• 10.563 nieuwsartikelen

Met onder meer: Paul Bartel, Zacharie Chasseriaud en Martin Nissen

Gesproken taal: Frans, Russisch en Slowaaks

Releasedatum: 26 januari 2012

Plot Les Géants

"Freedom is the greatest adventure"

'Les Géants' vertelt het verhaal van drie ietwat naïeve jongelingen die er rotsvast van overtuigd zijn dat hun vrijheid voor het grijpen ligt. De broertjes Zak en Seth hebben weinig reden om naar de zomer uit te kijken, die zich aankondigt als saai en vervelend. Maar dan ontmoeten ze Dany, een tiener uit de buurt. Samen beleven de drie jonge snaken allerlei ondeugende en soms ronduit spannende avonturen die hun leven voorgoed veranderen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Robi

Robi

Een roadmovie over drie jongens van een jaar of 15 zonder ouders. Al vrij snel is duidelijk dat een hoop belangrijke hoe of waarom vragen over de jongens niet beantwoord gaan worden. Maar dat is bij deze film ook verder van ondergeschikt belang. Het gaat vooral om de sfeer in deze film. En die is uitstekend weergegeven. De jongens spelen ook goed en de film weet van begin tot einde te boeien, ook al begint het verhaal ergens in het midden en gaat het nergens naar toe. Geen alledaagse film, maar wel mooi.

avatar van Redlop

Redlop

Aangezien de film het moet hebben van enkele prachtige natuurshots, had ik liever meer prachtige natuurshots gezien en minder geneuzel. Jammer dus.

avatar van ILDIB

ILDIB

Met momenten aardig maar toch net iets te veel simpelheid af en toe. wel mooie plaatsen in de shots. .

avatar van Decec

Decec

Een goede drama film...

Prima verhaal...

Prima acteerwerk...

Goed kwaliteit breedbeeld

(geen HD aanwezig)...

Goed achtergrond geluid

(geen Dolby Digital aanwezig)...

avatar van moviebrielen

moviebrielen

Mooie natuurbeelden.....meer ook niet

avatar van frans123

frans123

Kan mij niet boeien....

avatar van bjerik76

bjerik76

mooie locaties, mooie scenes, goed geacteerd, alleen had ik niks met het verhaal.

Het is te langdradig, er gebeurt te weinig in om " in" de film te kunnen blijven.

erg jammer, want er had veel meer in kunnen zitten.

avatar van Zeppos

Zeppos

Niet slecht maar ook niet goed, 5 op 10 van mij dus.

avatar van Baboesjka

Baboesjka

Ik heb me erg vermaakt niet deze film. Ik vind dat de jongens goed acteren, het verhaal vind ik leuk en avontuurlijk, mooie natuurbeelden en ik vond het naarmate de film vorderde, alsmaar boeiender worden. Het geblondeerde haar vind ik briljant bedacht. Het moet je ding zijn, dat geldt voor elke film, maar ik ben enthousiast. 4,5*