Sur la Piste de Marsupilami (2012)

Alternatieve titel: In het Spoor van de Marsupilami

Frankrijk / België
Avontuur / Komedie

geregisseerd door Alain Chabat
met Alain Chabat, Jamel Debbouze en Fred Testot

Wanneer Dan Geraldo, een journalist die op zoek gaat naar een nieuwtje, in Palombië aankomt zal hij de ontdekking van zijn leven doen. Samen met Pablito, een goed uitgeruste lokale gids, vallen ze van de ene verrassing in de andere in een hectisch avontuur waar ze niet alleen met de jungle kennismaken, maar ook met de legendarische Marsupilami, een mythisch maar grappig dier.

avatar van IcU
IcU
Eerste trailer.
Weinig Marsupilami.

Wat is het doel van zo een film? Ik heb vroeger de strips van Robbedoes en Kwabbernoot verslonden... En nu de film met mijn dochter van 5 gekeken... Zij vond hem fantastisch! Ze wil nu een Marsupilami zijn, ze wil er een als huisdier... Dit moet je niet vergelijken met een "grote" Hollywood productie maar het is gewoon een film met liefde gemaakt volgens mij...

avatar van Atomaster
Geweldige leuke kinderfilm. veel humor en natuurlijk Marsipulami

avatar van icy
icy
leuke familiefilm,maar eigenlijk komt Marsupilami te weinig in beeld,zulk een schatje!

avatar van eppy
Dit deed me sterk denken aan de dicktator en de paddestoel. De uniformen van de soldaten en de omgeving zijn gewoon spot-on. jammer dat er hier in NL bijna geen gehoor aan is gegeven. Maar voor zowel robbedoes en kwabbernoot fans tot aan die van het beestje zelf, met deze film kom je aan je trekken.

avatar van Rodger
Leuke film, veel humoristische momenten.
Ik dacht ff meekijken met mijn zoontje voor 5 minuten.
Maar heb de hele film afgekeken.
2.5***

avatar van hijman1946
lol heb alle robbedoezen,,ga m straks kijken

avatar van alexspyforever
Ik ben niet echt de doelgroep voor een film als deze maar was wel nieuwsgierig hoe de Marsupilami op film zou zijn. Ik ben eigenlijk geen Robbedoes lezer, maar het nest van de Marsupilami's is een album dat ik wel meerdere keren heb gelezen. Op de Marsupilami na geen andere figuren van Franquin in de film te bespeuren; De scènes met het beestje zelf zijn wel fijn, maar het hele verhaal errond is me dan weer te kinderachtig. Leuk om eens gezien te hebben.