ad

Releasedatum: 5 februari 2021

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime

Over Bliss

"Chase something real."

Greg heeft net een scheiding achter de rug wanneer hij Isabel ontmoet. Zij is dakloos en gelooft plechtig dat de vervuilde wereld rondom hen niet echt is. In plaats daarvan leven ze volgens haar in een brute gesimuleerde wereld binnenin een prachtige en vredige realiteit.

imageimageimageimageimageimageimageimage

avatar van Fikret8

Fikret8

Variant op The Matrix (1999).

• 20894 berichten

Goede acteurs in een baggerfilm.

avatar van YUER

YUER

owen wilson telekinetisch warrior en leuke selma :

avatar van schumacher

schumacher

Ik kon het eerst niet echt geloven toen men zei baggerfilm tot ik zelf begon te kijken, het is idd een baggerfilm . Je verwacht het niet echt, ik toch niet want meestal vind ik films met Owen Wilson leuk om naar te kijken maar deze film kon me totaal niet bekoren, bagger dus.

Zever film, sleepte niet mee, kon me niet boeien.

Onderhond

Zever reviews.

avatar van Jazzthieve

Jazzthieve

Voor de eerste keer ben ik het volledig eens met Onderhond.

avatar van mcdaktari

mcdaktari

Als een film iemand niet kan boeien wil het niet per definitie zeggen dat het een bagger film is. Want er zijn genoeg films die ik echt niet goed vind, maar dan wil dat niet zeggen dat het ook bagger films zijn.

avatar van macrobody

macrobody

Ja die voorgevel van Salma is een dikke voldoende, maar die had dan toch iets beter benut moeten worden. Het verhaal was iets te wazig en toen ze eenmaal werden "unplugged" een nogal ongeïnspireerd aftreksel van the matrix.

Dit is zo'n film die iets beter had kunnen worden uitgewerkt en iets origineler kunnen zijn. Dat is 4x iets dus makkelijk een paar sterren erbij met weinig moeite.

avatar van JanArends

JanArends

Begrijp de lage cijfers niet helemaal

Mooie film over een verwarde man met waanbeelden

avatar van schumacher

schumacher

Altijd eerst eens in de spiegel kijken.

avatar van joolstein

joolstein

Altijd eerst eens in de spiegel kijken

Quote van schumacher bij Infamous (2020)

Lage scores imdb begrijp ik niet.

Yup idd spiegelen

avatar van rikrik

rikrik

Prima film! Plot laat wel wat te wensen over maar dat wordt gecompenseerd door de goede cinematografie en een ijzersterke sfeer.

avatar van Erikb99

Erikb99

Wat een vreemde/warrige/mooie film is dit geworden zeg. Maar Greg (Owen Wilson) en Isabel (Salma Hayek) hebben een mooie chemie en de dochter van Greg gespeeld door Nesta Coope komt ook goed uit de verf.

Isabel neemt Greg mee naar een perfecte wereld waarin geen honger of armoede is, anders dan de wereld waar hij zijn dochter in heeft. En uiteindelijk moet hij kiezen voor Isabel of zijn dochter. Verwacht geen actie film ook al zou je qua verhaal ook een beetje de Matrix erin kunnen vinden, het is gewoon een mooi verhaal geworden over mensen en hun dromen. De plot zal menig kijker teleurstellen daar waar ik juist het wel goed vond. Het goede verhaal, karakters en cinematografie plus een ijzersterke sfeer maakte het voor mij een...Aanrader!