The Man Who Loved Cat Dancing (1973)

Western

geregisseerd door Richard C. Sarafian
met Burt Reynolds, Sarah Miles en Lee J. Cobb

Catherine Crocker is een vrouw die haar brute man heeft verlaten en getuige is van een treinoverval. Ze wordt door de rovers meegenomen. Zo leert zij hun leider Jay kennen, een pas ontslagen gevangene, die wegens moord op drie mannen 10 jaar heeft gezeten. Tenslotte kiest Catherine de zijde van Jay tegen haar eigen echtgenoot, die haar alleen trouwde om er zelf beter van te worden.

avatar van Dogie_Hogan
Wat is dit voor een Western? Graag reacties.

avatar van trebremmit
Geen idee, maar de trailer ziet er wel goed uit.

De film komt in maart op dvd uit in Duitsland.
jpc

Edit: ik zie dat de dvd ook al een jaartje of zes bij Warner Archive te koop is.

avatar van thunderball
Dan zou ik even wachten tot maart, je gaat toch niet betalen voor een dvd-rtje?