The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)
Genre: Avontuur / Fantasy
Speelduur: 161 minuten / 186 minuten (extended edition)
Alternatieve titels: The Hobbit Part 2 / De Hobbit: De Woestenij van Smaug
Oorsprong:
Verenigde Staten / Nieuw-Zeeland
Geregisseerd door: Peter Jackson
Met onder meer: Ian McKellen, Martin Freeman en Richard Armitage
IMDb beoordeling: 7,8 (702.758)
Gesproken taal: Engels
Releasedatum: 11 december 2013
On Demand:
- Bekijk via Pathé Thuis
- Bekijk via Amazon Prime
- Bekijk via meJane
- Bekijk via iTunes
- Niet beschikbaar op Netflix
- Niet beschikbaar op Videoland
- Niet beschikbaar op Disney+
- Niet beschikbaar op Google Play
Plot The Hobbit: The Desolation of Smaug
"Beyond darkness... beyond desolation... lies the greatest danger of all."
Na een succesvolle doortocht over en onder de Mistige Bergen, moeten Thorin en zijn gezelschap beroep doen op een machtige vreemdeling vooraleer ze de gevaren van Demsterwold kunnen trotseren - zonder hun tovenaar. Als ze Meerstad bereiken zal de hobbit Bilbo Balings zijn afspraak met de Dwergen moeten nakomen. Het gezelschap moet de reis naar de Eenzame Berg voltooien en Balings moet de Geheime Deur zoeken die hem toegang verleent tot de schat van de draak Smaug. En waar is Gandalf heen? En wat is zijn geheime zaak in het Zuiden?
Externe links
- Zoek naar deze film op dvd/blu-ray op Amazon
- IMDb (7,8 / 702758)
- Trailer (YouTube, ondertiteld)
- The Hobbit (BoekMeter)
- The Hobbit: The Desolation of Smaug [Special Edition] (MusicMeter)
- The Hobbit: The Desolation of Smaug (MusicMeter)
- Koop op iTunes voor € 7,99
- Pathé Thuis: vanaf € 9,99 / huur € 2,99
- Kijk op Amazon Prime
- Kijk op meJane
Acteurs en actrices
Bilbo Baggins
Thorin Oakenshield
Gandalf
Smaug / Necromancer
Legolas
Tauriel
Thranduil
Bard / Girion
The Master of Laketown
Balin
Video's en trailers
Reviews & comments
VincentL
-
- 1117 berichten
- 642 stemmen
Hou niet van fantasie films dus maar 1 sterretje
Houd je toevallig ook van zelfkastijding? Dat zou verklaren waarom je dan toch fantasy opzet
Bovendien kan je ook een goede film onderscheiden van een slechte film ook al houdt je er niet van. Genre's die mij niet liggen hebben wel degelijk fantastische films. Kan je je opmerking iets nuanceren? Ik vind dit een beetje een inhoudsloze opmerking?
the new guy
-
- 1716 berichten
- 1574 stemmen
Wauw! Wat een absoluut spektakel dat het wachten op deel 3 ondraaglijk maakt. Alles wat je in deel 1 miste, zit in deel 2. In het verhaal zijn we weinig opgeschoten, dat komt omdat we naar 9 uur film zitten te kijken over 500 boekpagina's.
Maar ik verveel me totaal niet. De film zal ik vooral onthouden door de allergaafste achtervolging ooit! De actie is enorm dynamisch en Jackson heeft niet geschuwd om 'alles' te laten zien. Waar de meeste actiefilms geld besparen door in een massaal gevecht alleen close ups te laten zien, springen deze scenes eruit omdat het hele gevecht in beeld is, overal gebeurt wat. Vooral daarom kan ik niet wachten tot de veldslagen die helaas in LOTR3 te leiden hebben onder de beeldkwaliteit van de huidige televisies.
Iron Maiden
-
- 2541 berichten
- 6560 stemmen
Als je LOTR3 op blu-ray aanschaft, ziet het er gewoon prachtig uit hoor.
Ik vond deel 1 beter dan deze, meer afwisseling in locaties en minder langdradig.
blurp194
-
- 4473 berichten
- 3563 stemmen
Beter dan ik verwacht had.
De keuze om drie lange films te maken van een vrij dun boekje maakte me al wat zorgen, en het wat langdradige eerste deel was daar een bevestiging van. In de eerste helft van dit tweede deel is dat al niet echt beter, er gebeurt wat weinig eigenlijk. Maar na een kwartiertje of drie werd ik dan toch in het verhaal meegenomen, en kwam het einde eigenlijk als een verrassing - 'oh, zijn die drie uur nu al om'. Jackson heeft daar wel wat gebeurtenissen voor toegevoegd aan het originele verhaal, maar dat is niet zo storend dat het echt afleidt - het is meer een subtiele variant van zoek-de-acht-verschillen geworden dan dat ik me er aan erger.
Waar ik me in deel 1 behoorlijk stoorde aan de muziek is dat hier een stuk beter gelukt kennelijk, wellicht vooral omdat de soundtrack wat minder opdringerig overkomt. De acteurs maken op zich wat weinig indruk, aan de ene kant en vooral omdat het verhaal toch op de voorgrond blijft, aan de andere kant toch ook omdat er weinig bijzondere prestaties te zien zijn.
En dus toch, ondanks de absurd lange speelduur lokt deel 3. Ook om te zien welke trucs Jackson deze keer uithaalt om de tijd vol te maken.
Olivia
-
- 261 berichten
- 140 stemmen
Volgens mij waren/zijn de intenties van beiden behoorlijk verschillend. Tolkien wilde een leuk verhaal vertellen aan zijn zoon, Jackson wil gewoon veel geld maken en stoefen met CGI. Ik denk dat Tolkien niet bepaald blij zou zijn geweest met deze films...
Nee, dat denk ik ook niet.
Deel 2 nog meer dan deel 1 wijkt af van het boek(je). Als Tolkien een driehoeksverhouding had gewild had daar wel over geschreven.
Naar mijn mening had er ook één goede boekverfilming van gemaakt kunnen worden. Een leuke avonturenfilm zoals ook het originele verhaal ooit is geschreven. Een beetje updaten hier en daar, goede balans in special effects en sterke personages (ipv bordkarton) had ook een zeer toffe film op opgeleverd die ook het (verwende) publiek van de 21e eeuw aan had kunnen spreken.
En als je er dan toch meerdere films van wil maken, had dan de tijd genomen om de personages en historie van midden-aarde verder uit te diepen ipv sterk af te wijken, on-Tolkien-achtige dingen toe te voegen en eindeloos uit te rekken.
Peterke!
-
- 76 berichten
- 78 stemmen
Deel 1 van de The Hobbit vond ik (zoals verwacht) echt weer top, dus deze moest ik natuurlijk ook zien. Tegen al mijn verwachtingen in vond ik de film langdradig. Ik wil niet zeggen dat ik me verveeld heb, maar ik vergat op een bepaald moment dat ik naar The Hobbit aan het kijken was. Gedurende het eind kwam dat wel weer terug. En hoe! De bioscoop zat helemaal vol! Bij de allerlaatste scène was echt iedereen stil. En ook ik ben van mening dat het einde sensationeel was! Ik kan er niks anders van maken. Alleen kon je nu wel zien dat de "oude" cast wat ouder geworden is. Dat was me in het eerste deel wat minder opgevallen. Ik ben weer blij!
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Tot wanneer draait deze film in de bios? Kan ik nergens vinden.
starbright boy (moderator films)
-
- 21290 berichten
- 4461 stemmen
Dat is ook niet nu al bekend. Hij draait tot er te weinig bezoekers komen en dan vervangt de bios 'm door iets nieuws,
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ok, bedankt. Heb net de tickets besteld. Ga hem dinsdagavond zien, ben benieuwd!
yasaka
-
- 51 berichten
- 85 stemmen
Deel 1 van de Hobbit was echt weer top, het bracht je terug naar de wereld van Tolkien.
De verwachtingen waren daardoor misschien net iets te hoog voor dit tweede deel maar dat het allemaal zo langdradig zou worden had ik nooit durven denken.
Heel de film is niet meer dan één lange achtervolging. Aan actie is er geen moment tekort maar dit is wel ten koste van andere dingen. Ik miste diepgang, met de hoofdpersonage (uitgezonderd Bilbo, Thorin, gandalf en misschien Balin) heb je geen enkele affiniteit.
Ik ben nu meer dan ooit overtuigd dat alles evengoed in één film van 3h had verteld kunnen worden.
schoonetoonen
-
- 331 berichten
- 191 stemmen
Bij de allerlaatste scène was echt iedereen stil.
Iedereen in slaap gevallen?
xxsilversurferxx
-
- 70 berichten
- 572 stemmen
En ik maar denken dat het 2 delen waren dus part 1 vorig jaar niet gekeken zodat ik de beide films achter elkaar kon kijken , dus best k*t toen ik op het laatste moment van part 2 erachter kwam dat ik alsnog een jaar kan wachten .
Maar wel vet
Owen
-
- 27 berichten
- 73 stemmen
als grote fan van het boek was me dit echt een verschrikkelijke ervaring.
Jammer dat Del Toro gestopt is met het regisseren van de hobbit, want jackson slaat wat mij betreft de plank compleet mis.
merijn82
-
- 1874 berichten
- 413 stemmen
Ik ben niet bekend met de boeken en vond deel 1 eigenlijk helemaal niets. Tegen beter weten in toch naar deel 2 gegaan en wat blijkt... Deze beviel mij stukken beter.
Dit deel is net wat meer volwassen dan de vorige en de infatiele humor is godzijdank achterwege gelaten. Verder is het weer een kleurrijk CGI-feestje, hier en daar best indrukwekkend, soms ook lelijk. Met name laketown is me goed bevallen, qua vormgeving. Het sfeertje van LOTR wordt ook hier niet gehaald, maar komt al wel meer in de richting.
Wat was minder? Natuurlijk, en dat is al veel besproken, is het weer veel te lang allemaal. Ook de toevoeging van Tauriel vond ik redeiljk nietszeggend en de krampachtige romance met de dwerg had niet gehoeven. Verder was die tonnenscene tamelijk belachelijk, ging me iets te ver allemaal en zag er ook nog eens nep uit.
Al met al toch goed vermaakt, zeker met het tweede gedeelte van de film (mooie draak!). Ik had me er deze keer ook wel erg goed op ingesteld. Ik moet bij dit soort films echt even mijn verstand uitschakelen en me niet al te kritisch opstellen. Alleen dan kan ik deze 'onzin' waarderen Ik zal het eerste deel binnenkort eens herzien met eenzelfde instelling, wellicht dat die dan ook beter valt.
3,5*.
Roger Thornhill
-
- 5579 berichten
- 2201 stemmen
Voordat ik de bioscoop binnenliep had ik nog even opgezocht welke grote scènes ik hier kon verwachten. Dat waren er vijf: Beorn, de spinnen, de elfen, Laketown en de eerste ontmoeting met Smaug. Na ongeveer dertig minuten zat ik al halverwege de elfen, dus toen werd het me wel duidelijk dat Jackson hier duidelijk geen kopie van de loop der gebeurtenissen uit het boek van zou maken. En inderdaad, de ontsnapping uit de elfenburcht is een stuk spectaculairder gemaakt, en het hele overdadige en lang uitgerekte eindgedeelte met Smaug en de ovens is een filmische achtbaan die z'n weerga niet kent. Té veel van het goede, vond ik zelfs af en toe – alsof ik meer zat te kijken naar stripfiguurtjes die iets aan het verzinnen zijn dan naar echte personages die zich in reëel gevaar bevinden. Misschien kan ik pas een serieus oordeel vellen bij de DVD-release, wanneer ik meer op het verhaal kan letten en niet overdonderd word door the sound and the fury. Vooralsnog 4½ ster vanwege het enorme filmplezier en de technische perfectie.
Toch een paar details. Beorn ziet er noch als mens noch als beer erg indrukwekkend uit, het is jammer dat de uitputting van de dwergen tijdens het aflopen van het bospad de film niet heeft gehaald, de (uitgerekte) scènes in Laketown duren wel wat te lang, Orlando Bloom is wel wat dikker geworden (hoewel verder niet minder lenig tijdens zijn vechtscènes), en Smaug ziet er echt fantastisch uit.
Tolkienfan
-
- 299 berichten
- 372 stemmen
voor Owen:
Ik weet niet welke films jij hebt gezien, maar Peter jackson heeft alle Lord of the Rings films geregisseerd en de 3 hobbit films. Del Toro heeft hier helemaal niets mee te maken!
Owen
-
- 27 berichten
- 73 stemmen
Tolkienfan, natuurlijk weet ik dat jackson de verfilmingen van lotr heeft gemaakt.
Del Toro was echter een tijd de regisseur van de hobbit film(s). Niet alleen wilde hij het boekje verfilmen in twee films, maar del toro was ook van plan nadruk te leggen op animatronics en schaalmodellen ipv een overdosis CGI.
En om even uit te leggen waarom ik vind dat jackson de plank hier mis slaat:
De Hobbit was een charmant kort boekje over de ontwikkeling van Bilbo en zijn avontuur. Naar mijn mening heeft Jackson deze film veel te "episch" willen maken,
-bilbo is naar de achtergrond verdwenen,
-de motieven om naar de lonely mountain te gaan zijn veranderd,
-verzonnen liefdesdriehoek,
-verzonnen orcs/goblins om in het laatste deel nog even een "final showdown" te kunnen maken.
-Belangrijke scenes zoals deze met Beorn zijn verkort, terwijl jacksons eigen onnodige creaties de meeste tijd in beslag nemen
Kortom: jackson is geschikt voor lotr, maar niet voor de hobbit
Roger Thornhill
-
- 5579 berichten
- 2201 stemmen
Del Toro heeft hier helemaal niets mee te maken!
Nou, niets, hij wordt bij beide films naast Jackson, Fran Walsh en Philippa Boyens nog wel degelijk als vierde scriptschrijver vermeld, dus enige input wordt hem toch nog wel toegekend.
Meller
-
- 3 berichten
- 10 stemmen
Nou, niets, hij wordt bij beide films naast Jackson, Fran Walsh en Philippa Boyens nog wel degelijk als vierde scriptschrijver vermeld, dus enige input wordt hem toch nog wel toegekend.
En daarnaast zou hij de Hobbit toch gaan regisseren, maar vond alle pre production te lang duren.
_Casper_
-
- 1244 berichten
- 1692 stemmen
Opzich een toffe film, maar het haalt het niet bij LOTR.
De film heeft niet veel diepgang, maar is wel een spannende en mooi gemaakte avonturen film, goeie actie en goed gecast.
Opzich wel een aanrader om te zien
3.5
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Gisteren dan gezien in de bioscoop en na het zien van deel 1(die erg teleurstelde) moet ik eerlijk toegeven dat ik dit deel wel goed vond.
Het haalt bij lange na de sfeer en verhaallijn van TLOTR niet, maar ik heb me zeker niet verveeld.
Al vanaf het begin wordt je meegetrokken in het avontuur. Ook blijft de infantiele humor en het gezang uit deel 1 gelukkig achterwege. Er zitten een paar indrukwekkende actiescènes in zoals het gevecht met de spinnen, de vlucht met de tonnen, de 1e kennismaking met Smaug, maar ook Gandalf die in gevecht is met het kwaad(Sauron) vond ik erg mooi.
Wat me gedurende de hele film wel opviel is dat veel teksten gewoon letterlijk hetzelfde zijn als die in TLOTR.
Ik ken geen van de boeken en daarom vond ik het erg fijn om veel reminders mee te krijgen. Gewoon kleine dingen zoals het kruid dat gebruikt wordt om de dwerg te redden(zelfde kruid dat Arwen gebruikte om Frodo te redden), De namen van de dwergen(die je ook weer te horen krijgt wanneer het Gandalf het boek leest in de mijnen van Moria, hoe Bilbo op de naam van zijn zwaard Sting kwam, de vader van Legolas, de vader van Gimli etc. Erg leuk dat alles op zijn plek begon te vallen.
Waar ik in dit deel vooral erg van genoten heb zijn de schitterende wijde settings. Met mijn 3d-brilletje droomde ik meermalen weg in de achtergrond ipv wat zich op de voorgrond afspeelde. Dat is toch echt wel een meerwaarde aan 3d.
Wat betreft de cast vond ik het leuk om Legolas weer aan het werk te zien. Helaas ziet hij er totaal anders uit dan in LOTR en dan vooral zijn lenzen. Hij lijkt slechter. Zijn vader speelt goed en heeft ook wat slechts in zich. De elven uit het Demsterwoud zijn duidelijk anders dan die uit Rivendell. Dat wordt goed weergegeven in dit deel.
Verder is de aanvulling van de boself Tauriel wat mij betreft wel geslaagd. Evangeline Lilly is echt een lekker ding en haar vechtscenes, hoe onwerkelijk soms ook, mogen er wezen. Ik kon de dwergen nu ook wat meer uit elkaar halen dan in deel 1. Ze kregen ook allemaal wat meer karakter en een eigen identiteit.
Eenmaal aangekomen in Laketown werd het even wat langdradig. Geweldig mooi gemaakt, dat zeker, maar had het na 5 minuten ook al wel weer gezien. Wel een zeer komische vertolking van Stephen Fry als burgermeester evenals de Grima Wormtongue van The Hobbit (Alfrid).
Hierna gaan we dan naar de grote finale, waar Bilbo wordt ingezet om de Arkenstone te zoeken. Voor het eerst zien we dan Smaug die er geweldig uitziet, maar ook erg veel babbels heeft. Had liever gehad dat hij helemaal niet kon praten.
Qua Special Effects is het vanaf dit moment helemaal geweldig, maar toch begon het hele spel en heen en weer-gedraai tussen de draak en de dwergen me wat te vervelen.
Had allemaal wel wat ingekort mogen worden.
De cliffhanger,waar iedereen het hier bijna over had, viel mij persoonlijk erg tegen en vind ik het woord cliffhanger niet waardig.
Ten opzichte van deel 1 dus zeker een verbetering, maar toch haalt ook dit deel bij lange na niet het gevoel dat ik bij TLOTR-reeks had. Wel echt een film die je in de bioscoop moet hebben gezien, want het blijft popcorn-vermaak van de bovenste plank.
Ted Kerkjes
-
- 979 berichten
- 0 stemmen
Beste moviemafketel, ik denk dat je een foutje hebt gemaakt bij het maken van jouw berichtje. Volgens mij heb je twee keer in plaats van het spoilerknopje, het quoteknopje gebruikt, of niet?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Beste moviemafketel, ik denk dat je een foutje hebt gemaakt bij het maken van jouw berichtje. Volgens mij heb je twee keer in plaats van het spoilerknopje, het quoteknopje gebruikt, of niet?
Dankjewel, had idd per ongeluk de quote-knop gebruikt.
John Barry
-
- 3410 berichten
- 613 stemmen
De cliffhanger,waar iedereen het hier bijna over had, viel mij persoonlijk erg tegen en vind ik het woord cliffhanger niet waardig.
Ik vond de cliffhanger juist erg goed. Als kijker moet je nu een jaar wachten om te zien hoe het met Meerstad afloopt.
Waarom vond je de cliffhanger zo tegenvallen ?
knusse stoel
-
- 3142 berichten
- 3751 stemmen
Sorry, wij hadden meer verwacht en ondanks dat ze het boek heeft gelezen wist zelfs mijn vriendin soms niet waar het over ging.
Zelf heb ik dit steeds gehad bij de verhalen van de Hobbit en ook de Ring, te hoge verwachtingen en bij nader inzien vielen ze allemaal wat tegen. Helaas.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vond de cliffhanger juist erg goed. Als kijker moet je nu een jaar wachten om te zien hoe het met Meerstad afloopt.
Waarom vond je de cliffhanger zo tegenvallen ?
Dit deel voelde niet af aan op deze manier. TLOTR had ook 3 delen, maar wel 3 delen die op het juiste moment werden afgekapt, zodat je je echt verheugde op het volgende deel.
Ook vind ik de draken in LOTR van de Nazgul veel afschrikwekkender dan Smaug. Had liever gehad dat ze de draak in dit deel hadden afgemaakt en dat er dan in deel 3 gewoon weer een grote veldslag plaatsvindt tussen de "fellowship" en de legioenen van Sauron. Nu zie je Smaug die naar Laketown vliegt en boem op zwart. Nee voelde me heel even bekocht. Was ook niet de enige in de bios die hier over dacht aan de reacties te horen.
Tolkienfan
-
- 299 berichten
- 372 stemmen
Nou, niets, hij wordt bij beide films naast Jackson, Fran Walsh en Philippa Boyens nog wel degelijk als vierde scriptschrijver vermeld, dus enige input wordt hem toch nog wel toegekend.
ok..zo had ik het niet bekeken. maar ik bedoelde dus als regisseur.
Tolkienfan
-
- 299 berichten
- 372 stemmen
Tolkienfan, natuurlijk weet ik dat jackson de verfilmingen van lotr heeft gemaakt.
Del Toro was echter een tijd de regisseur van de hobbit film(s). Niet alleen wilde hij het boekje verfilmen in twee films, maar del toro was ook van plan nadruk te leggen op animatronics en schaalmodellen ipv een overdosis CGI.
En om even uit te leggen waarom ik vind dat jackson de plank hier mis slaat:
De Hobbit was een charmant kort boekje over de ontwikkeling van Bilbo en zijn avontuur. Naar mijn mening heeft Jackson deze film veel te "episch" willen maken,
-bilbo is naar de achtergrond verdwenen,
-de motieven om naar de lonely mountain te gaan zijn veranderd,
-verzonnen liefdesdriehoek,
-verzonnen orcs/goblins om in het laatste deel nog even een "final showdown" te kunnen maken.
-Belangrijke scenes zoals deze met Beorn zijn verkort, terwijl jacksons eigen onnodige creaties de meeste tijd in beslag nemen
Kortom: jackson is geschikt voor lotr, maar niet voor de hobbit
Hier ben ik het dus totaal niet mee eens! Jackson is perfect voor beiden! Juist de beste man ervoor!
patrickman
-
- 149 berichten
- 159 stemmen
zo lang naar uitgekeken het verhaal klopt van geen kanten het lijkt net of deel 2 voor deel 1 hoort ik hou enorm van dit soort films maar dit deel was totaal niks aan langdradig,simpel en o zooo zaai en dan denk je ooo nu gaat er wat nieuws gebeuren is ie afgelopen echt een volle zaal mensen met kinderen riepen boeeee en dat heb ik echt in geen jaren gezien
Owen
-
- 27 berichten
- 73 stemmen
Hier ben ik het dus totaal niet mee eens! Jackson is perfect voor beiden! Juist de beste man ervoor!
Mag ik vragen waarom je jackson perfect vindt voor de hobbit? heb je het boek gelezen?
Nu te koop
Extended Edition • Blu-ray
€ 30,00
KopenExtended Edition • Dvd
€ 70,00
KopenExtended Edition • 3D & 2D Blu-ray • Dvd
€ 78,95
KopenPre- en sequels
The Hobbit: The Battle of the Five Armies
2014
638 reacties
The Hobbit: An Unexpected Journey
2012
3.217 reacties
Gerelateerd nieuws
De tien best beoordeelde films met de vandaag jarige Benedict Cumberbatch (46)
Deze goed beoordeelde films verdwijnen deze week nog van Netflix
Bekijk ook
The Lord of the Rings: The Return of the King
Avontuur / Fantasy, 2003
5.906 reacties
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
Fantasy / Avontuur, 2001
3.671 reacties
The Lord of the Rings: The Two Towers
Avontuur / Fantasy, 2002
2.516 reacties
Queen: Days of Our Lives
Documentaire / Muziek, 2011
147 reacties
Nuit et Brouillard
Documentaire / Historisch, 1956
27 reacties
Rang-e Khoda
Drama, 1999
7 reacties
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes | Publishing Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.
Social media
Realtimes | Publishing Network
- Registreer |
- Contact ons |
- Over ons |
- Adverteren |
- MovieMeter Films Wiki |
- Series Wiki |
- Algemene voorwaarden en privacybeleid |
- Consent wijzigen |
- RSS Feeds |
- API
© 2024 MovieMeter B.V.