Surf's Up 2: WaveMania (2017)

Animatie / Komedie

geregisseerd door Henry Yu
met de stemmen van John Cena, Saraya-Jade Bevis en Mark Calaway

Cody Maverick is op zoek naar een nieuwe uitdaging. Hij laat zich overhalen door een stel beruchte surfers, die bekend staan als 'The Hang 5', om zich bij hen aan te sluiten op hun reis naar een mysterieuze surfplek. De plek staat bekend als de 'Trenches' en het verhaal gaat dat er de hoogste golven ter wereld te vinden zijn. Cody beseft al snel dat het leven dat hij achterliet meer heroïsch is dan welke dodelijke golf hem ooit zou kunnen bieden.

Een verhaal dat eigenlijk nergens over gaat en nog het meest doet denken aan een mislukte aflevering van the a-team meets K2 zoekt K3