The Goldwyn Follies (1938)

Romantiek / Muziek

geregisseerd door George Marshall
met Adolphe Menjou, Andrea Leeds en Kenny Baker

Oliver Martin is een filmproducent. Martin draait de laatste tijd geen winst meer met zijn films en hij wil weten waarom. Martin wil daarom het advies inwinnen bij de gemiddelde filmbezoeker. Hij maakt kennis met de mooie Hazel Dawes. Zij vertelt Martin dat zijn films te lijden hebben onder ongelooflijke verhaallijnen, clichématige dialogen en houterig acteren. Martin is onder de indruk en hij huurt Hazel in als ‘Miss Humanity’. Ze moet de verdiensten van zijn nieuwste productie beoordelen en zelfs de leden van de cast selecteren.