All Stars (1997)

Nederland

geregisseerd door Jean van de Velde
met Danny de Munk, Antonie Kamerling en Peter Paul Muller

Zeven vrienden verliezen zich al vijftien jaar iedere zondag op een koude grasmat in hun gemeenschappelijke liefde: voetbal. Ondanks al het plezier dat ze beleven, gaat hun leven buiten het veld een steeds belangrijkere rol spelen. De verschillen tussen de vrienden worden gaandeweg groter. In de dagen voor en tijdens hun historische 500ste wedstrijd leren de jongens elkaar de waarde van hun vriendschap en vooral zichzelf kennen.

Redelijke film, deel 2 is leuker

avatar van Sid-the-gekste
Een geweldige film van goede acteurs..
All Stars Power!!!

R.I.P Antonie Kamerling...
Een 4.0 waard !!

avatar van Robertdeniro
Leuke film, soms wat dik aangezet qua clichés, maar absoluut de moeite waard. Grappig dat hij nu al wat verouderd aanvoelt, de humor blijft herkenbaar en hedendaags.

Grappig.

Zeven vrienden (en wat er aan vast hangt) met een gemeenschappelijk hobby (waar we niets van te zien krijgen) in deze film die veel te licht uitvalt om iets echt boeiend, laat staan iets diepgaand, over deze gasten te vertellen.

deze film vind ik wel grapje
voor dit soort films 3,5 ster geven