Pain & Gain (2013)

Actie / Komedie

geregisseerd door Michael Bay
met Mark Wahlberg, Dwayne Johnson en Ed Harris

De film is gebaseerd op een waargebeurd verhaal en volgt drie bodybuilders (Mark Wahlberg, Dwayne Johnson en Anthony Mackie) op steroïden. Ze kiezen het pad van de misdaad en raken betrokken bij een afpersingszaak en een ontvoering die helemaal uit de hand loopt en in moord eindigt. Detective Ed Du Bois (Ed Harris) krijgt de taak om de zaak op te lossen wanneer de politie van Miami hier niet in slaagt.

avatar van schram101
Hopelijk kan dit een beetje het niveau van Bad Boys benaderen. De cast is in ieder geval prima (Walhberg en The Rock) en de regisseur al helemaal. Onze Yolanthe erbij als eyecandy.

Wat willen we nog meer?

Vanaf 2 mei 2013 in de bioscoop (Universal)

avatar van jipt
Ja wat moet je hier nou van denken

Goed verhaal

Beetje genuanceerd: Michael Bay films vind ik best leuk en waargebeurd kan zeker interessant zijn.

avatar van jipt
Past prima bij het verhaal over steroïdejunkies

disneystore
is Dwayne Johnson altijd zo gespierd, heb al wel een aantal films van hem gezien maar herinner me niet dat hij er zo overdreven uitzag, of zit ie echt aan steroïden voor deze film?

avatar van Macmanus
Ziet er nog wel een slag erger en enger uit ja.

avatar van Timothyvdmeer
disneystore schreef:

Voor de rol in Be Cool bijv. is hij heel erg afgevallen. Maar hij is nu wel gespierder dan eerst idd.

donnie B.
Zwaar aan de anabolen!

avatar van Timothyvdmeer
Ik weet niet hoe de WWE WWW zich met doping bezig houdt de laatste tijd.

avatar van jipt
'their american dream is bigger than yours' lekker fout!

avatar van schram101
Strakke poster

donnie B. schreef:
Zwaar aan de anabolen!

Er zal wel wat photoshop aan te pas zijn gekomen op deze poster.

disneystore
Haaahaaa hahahahaaaa haahaa *om aan te duiden dat te poster op geen zak trekt en ik totaal verkeerde conclusie's heb genomen over het feit dat deze Bay film misschien bovenmaats zou zijn*

"THIS IS A TRUE STORY"

groente12
Lmao Mark Walhberg ziet er niet uit!

disneystore schreef:

En dat die conclusies verkeerd waren baseer jij op een poster? Dan ben ik benieuwd waar die conclusies in eerste instantie al op trokken en hoe slap die dan wel niet waren om vervolgens zo makkelijk weer te breken.

blackcat13 schreef:

Die conclusies waren inderdaad niet zo sterk nee. En het verhaal leek me wel interessant, maar gewoon door naar die poster te kijken zie je al dat Bay een andere richting is ingeslagen met deze film. We wachten op de eerste trailer, maar gast, zo'n poster kan je toch niet serieus nemen. Heb sowieso al altijd zin gehad om Dwayne Johnson op zijn bek te slagen, moet ik eerst nog wat meer proteïne shakes drinken wel.

avatar van blackcat13
Inderdaad wel bullshit wat je daar allemaal uitkraamt Disneystore, de poster vertelt echt op geen enkele manier in welke richting de film is uitgeslagen behalve dat de film over 2 bodybuilders gaat, wat we uiteraard al wisten. Alles wat jouw tot deze film aantrok, wordt ineens ontkrachtigd door een nietszeggende poster? Nogmaals, de poster zegt niets over het verhaal dus als het verhaal jou interessant lijkt dan is het erg overdreven je mening door deze poster ineens zo te veranderen.

Maar het feit dat je de neiging voelt om een acteur zonder enige reden op zijn bek te slaan zegt al weer genoeg. Waar slaat dat nu weer op? Gezien de agressie die jij duidelijk in je hebt gok ik erop dat je gewoon jaloers bent op zijn fysiek

avatar van jarno1975
Het is nog onzeker wat er gebeurt met de rol van Yolanthe. Inmiddels komt ze ook niet meer voor in de castlijst op imdb.

Rol-Yolanthe-in-Pain-Gain-nog-onduidelijk.

blackcat13 schreef:
../.../

Een poster is gewoon de eerste indruk, chill out. Ik vind 'm belachelijk as fuck. Dat is 't. Dat is mijn mening, ik schrijf een reactie, over wat IK van die poster vind. En niets trok me deze film aan, ik dacht alleen dat dit misschien een betere Bay kon worden. Maar door die poster weet ik al genoeg. En ja, enorm jaloers op Dwayne Johnson zijn "fysiek". Probeer ik even geen seconde aan het feit te denken dat ik niet zo gespierd ben als Johnson, wordt ik er gewoon weer op gewezen Nee maar serieus, wordt je er zo kwaad van dat ik gewoon luidop heb moeten lachen met die poster? Vind 'm gewoon écht belachelijk. En over die aggressie, die heb ik niet in me, was gewoon een manier om aan te tonen dat ik Thé Dwayne fucking Johnson echt een nerd vind.

avatar van blackcat13
Hahaa ik ben niet kwaad hoor en maak me ook niet druk om de mening van een vreemde op een filmforum, ik ging enkel de discussie met je aan omdat ik je mening niet kan delen of begrijpen. Kwam misschien wat aanvallend over maar niet zo bedoeld. Maar ik zal volgende keer wat meer smiley's plaatsen dan, om aan te tonen dat ik niet kwaad ben.

disneystore schreef:

Hiermee zeg je toch duidelijk dat je je verwachting van de film laat afhangen van de poster. Er zijn genoeg hele goede films gemaakt met vreselijke posters, en vice versa.
Misschien komt er morgen wel een prachtige poster uit, heb je dan ineens weer wel hoge verwachtingen?

Ik vind het ook een beetje een vreemde redenering.