• 8.352.089 stemmen

Genre: Komedie

Geregisseerd door: John Payson

Met onder meer: Megan Ward en Billy West

Plot Joe's Apartment

"Sex, Bugs and Rock 'n Roll."

Joe komt van Iowa naar New York, en is vanwege een geldtekort op zoek naar een goedkoop appartement. Hij vindt een kamer, maar moet deze wel delen met zo'n 50.000 kakkerlakken. Deze worden echter goede vrienden met Joe.

imageimage

Vladimir Bianco

Boss Hog Band Member

avatar van Jordy

Jordy

Zeer grappig filmpje. De humor is erg flauw, en zoals altijd met dat soort humor niet voor iedereen. De zingende en dansende kakkerlakken zorgden in ieder geval voor een paar momenten dat ik helemaal in een deuk lag, al stelt het filmpje verder niet zoveel voor. 3 sterren.

avatar van Blindfold

Blindfold

Dit was ook echt zo'n MTV filmpje, maar best leuk.

avatar van You_bastard

You_bastard

Ik moet toegeven af en toe moest ik lachen. Die kakerlakken hadden humor de rest niet.

avatar van IamBernie

IamBernie

Deze film is erg liev x

avatar van gotti

gotti

Hou niet van hele erge flauwe films, maar deze film is zeker een uitzondering. Hij is iet heel goed maar wel aardig grappig. 2,5*

avatar van Sjan

Sjan

Ik moest goed lachen om die kakkerlakken, 3 sterren!

avatar van V

V

Die cockroaches waren bij vlagen hilarisch, in een verder erg flauwe, maar leuke film 3*

avatar van SuperSideSwipe

SuperSideSwipe

Ah zat al tijden te zoeken hoe deze film nou ook alweer heete. Ik vond dit namelijk een ontzetten leuke film!

Je gaat kakkerlakken ineens een stuk meer waarderen na deze film haha.

Deze film is erg grappig, aandoenlijk en vrij mooi gemaakt. Die kakkerlakken zijn inderdaad af en toe hylarisch!

Topper dit.

avatar van chinchi

chinchi

Ik vond deze film erg vermakelijk, hoewel ik kan begrijpen dat de humor niet voor iedereen weggelegd is.

avatar van vincentclaesen

vincentclaesen

deze film is zo lachen, geniaal gewoon

avatar van Justice4All

Justice4All

superleuke film, lachen hoe de de kakkerlakken de baas zijn. 3,5 ***

avatar van jack-sparrow

jack-sparrow

super-grappige film met prachtige cast.

echt lachen van het begin tot het einde.

ik geef deze 3.0

avatar van OlafK

OlafK

Heel apart filmpje dit. Zaten een paar heel grappige stukken in. Gewoon hersenloos vermaak. Het concept is echt behoorlijk aardig uitgewerkt.

avatar van Drs. DAJA

Drs. DAJA

Vond hem heel erg vermakelijk, niet altijd mijn humor maar zeker een goed voor een paar sterke lachsalvo's. Ik was vooral gecharmeerd van de doorbrekende stijl. Het gemak waarmee problemen worden opgelost of zelfs erkend om vervolgens behendig gebruikt te worden in het verhaal. Ook is het geheel erg fris en sfeervol gedraaid waardoor er geen dooie momenten vallen en de film 80 minuten lang volop boeit. Erg leuk en bijzonder werkje.

avatar van Mescaline

Mescaline

In het begin best vermakelijk en met een paar onverwachte en leuke grappen maar jammer genoeg teert de film daarna teveel op het kakkerlakken plotje en voegt daar ook nog eens een boring boy meets girl verhaaltje aan vast.
Door de korte speelduur is het best uit te zitten maar ik had hier stiekem toch een tikkeltje meer van verwacht.

2,5* voor de eerste helft.