The Grey (2011)

3,02

Actie / Drama

geregisseerd door Joe Carnahan
met Liam Neeson, Dermot Mulroney en Joe Anderson

Nadat hun vliegtuig crasht, strandt een groepje medewerkers van een olieplatform in het ijskoude Alaska. Ze bevinden zich in het territorium van een groep wolven die hen als indringers zien. Ze zullen nu moeten vechten om te overleven om niet ten prooi te vallen aan de hongerige wolven.

488 BERICHTEN 78 MENINGEN
Goede start van de film, spannend en dramatisch, die vervolgens verzand in iets wat nog het meest lijkt op een jaren 70 weerwolf horror. Heb het einde van de film niet gehaald!

avatar van memento12

Begin was leuk, maar zakte daarna in. En hadden ze nou echt geen beter einde kunnen bedenken. Alsof de film ineens stopt.

avatar van JacoBaco
sporthaas
Alsof? De film stopt toch ook ineens?

JacoBaco schreef:
sporthaas
Alsof? De film stopt toch ook ineens?

Staat inderdaad niet helemaal lekker.

avatar van audio.
Als ze die wolven nou hadden weggelaten had ik m misschien wel een hoger cijfer gegeven. Ze waren te veel in zicht en vrij voorspelbaar wanneer er een nieuwe slachtoffer viel. Ook de graphics van de wolf waren zeer matig. Liam neeson deed het goed vond ik als acteur. Hij had een sterke karakter in de film. Maar vond t heel nep dat hij al eerder een wolf had gekild voordat de *killerwolves* naar de crash hun aanvielen. Ik vond t niet ook overtuigend overkomen dat de wolven zo vaak aanvielen? Of de wolven moeten in hongernood zijn ofzo? Wolven zijn vleeseters maar dit klopt toch voor geen hout? Kan iemand dat bevestigen? Einde was ruk, ik houd zelf niet van open eindes maar deze slaat echt alles. Hij heeft alles overwonnen. Hij gaf niet op. Dan mag hij toch ook iets goeds krijgen op t eind? Ag jaa

avatar van Elchapo
Een absolute voltreffer,verhaal sterk,acteerwerk super en geloofwaardig,prachige wildernisschots.no doubt:5 stars.

Op zich een aardige film. Geen hoogvlieger maar hij blijft spannend tot het einde.
Heb reacties gezien van teveel wolf in de film ditdat. maar check de titel eens.the grey... had je kunnen weten natuurlijk.
Maar goed ben blij dat ik hem toch gezien heb.