Rent-a-Cop (1987)

Actie / Komedie

geregisseerd door Jerry London
met Burt Reynolds, Liza Minnelli en Robby Benson

Een door detective Tony Church geleidde actie om de geplande drugshandel in een hotel op te rollen, loopt fout af. Een aantal van zijn collega's komt om en de moordenaar gaat er vandoor met een bedrag van twee miljoen dollar. De callgirl Della Roberts is de enige overlevende ooggetuige. Sinds het incident wordt ze bedreigd en ze vraagt om bescherming bij Church, die na zijn falende optreden inmiddels zelf wordt verdacht een deel te hebben van het verdwenen geld. Samen moeten Della en Church de moordenaar vinden om Della's leven veilig te stellen.

avatar van Fangs
Fangs (crew)
Dit stelt niet al te veel voor. Het is vermakelijk, maar af en toe wel een beetje vervelend. James Remar is wel lekker op dreef als Dancer, maar al die jaren '80-outfits zijn soms wel erg fout. > 2.0*

Een matige film met soms wel eens een leuk stukje. Het was allemaal een beetje voor de hand liggend wat er allemaal gebeurde. Het beeld was ook matig van de film en het geluid vond ik gewoon slecht. Kortom ik kom echt niet hoger dan 2*.

avatar van FunkStar
Wat een heerlijke jaren 80 film! Was verbaasd dat zangeres Dionne Warwick ook in de film speelde als de pimp van Liza Minnelli.

Natuurlijk is het geen steengoeie film maar heb me zeker wel vermaakt door de grappige Liza en Burt speelt ook een goede rol.