de scènes. De muziek is op zich best mooi maar doordat het niet past wordt de verkeerde sfeer geschapen. Ook het einde stelt teleur, het is weinig verhelderend.

avatar van schumacher
Aaron Paul en Annabelle Wallis (mooie dame) zie ik graag spelen, tussen hen zat het goed en ze speelden hun rol goed maar de film had te weinig om het lijf en het einde was idd jammer.
Al bij al eens goed om gezien te hebben en een 0,5-1 is nu ook wel overdreven om te geven, ik geef toch een 3 omdat ik me niet zitten vervelen heb ondanks alles.

Saai en onduidelijk, ***film

avatar van knusse stoel
Aaron Paul, een van de hoofdrolspeler van de formidabele serie "Breaking Bad".
We zaten ons al af te vragen wanneer hij eindelijk eens in een hoofdrol zou komen te spelen. Na allerlei televisieseries waarbij hij eigenlijk nooit verder kwam dan bijrollen in maximaal 2 afleveringen kwam in 2008 dus "Breaking Bad" en daarna enkele rollen in films maar dit is volgens ons de eerste hoofdrol.

De film; we zien nogal wat kritiek en het meeste is negatief, terwijl wij de film wel boeiend vonden net als 'Alathir'. Het mooie is dat je op een verkeerd been wordt gezet in de film.
Puntje van kritiek is wel dat men (vooral in het begin) nogal heen en weer ging in de tijd en bij ons kwam het over alsof men de film doordachter/intelligenter over wilde laten komen. Gelukt? Nee!
Leuke film? Ja! Wij hebben ons hiermee echt wel vermaakt en zijn naderhand blij dat we eerst niet de recensies hebben gelezen want dan was hij vast langer op de plank blijven liggen.
Een 7+.

avatar van Corcicus
Een overdosis romantiek en een tergend traag begin deden me de moed in de schoenen zinken, maar tegen de tweede helft kwam het allemaal wel los en werden de meubelen min of meer gered. De kijker blijft wel met een gevoel zitten dat hier meer had ingezeten.

keimpeS
De opbouw is inderdaad wat traag, maar wordt later ruimschoots goed gemaakt. Deze film was een aangename verrassing voor mij gezien de lage cijfers hier. Annabelle Wallis zet een leuke rol neer zolang ze er is, charmante actrice!

avatar van mixmaster
Aparte film, de ''flashbacks'' kunnen verwarring veroorzaken tijdens het kijken van de film, maar als de film een tijdje loopt begint het steeds leuker en spannender te worden, en dus ook duidelijker van hoe of wat er gaande is.

avatar van K. V.
Goh, had hier wel wat meer van verwacht. Het begon nochtans niet slecht, maar uiteindelijk vond ik het nogal een dertien in een dozijnfilm. De cast deed het niet slecht en verder zag het er prima uit.
Allemaal niet zo speciaal en eentje om snel weer te vergeten.

avatar van Left4Dead
Een absoluut traag en redelijk saai verhaal, niets maar dan ook niets wat een beetje kracht toonde.
Ook is het verhaal nou niet echt origineel, allemaal wel eerder gedaan en zeker beter ook.
De personages deden we weinig tot niets en die verschrikkelijke saaie soundtrack doet je de das om.
Een RTL4 woensdagavond-prentje, niet meer en niet minder dan dat.