Loosies (2011)

Komedie / Drama

geregisseerd door Michael Corrente
met Peter Facinelli, Michael Madsen en Vincent Gallo

Een jonge zakkenroller die opereert in de New Yorkse metro houdt er een snelle en vrije levensstijl op na. Hij komt in aanraking met een vrouw waar hij een onenightstand mee heeft. Als hij te horen krijgt dat ze zwanger is van hem moet hij een keuze maken: verder gaan met zijn flamboyante levensstijl of de verantwoordelijkheid nemen voor zijn daden.

avatar van qwertzu
ben wel benieuwd, interessante trailer!

avatar van muss1905
Een leuk weg kijkerdje met leuke momenten, acteer werk is goed leuk verhaal heb me vermaakt met deze film.

avatar van Movie-Addicted
Mee eens, mee eens

avatar van ralfsjam
Luchtig doorsneetje, met een leuke twist op het einde. Bij comedy Drama kunne we romantiek ook wel toevoegen, want dat is de rode draad. Vincent Gallo doet het leuk in de film, en geeft de film wat aanzien. Verder is het wel aardig. Boven gemiddeld filmpje.
3 ***

Goede film. Geschreven door Peter Facinelli bekend als Dr. Cullen in de twilght saga series.

avatar van schram101
Komische trailer. Lijkt me een originele en leuke film.

goede,film die wel aardig wegkijkt

Een te voorspelbaar, clichématig en gemakkelijk verhaal om te blijven boeien. Ook het personage (dat voortdurend van karakter verandert) dat Peter Facinelli speelt is niet interssant, daar kan zijn charisma niets aan veranderen. Op zichzelf is de film goed geschoten, maar dit soort beelden van New York hebben we vaker gezien.

avatar van Pazmaster
Aardig filmpje maar niets bijzonders. Aardig geacteerd en het verhaal gaat ook wel. Leuk voor een suffe zondagavond. 3 sterren

Redelijke film voor een regenachtige avond en een prima vertolking van Peter Facinelli
( Nurse Jackie) als Bobby .

Vlot actie/drama filmpje met vleugje romantische elementen.
Zakkenrol scenes zien er wel gelikt uit.
Plot is wel grappig gevonden.
Vermakelijke kleine 90 minuten film met degelijk acteerwerk.

avatar van Sijmen de Geus
Leuke film
Niet te moeilijk verhaal kijkt lekker weg
Verwacht geen megaspeltakel

avatar van choller
bagger film 0,5 is t laagste dat ik kon geven anders was t 0,0

avatar van vph1272qm
wat negatief allemaal hier, ik vond het een goede en mooie film.

flauwe film met flauw verhaal. verhaal is zo kort dat de film nog te lang duurde en daardoor saaie stukken in kwamen. Acteurs waren goed. niets speciaal aan de film.

avatar van Mega-Video
Dit is een erg goede film die van alles wat in zich verpakt heeft. Ik feelde me good na deze movie, en met mij meerdere. Over iedere film is wat te zeggen, maar een film afkijken is voor mij een teken dat het geen bagger is.

Het stuk waarin hij de nieuwe vriend van zijn moeder een kunstje wil flikken, wacht je echt een verrassing. Heerlijke twist....! Houd ik van als je op het verkeerde been wordt gezet.

4 sterren van mijn kant.

goede film, en prachtig hoe de zakkenroller de laatste klus "klaart",
dat vond ik toch niet voorspelbaar.

Vermakelijke film. We vonden deze toch wel de moeite waard, alleen de truc met het koffertje ging wel erg snel door het beeld....

avatar van jan
jan
vermakelijke film. niks mis mee.

Kijkt lekker weg en echt een film voor de zaterdagavond..

avatar van Barry83
Leuke film voor tussendoor. Niks meer en niks minder

avatar van Davezelf
Erg leuk, meer een romantische komedie, weinig drama. En dat bedoel ik positief.
Een klein boodschapje over ouder (volwassen) worden. Niet al te stichtelijk en lekker weg te kijken.

avatar van schumacher
Film is zeker geene topper maar wel een lekker tussendoortje.
Ik had geen hoge verwachtingen maar het viel allemaal best mee, heb me niet verveeld en dat alleen al krijgt een punt extra.
En eens leuk om zien hoe een zakenroller tewerk gaat .
Conclusie: de film valt goed mee, leuk om eens gezien te hebben, kijkt lekker weg ook.

Deze toch wel vermakelijke Drama / Misdaad (met zeker ook een vleugje Romantiek en Komedie erin) film heb ik toevallig op de leuke televisiezender AMC gezien, en het verrassende en leuke aan deze film is misschien wel de cast. Dat niet zozeer vanwege de twee hoofdrolspelers Peter Facinelli (in de rol van zakkenroller Bobby Corelli) en Jaimie Alexander (in de rol van de drie maanden zwangere Lucy Atwood), die eigenlijk niet zo bekend voor mij zijn, maar vooral door de bekende bijrol spelers zoals Michael Madsen (in de rol van politieagent Nick Sullivan waarvan de politiebadge is gestolen door Bobby Corelli), William Forsythe (als de baas van politieagent Nick Sullivan, die vindt dat Nick Sullivan er alles aan moet doen om zijn politiebadge weer terug te krijgen en dat mede vanwege het imago verlies van het politiekorps), Joe Pantoliano (in de rol van juwelier Carl, die een relatie aangaat met de moeder van Bobby Corelli) en Vincent Gallo (in de rol van louche crimineel Jax, waarvoor Nick Sullivan moet werken vanwege de 500.000 dollar schuld van zijn overleden vader).

Het luchtige verhaal zit best leuk (zeker qua opbouw en tempo) in elkaar en weet ook te vermaken van de eerste tot de laatste minuut (duurt circa 80 minuten) en ook met de uitvoering van het verhaal zit het wel goed. Daarbij moet je wel op de kop toenemen dat het verhaal vrij voorspelbaar is en ook behoorlijk clichématig is, maar de leuke uitvoering van het verhaal compenseert dat weer. De beelden van New York, waar het verhaal zich afspeelt, zagen er best fraai uit en wat ook mooi en leuk in beeld (had wel iets weg van een promotiefilm voor zakkenrollers ) werd gebracht (vooral in het begin van het verhaal, waarbij ook nog eens een meisje een oogje dichtknijpt) was de manier waarop zakkenroller Bobby zijn slachtoffers beroofde van vooral hun portemonnees en mobiele telefoons. Dat leverde geregeld leuke scenes op zoals de vrouw met de vissenkom met goudvis op haar schoot in de metro, waarbij de vrouw denkt dat Bobby (die tegenover haar zit) tussen haar benen (de vrouw draagt namelijk een jurk) zit te staren, terwijl Bobby juist zit te staren naar de goudvis. Als Bobby dit misverstand opmerkt, gaat hij naast de vrouw zitten en praat tegen haar en daarbij steelt hij van de slapende man naast zich de mobiele telefoon uit zijn broek, die vlak daarna ook nog afgaat

De romance en het gedoe om de nog niet geboren baby (men overweegt een abortus) tussen Bobby en Lucy werd overigens ook wel leuk en luchtig (moest steeds glimlachen als Bobby door de barman, in de bar waar Lucy werkt, eruit werd gegooid als Lucy deed alsof ze niets van Bobby moest hebben) in beeld gebracht. Het einde was best leuk en daarbij speelt juwelier Carl een belangrijke en leuke rol. Zoals eerder gezegd is de cast voor deze film best indrukwekkend en ik moet zeggen dat ze ook nog eens allemaal leuk en verdienstelijke speelden. Dat is zeker ook van toepassing op de twee hoofdrolspelers Peter Facinelli en de mooie Jaimie Alexander, maar ik heb zeker ook genoten van Michael Madsen en vooral als hij lekker hard te keer gaat (o.a. in het politiebureau waar hij een gevangene slaat en in het restaurant m.b.t. de afgesloten deur in combinatie met iemands gestolen handboeien). Datzelfde geldt in iets mindere maten voor Joe Pantoliano in de rol van goedaardige en zorgzame (vooral voor de moeder van Bobby Corelli, maar toch zeker ook voor Bobby Corelli) juwelier Jax.

Al met al was dit als tussendoortje gewoon een leuke en vermakelijke Drama / Misdaad film om eens gezien te hebben en dan vooral vanwege de bekende cast en toch zeker ook vanwege de luchtige uitvoering van het verhaal.