• 8.602.963 stemmen

Homeward Bound II: Lost in San Francisco (1996)

Familie / Komedie | 89 minuten

Genre: Familie / Komedie

Geregisseerd door: David R. Ellis

Met onder meer: Michael J. Fox, Sally Field en Adam Goldberg

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Homeward Bound II: Lost in San Francisco

"Your favorite talking animals are back!"

Chance heeft naar eigen zeggen de beste twee jaar van zijn hondenleven achter de rug. Maar nu de familie aanstalten maakt om inclusief huisdieren naar Canada af te reizen, gaat er van alles mis.

imageimageimageimageimageimageimage

Lucky Lasorda (stemrol)

Trixie Uecker (stemrol)

avatar van morpheus

morpheus

Ik weet nog dat ik deze film best wel leuk vond, erg disney, erg cliche maar wel grappig en een erg leuke kinderfilm....

***

avatar van sn@ke

[email protected]

• 2077 berichten

Wederom klassieker in het genre , net als z'n voorganger , vroeger ontelbare keren gekeken. Must see voor de kids.

8/10

avatar van Phoenix

Phoenix

Lol, van de regisseur van Final Destination 2?!

Anyway, vroeger was hij wel grappig.

avatar van Sannepan

Sannepan

Nog steeds een leuke film, maar wel minder dan z'n voorganger. Chance gedraagt zich minder als een belhamel en dat was nou net zo leuk aan dat personage. Verder raakt in het middenstuk de spanning een beetje zoek. Verder is natuurlijk alles iets afgezaagder.

Nog wel 3*

avatar van Nubis

Nubis

Weet 't verschil niet meer, maar hier ook 3* voor. Omdat ik het vroeger zulke leuke films vond.

avatar van Regan_Robbie24

Regan_Robbie24

weet nog goed dat ik deze leuker vond dan deel 1, pas geleden zag ik hem terug, vond hem nog steeds erg leuk. deze vond ik leuker gedaan enzo. 5*

avatar van film_kaza

film_kaza

lang geleden ooit gezien.

leuk genoeg om uit te kijken, maar verder niks.

3 sterren

avatar van sinterklaas

sinterklaas

Had hem in mijn jeugd gezien en ik vond hem erg leuk.

Had hem wel met nederlandse synchronisatie gezien.

Maar die mazzel was wel erg grappig. Of die twee mafiahonden.

avatar van dafoefan

dafoefan

Leuke film!

Meer actie met die brand enzo dan in deel 1.

Ik zou deze film wel eens willen zien met de engelse stemmen, de nederlandse stemmen waren trouwens erg goed uitgekozen.

Blijft leuk ook als je hem meerdere keren ziet.

Ik vind dit deel leuker dan deel 1, ik denk dat dat komt omdat de actie in deel 1 een beetje ontbreekt.

avatar van jack-sparrow

jack-sparrow

en hij is met de stem van michael j fox.

hij is een geweldig acteur

avatar van Rianneke_Dan

Rianneke_Dan

Deze vond ik vroeger ook altijd helemaal geweldig!

Zeker een film die ik nog wel in mijn collectie wil hebben, gewoon voor de herinnering.

Als ik hem nu zou kijken, zal ik het denk ik nog wel leuk vinden, maar uiteraard minder dan in mijn jonge jaren

avatar van matthijs_013

matthijs_013

Deel 1 was als kind mijn favoriete (jeugd)film. Deel 2 was ook een geslaagd vervolg. Maarja, als je die op je 15e ziet, is het altijd wat minder .

avatar van Anjin

Anjin

Nou vond deze toch wel beter als deel 1

Heel ontroerend en geweldig verhaal

avatar van -jack_sparrow-

-jack_sparrow-

hij doet wel een groot verschil van familie film naar horror films

maar chapeau , deze film is best goed

avatar van Leland Palmer

Leland Palmer

Leuke Disney film! Prachtig gefilmd en goed werk met de beesten....petje af daarvoor! Voor de rest is het natuurlijk een middelmatige film, maar prachtig voor de jeugd.....

* * 1/2

avatar van maurickcollege

maurickcollege

mooie film,,

leuke film, ik vond deze leuker als de eerste..

echt leuke familiefilm.

ik vond mazzel echt zo leuk in deze film, heel schattig!!!

Ik zag hem wel in het nederlands (met de prachtig stem van michael pass )

avatar van Demoniac

Demoniac

jack-sparrow schreef:

en hij is met de stem van michael j fox.

Ik zat de hele tijd te denken...ik ken die stem...ik ken die stem...

En ik kon maar niet op de naam komen, maar nu weet ik het weer.

beetje jammer dat ze een vervolg hebben gemaakt..........................

avatar van Spetie

Spetie

Redelijk. Niet meer en niet minder. Het eerste deel is jeugdsentiment voor mij. Dit deel had eigenlijk niet gemaakt hoeven te worden.

avatar van zillah

zillah

Kwam hem in de Spaanse mediamarkt tegen voor 4 euries, een nostalgie! Heb hem daarom ook gekocht en hij is nog steeds erg vermakelijk!

avatar van pumpking

pumpking

Een film die ik na mijn tijd op moviemeter nog altijd niet tegengekomen gehad en ook de titel was vergeten. Zo zijn er altijd nog films die je vroeger gezien hebt en dan vergeet. Als kind talloze keren bekeken samen met het vervolg en ze zijn beiden goed voor een 3,0

Als kind leef je trouwens echt mee met die dieren, nu ook nog waarschijnlijk. Moet hem maar eens herbekijken om dat vast te stellen.

PS: Altijd naar de nederlandse versie gekeken. Nog een tweede reden waarom ik hem zou moeten herbekijken.

avatar van Threeohthree

Threeohthree

• 1967 stemmen

Versleten jeugdsentiment.

Ik weet het nog goed, die dagen. Toen ik nog een kleine Boogeyman was. Wat een mooie tijd was het toch, Homeward Bound en ik, hand in hand, zij aan zij. Wat heb ik de videoband toch vaan bekeken, wat een belevenis was deze film. Al die mooie oude herinneringen platgestampt door Lynch. Zag zojuist weer een stukje van deze beestenboel, metteen weer weggezappt. Harteloze kastman actie van mij, maar nu vind ik het gewoon kut, zonder peren.

Soundtrack blijft mooi, erg passend ook bij deze viervoeter reis, het was een hardverwarmend avontuur, maar de ijstijd is aangebroken, de humor is nu toch erg flauw en verder allemaal erg voorspelbaar, laat staan de uitbundige typetjes in de film. Vaarwel mooie film, bedankt voor de mooie herinneringen. En wie weet tot ziens.

avatar van TheLionKingFan

TheLionKingFan

Prima kindervermaak.

avatar van Rico120

Rico120

een goede film wel jammer dat er nooit een deel drie van deze film kwam

maar goed deze film blijft je hart verwarmen

avatar van (verwijderd)

(verwijderd)

Net iets minder dan deel 1, maar toch prima jeugdsentiment.

avatar van W.V.40

W.V.40

ik kan niet goed geloven dat ze van fantastische film een vervolg als dit maken.