Pat a Mat ve Filmu (2016)

Alternatieve titels: Pat and Mat in a Movie | Buurman & Buurman - Al 40 Jaar Beste Vrienden! | Pat & Mat

Tsjechië
Animatie / Familie

geregisseerd door Marek Benes

Aan de lopende band bedenken de vrienden nieuwe klus-ideeën om hun levens nog leuker en handiger te maken. Het resultaat liegt er niet om: met hun eigenzinnige geklus is niets in huis veilig en de ravage blijkt enorm. Vol goede moed zien de buurmannen dit als een mooie aanleiding voor een nieuwe klus en lossen ze de mankementen samen weer op!

• Vanaf 20 januari 2021 in de bioscoop

avatar van Lakte
Blijft geweldig! Erf tof die nieuwe afleveringen. Jeugdsentiment.

avatar van Nicolage Rico
Nooit geweten dat dit uit Tsjechië (Tsjecho-Slowakije) kwam joh.