• 8.295.522 stemmen

Genre: Actie

Geregisseerd door: Liz Adams

Met onder meer: Nicholas Turturro, Ming-Na Wen en Andy Clemence

Plot Super Cyclone

Een enorme cycloon dreigt op de oostkust van de Verenigde Staten af te komen. Een eenzame meteoroloog en een ingenieur zullen nu een gevecht moeten beginnen tegen de elementen, om te voorkomen dat de cycloon de kust bereikt. Zullen ze hierin slagen?

Dr. Jenna Sparks

Sgt. Maj. Ramona Peters

Secretary West

avatar van Lui

Lui (crew films)

Nieuwe film van The Asylum.

avatar van filmfan1967

filmfan1967

Donderdag 24 januari a.s., 21.00 uur, op Syfy.

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss

Het gebruikelijke Asylum-amateurisme, maar met een paar lollige scenes, al dan niet onbedoeld.

avatar van Scheurleer

Scheurleer

Schandalig dat je anno 2012 nog met dit soort bagger durft te komen. Verhaal was al triest, maar de special effects spanden de kroon.

Advies: niet kijken.

avatar van pjmj

pjmj

In het land waar deze film werd geproduceerd hebben ze een hele simpele, doch doeltreffende uitdrukking voor iets dat waardeloos is: "IT'S JUST A PIECE OF SHIT". Zelfs daaraan voldoet deze film mijns inziens nog niet eens. Ik heb nog niet eerder in een film zulke slechte special effects gezien. Het leek wel knip- en plakwerk met oude journaalbeelden als bronmateriaal. De acteurs konden mij met hun spel beslist niet overtuigen. Ze kwamen volstrekt ongeloofwaardig over. Er spatte geen vinkje emotie over. Geen van hen kreeg het voor elkaar om mij echt bij de gebeurtenissen in film te betrekken. De blu-ray disc met deze film gaat in hier de kast en zal daar niet gauw nog eens uit komen voor een herziening. Dit alles is natuurlijk mijn eigen mening en uiteraard kunnen smaken verschillen. Er zijn vast mensen die deze film geweldig vinden. Ik ben benieuwd wie.