Dykket (1989)

Noorwegen
Thriller / Drama

geregisseerd door Tristan DeVere Cole
met Bjørn Sundquist, Frank Grimes en Michael Kitchen

Twee diepzeeduikers krijgen de opdracht apparatuur te repareren in de Noordzee en moeten hiervoor diepzee duiken. Ze komen echter vast te zitten en ook de duiklijnen begeven het. Het is nu aan hun collega's op het vasteland om het tweetal te redden, voordat ze geen zuurstof meer over hebben.

Een nogal matige onderwater thriller maar hij kan er mee door en is af en toe best beklemmend ? Het is geen toppertje en er had meer in kunnen zitten maar wel leuk om een keer gezien te hebben. I love the 80ties.??