From Dusk till Dawn 3: The Hangman's Daughter (1999)

Horror / Actie

geregisseerd door P.J. Pesce
met Marco Leonardi, Michael Parks en Temuera Morrison

Mexico, 1900. De gevaarlijke outlaw Johnny Madrid ontsnapt op het nippertje van de galg en kidnapt Esmeralda, de knappe dochter van de beul die hem wou ophangen. Samen met Esmeralda en zijn bende slaat hij op de vlucht. Ze besluiten een postkoets te overvallen en nadien de nacht door te brengen in een plaatselijke bar vlak bij de grens...

avatar van Miss Sway
Inderdaad, waardeloos.

Een kopie van deel 1 die zich in de begin van de vorige eeuw afspeelde. Wezenlijk verschil met deel 1 is ook dat deel 1 velen malen beter is dan dit deel. Dit deel is in ieder geval al beter dan het waardeloze deel 2 van From Dusk till Dawn.

De aktie in deze film is best aardig maar de film is helaas niet boeiend en ook niet spannend. Leuk voor eens gezien te hebben maar meer ook niet. Gelukkig hebben ze nooit meer een deel 4 uitgebracht van From Dusk till Dawn want dat zou een totale verkrachting hebben betekend van het geweldige 1e deel.

avatar van Doctor X
Met angstige voorgevoelens ben ik deze toch gaan kijken. Angstig, omdat sequals meestal hard zuigen. Die gevoelens bleken onjuist te zijn. Natuurlijk niet zo'n meesterwerk als het origineel, maar toch nog een amusante film die best plezierig weg kijkt.

3.5 ster

avatar van Macmanus
Meh zelfde verhaal als deel 2.

Deel 1 had goede acteurs, goede regisseur en een aardig budget. De vervolgen hebben dit allemaal niet en dan beland je al snel in de grabbelton bij de blokker.

Deel 2 had de bekende bar niet meer en dat viel gezien het lage cijfer erg slecht bij de fans. Nu is dat wel weer terug, maar behalve de tijdsperiode is het eigenlijk ook gewoon weer hetzelfde als deel 1. Maar dan zonder de eerder genoemde dingen. Wat blijft over, een kijkbare b-film, die niet te lang duurt.

2 sterren.

avatar van misterwhite
Beter als deel 2 maar toch wel een stuk minder dan deel 1.

hij is inderdaad beter dan deel twee. ook een stuk minder dan deel een. maar verders is ie wel spannend

michael1992
Deze film is inderdaad veel beter dan de sequel maar mist natuurlijk nog altijd het talent van Tarantino en/of Rodriguez en heeft toch weer een iets te duidelijk straight-to-DVD look.
De grootste fouten van deel twee worden hier alle geluk niet gemaakt: de film speelt zich wel af in de Titty Twister, de vampiers bijten (zelfs) mensen en geld heeft er niet veel mee te maken.
Minpunt is dat Salma Hayek niet Santanco Pandemonium speelt en dat het toch wel iets te belachelijk is dat Danny Trejo ook hier weer meedoet.
Ik moet wel zeggen dat ik de plot redelijk goed vond en ook de verwijzing naar The Good, The Bad and The Ugly was wel leuk gedaan.

avatar van kirk douglas
vrij vermakelijke film is dit helaas zakt hij al snel wat af. na de eerste vampier aanval. van dan af aan is de film wat rommelig.

avatar van Film Pegasus
Film Pegasus (moderator)
Vampierenwestern. Als het genre nog niet bestond is dat bij deze rechtgezet. Herkenbare setting uit de vorige films met een leuk sfeertje. Maar sommige acteurs zijn gewoonweg irritant en acteren zeer slecht. Veel vampierensfeer is er niet en daardoor zweeft de film constant tussen goedkope horror en goedkope western. Niet echt speciaal en absoluut het minste deel uit de reeks.

Magru
Heb zojuist From Dusk Till Dawn 2+3 gezien....
Deel 1 heb ik allang geleden gekeken,,, was toch wel veruit het beste! Kwam door het originele verhaal en de goede acteurs!

Deel 2 was echt slecht, deel 3 leuker maar met flauwe, overdreven stukken erin!

Typisch weer zo'n voorbeeld waarin ze beter na 1 film kunnen stoppen en iets nieuws moeten verzinnen!

avatar van Boeikens
Redelijk.

Door het mindere 2e deel dacht men te winnen door zich terug op het verhaal uit het origineel te baseren en qua resultaat is dat zeker gelukt. Toch krijgt men hierdoor een sterker vergelijk met het origineel waardoor hier weer meer zwakke punten opvallen. Het valt dus allemaal wel redelijk mee maar minder goed dan deel 1 en zeker niet meer origineel.

avatar van gijsvogel
Voldoende.

Gezien na deel 2
Ook deze is geen geweldige knaller, zoals 1 wel her en der is.

Verder sluit ik me bij Magru 2 hierboven aan aan

avatar van aburex
Veel bloed, veel vampieren. Best wel vermakelijk maar kan in de verste verste niet tippen aan het 1ste deel. Tocj 3,5* voor de 'ongewilde' humor.

avatar van Spetie
Een redelijk filmpje, dankzij het aangename tempo en de setting.

Vooral het eerste gedeelte van de film is best fijn, met een prima westernachtig sfeertje. Eenmaal aangekomen in de "Titty Twister" weet de kijker inmiddels wel hoe laat het is, en wat de nietsvermoedende cowboys te wachten staat. Daarna volgt nog redelijk vermakelijke actie, al is het natuurlijk allemaal lang niet zo goed als het eerste deel. Leuk ook om hier Danny Trejo weer tegen te komen. Iemand die nooit een rol weigert en die je in gekste films ziet terugkomen.

Zeker niet goed, maar best vermakelijk dus nog.

avatar van PeterW
Leuk dat de hoofdrol was weggelegd voor Ambrose Bierce, en dat het gelijk een mogelijke verklaring biedt voor diens verdwijning in 1914. Het verhaal zal wel deels gebaseerd zijn op diens 'The Monk and the Hangman's Daughter'.

Macmanus schreef:
Meh zelfde verhaal als deel 2.

2 sterren.

Heb jij deel 2 wel gezien? want hij gaat wel degelijk naar de titty twister bar!!
Staat zelfs in de verhaallijn dat hij naar de titty twister bar gaat, dus ik ben benieuwd over welke film jij het hebt dan eigenlijk?

niet zo goed als deel 1 maar beter als deel 2.verders heb ik me prima vermaakt.

Zeker niet zo goed als deel 1 maar het was een leuke film. Deel 2 heb ik niet gezien.