The Bunnyman Massacre (2014)

Alternatieve titel: Bunnyman 2

Horror

geregisseerd door Carl Lindbergh
met David Scott, Julianne Dowler en Jennifer June Ross

Op een afgelegen weg snijdt een groepje vrienden een willekeurige vrachtwagenchauffeur af. Ze weten echter niet dat de chauffeur de psychotische leider van een kannibalistische familie is. Ook draagt hij een konijnenpak, waarmee hij zijn slachtoffers lokt. Uiteraard laat hij het groepje vrienden niet zomaar ontsnappen...

ipman-99
"School Bus Stop Ahead." ... " !!!

Vermakelijke Sequel !!! Heerlijk low-budget vervolg met onze killer opnieuw
in zijn konijnenpak ! Alle ingrediënten en clichés die deel 1 had ..., zijn opnieuw aanwezig in dit
deeltje 2 ! Goede make-up effecten en gedoseerde gore verpakt in dat heerlijke low-budget
sfeertje doorheen de film ! B-voer dat volop Entertainment brengt !!!

avatar van jeroentjuhhhhh
Je enthousiasme is aanstekelijk ipman, maar ik kon er een stukje minder mee. Ziet er behoorlijk fraai uit voor ''wat het is'' (sterke stijl, fijne setting), maar het gaat soms alle logica te boven. Het is in Bunnyman 2 een trend om je vrienden en geliefden voor dood achter te laten, tot in het bizarre aan toe. Als een 'haas'...

Met name de kills zijn een zaaddodende bedoeling en hebben nauwelijks on-screen presence. Neemt bij voorbaat al vrijwel alle lol uit een slasher. Spijtig, want de killer is best tof.

avatar van kleintje 2
Ik verwacht hier natuurlijk niet erg veel van, maar voor mijn slechte horrorfilm marathon is hij perfect (dit wordt nummer 9). Ik zal hem met klagen tegemoet moeten gaan.

avatar van kleintje 2
Valt onder de films waar om de 5 minuten iemand moet worden vermoord voor het entertainment. Toch bespeurde ik op het einde toch iets van een puntje verhaal, slecht erin gebracht natuurlijk, maar het heeft het wel.

Dit was de zevende slechte horror film die ik heb gekeken. Ik heb er nog steeds 2 te gaan voor ik weer nieuwe ga downloaden. Deze valt onder een van de slechtste op mijn lijst samen met Jurassic Shark en Silent Hill: Revelations.