Cold Dog Soup (1990)

Verenigd Koninkrijk

geregisseerd door Alan Metter
met Randy Quaid, Frank Whaley en Christine Harnos

De zachtaardige effectenhandelaar Michael Latchmer (Frank Whaley) staat op het punt de nacht van zijn leven te beleven wanneer hij eindelijk een etentje met zijn droomvrouw Sarah (Christine Harnos) heeft weten te regelen. Als hij echter aan het begin van de avond in de taxi van Jack Cloud (Randy Quaid) stapt, komt hij terecht in de ene na de andere surrealistische situatie. Deze vreemde taxichauffeur heeft namelijk een dode hond in zijn taxi liggen en hij rijdt met Michael de hele nacht naar allerlei verdachte plekken om te proberen de hond te verkopen.