• 8.348.348 stemmen

Sur la Piste de Marsupilami (2012)

Avontuur / Komedie | 105 minuten

Genre: Avontuur / Komedie

Alternatieve titel: In het Spoor van de Marsupilami

Oorsprong: Frankrijk / België

Geregisseerd door: Alain Chabat

Met onder meer: Alain Chabat, Jamel Debbouze en Fred Testot

Oorspronkelijke taal: Frans

Plot Sur la Piste de Marsupilami

Wanneer Dan Geraldo, een journalist die op zoek gaat naar een nieuwtje, in Palombië aankomt zal hij de ontdekking van zijn leven doen. Samen met Pablito, een goed uitgeruste lokale gids, vallen ze van de ene verrassing in de andere in een hectisch avontuur waar ze niet alleen met de jungle kennismaken, maar ook met de legendarische Marsupilami, een mythisch maar grappig dier.

imageimage

Dan Geraldo

Pablito Camaron

Général Pochero

Reine Paya

Clarisse Iris

Bolo (as The Great Khali)

avatar van IcU

IcU

Eerste trailer.

Weinig Marsupilami.

avatar van NemoX

NemoX

Wat is het doel van zo een film? Ik heb vroeger de strips van Robbedoes en Kwabbernoot verslonden... En nu de film met mijn dochter van 5 gekeken... Zij vond hem fantastisch! Ze wil nu een Marsupilami zijn, ze wil er een als huisdier... Dit moet je niet vergelijken met een "grote" Hollywood productie maar het is gewoon een film met liefde gemaakt volgens mij...

avatar van Atomaster

Atomaster

Geweldige leuke kinderfilm. veel humor en natuurlijk Marsipulami

avatar van icy

icy

leuke familiefilm,maar eigenlijk komt Marsupilami te weinig in beeld,zulk een schatje!

avatar van eppy

eppy

Dit deed me sterk denken aan de dicktator en de paddestoel. De uniformen van de soldaten en de omgeving zijn gewoon spot-on. jammer dat er hier in NL bijna geen gehoor aan is gegeven. Maar voor zowel robbedoes en kwabbernoot fans tot aan die van het beestje zelf, met deze film kom je aan je trekken.

avatar van Rodger

Rodger

Leuke film, veel humoristische momenten.

Ik dacht ff meekijken met mijn zoontje voor 5 minuten.

Maar heb de hele film afgekeken.

2.5***

avatar van hijman1946

hijman1946

lol heb alle robbedoezen,,ga m straks kijken

avatar van alexspyforever

alexspyforever

• 19861 berichten

Ik ben niet echt de doelgroep voor een film als deze maar was wel nieuwsgierig hoe de Marsupilami op film zou zijn. Ik ben eigenlijk geen Robbedoes lezer, maar het nest van de Marsupilami's is een album dat ik wel meerdere keren heb gelezen. Op de Marsupilami na geen andere figuren van Franquin in de film te bespeuren; De scènes met het beestje zelf zijn wel fijn, maar het hele verhaal errond is me dan weer te kinderachtig. Leuk om eens gezien te hebben.

avatar van rondh

rondh

Rodger schreef:

Leuke film, veel humoristische momenten.

Ik dacht ff meekijken met mijn zoontje voor 5 minuten.

Maar heb de hele film afgekeken.

2.5***

En dan geef je maar 2.5*. Raar als je hem leuk vind