The Wolverine (2013)

Actie / Sciencefiction
126 minuten / 132 minuten (extended cut)

geregisseerd door James Mangold
met Hugh Jackman, Tao Okamoto en Will Yun Lee

In “The Wolverine” bevindt Logan, de eeuwige krijger en buitenstaander, zich in Japan. Daar zal het staal van een samoerai botsen met het 'adamantium' van Logans klauwen, wanneer deze laatste het moet opnemen tegen een mysterieuze figuur uit zijn verleden in een epische strijd die hem voorgoed zal veranderen.

MR APOCALYPSE

ace leader
laat maar komen die film!

avatar van Kr!kke
Klinkt goed!

avatar van Curly1985
er kwamen toch eerst nog andere origins films van deathpool en magneto?
waarom zou je hier een deel 2 van maken, het verhaal van wolverine is nu toch verteld?

avatar van Kr!kke
Curly1985 schreef:

als je een beetje creatief bent kan je nog 10 films maken met Wolverine

Kan iemand mij vertellen, welke films er allemaal zijn in die x-men serie?

X-men 1,2,3 en Origins: Wolverine

avatar van Sasja
Curly1985 schreef:

dat ook en ook nog een X-Men: First Class

Maar zoals al werd gezegd kan je het personage Wolverine zo gigantisch uitmelken

Truike
Snap ik, dat ze maar opschieten

avatar van Elineloves
Ben erg benieuwd

avatar van FixX
hoop dan dat de sinister en omega red ook eens mee doen

Kevin13
Er komt een vervolg op Wolverine, een prequel en sequel op X-Men en tal van andere X-Men Origins films.

avatar van Doublehelix
2011 zal het worden..

avatar van Conspiracy
En die Deadpool film dan, speelt die zich voor of na de Wolverine film af?

Conspiracy schreef:
En die Deadpool film dan, speelt die zich voor of na de Wolverine film af?

Waarschijnelijk erna, maar volgens mij is het nog niet bevestigd

AchmedATM schreef:

Waarschijnelijk erna, maar volgens mij is het nog niet bevestigd

Maar eum...Deadpool dat is toch diegene die op het einde van de Origins Wolverine sterft? allé dat is toch de zwaardeman die Weapon XI moest voorstellen? Dan zou het raar zijn dat de film zich erna afspeelt....maar ik kan verkeerd zijn uiteraard.

avatar van Conspiracy
Als het na Wolverine afspeelt hebben ze Reynolds toch ook niet echt meer nodig? Veel van hem zie je er niet meer in terug.

AchmedATM
De Deadpool volgt waarschijnelijk zijn leven na de Weapon X en XI program. Dan krijg je waarschijnelijk ook de Comic Deadpool te zien voledig in kostuum. En nee hij is niet dood aan het eind van Wolverine

AchmedATM schreef:

In de comics is Deadpool idd al twee maal uit de dode opgestaan, maar het gevecht uit Wolverine, heeft in de comics nooit plaatsgevonden dacht ik? En in deze film wordt hij op het eind onthoofd. Overleven na een onthoofding is volgens mij zelfs voor Deadpool geen koud kunstje;)

AchmedATM
Na de credits kon je zien dat hij nog leefde

avatar van Child in time
lap! had ik dat geweten had ik ze toch eens doorgespoeld!;)

avatar van Maikeru
Had van mij niet gehoeven. Vorige film was slecht, en Wolverine is niet zo'n boeiend onderwerp meer...

Pinbacker
wolverine is de stoerste x-man, veel beter dan al die andere mietjes

avatar van soom
Woepie, leuk bericht.. De eerste viel echt ontzettend tegen... Ben echt benieuwd of dit slechter wordt dan het bedroevende, eerste deel...

Pinbacker
wat was er bedroevent aan?

avatar van FelixTheCat
Ik ben best fan van X-Men , dus laat maar komen.

avatar van Darker than L
Ik vind Wolverine een zeer sterk personage en Hugh heeft alles om een goede Wolverine neer te zetten (dit doet hij naar mijn mening ook goed). Helaas hebben de X-men films (met name Origins) nogal de neiging om vrijheden te nemen met het verhaal waar ik niet zo over te spreken ben

avatar van rajantjee79
weet iemand ook wanneer hij verwacht wordt?

avatar van Rianneke_Dan
Een nieuwe film met Hugh is altijd welkom, en vooral als Wolverine!

avatar van stkolaf
Wolverine travels to Japan to train with a samurai sword... bron:imdb

i dont get it, hij heeft toch zelf 2x3 samuraizwaarden...?

verwacht in 2011