From Prada to Nada (2011)

2,32

Mexico / Verenigde Staten
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Angel Gracia
met Camilla Belle, Alexa Vega en Adriana Barraza

Twee verwende Latina zusjes moeten hun mooie leventje vaarwel zeggen wanneer hun rijke vader plotseling overlijdt en ze geen cent meer hebben. Noodgedwongen moeten ze intrekken bij hun tante die ze al in geen tijden meer gezien hebben, en die bovendien in de achterbuurten van East Los Angeles woont...

30 BERICHTEN 5 MENINGEN
avatar van ExToR

Lijkt me een grappig filmpje, beetje cliché wellicht... Ben overigens ook benieuwd hoe Camilla Belle dit gaat spelen, vind haar heel afwisselend.

*Joly*
Material Girls remake??

Ben toe aan een crapfilm.. zal na het kijken een oordeel vellen ))

avatar van lil'angel
wat een slechte film! 2 sterren voor de leuke jongens haha

melvddonk
Pfoe, wat was dit een saaie film zeg.

Toen ik zag dat Alexa Vega in deze film speelde, wilde ik hem erg graag zien. Ik vind haar altijd erg leuk, maar in deze film viel ze erg tegen. Camilla Belle kwam me meteen al bekend voor, maar ik wist niet waarvan ik haar kende. Na het opgezocht te hebben kende ik haar van 'When a stranger calls'. Leuk meisje.

Het plot was saai en er gebeurde eigenlijk, op het overlijden van de vader na, niet echt iets boeiends. Het verliefdheidsgedoe begon me vrijwel meteen te irriteren en daar ging de film eigenlijk grotendeels over.

Nee, dit was niet zo best.

avatar van diaan11
Precies wat je ervan verwacht: luchtig vermaak.

Geen verrassingen, maar wel prima geacteerd.

Spijtig. Film viel me erg tegen. Omdat ik vind dat Camilla Belle een heel goede actrice vind heb ik deze film maar eens gezien met haar. Alleen de film viel me tegen. Verhaal is redelijk flauw. De Mexicaanse dingen vond ik allemaal maar slecht. zitten maar een paar toffe dingen in de film. Film is voorspelbaar en redelijk cliché.

avatar van Elineloves
Mooie meiden die vervelende en verwende nesten moeten spelen. Dat soort films kennen we ondertussen wel. Ik moest direct denken aan Sense and Sensibility en een film van Hilary Duff en haar zusje (?), die ook in een soortgelijke film hebben gespeeld.

Het verhaal had niets nieuws onder de zon en was vrij cliché. Weinig leuke scènes, waardoor het vaker niet leuk was dan wel en er geen stijgende lijn te bespeuren was. Zelfs de 'Mexicaanse cultuur' deed me niet veel. Ze hadden ook weinig chemie met elkaar en de onderlinge relaties en banden voelden een tikkeltje geforceerd aan.

Ik had geen hoge verwachten dus ben niet teleurgesteld, maar wel zonde van mijn tijd.

avatar van rebeccaharleman
het verhaal lijkt op Material Girls, maar ik vond deze zo veel beter!!

avatar van hannes64
Gewoon een leuke ( met een overbekend verhaal ) film, waarin Camilla Belle uitspringt.
Wat een mooie meid.
Geinige komedie voor op een rustige zondag, zoals nu.

avatar van tal1b
nou.. zo slecht was ie ook weer niet, je weet wat je kan verwachten met deze genre.. grappige mexicaanse (east LA) settings

avatar van GGG
Best van genoten... Aardig om te zien!

avatar van Mariovane

rebeccaharleman schreef:
het verhaal lijkt op Material Girls, maar ik vond deze zo veel beter!!

Omdat je 'm veel beter vind dan Materials Girls geef je 'm meteen maar effe een 5

Sorry hoor, maar dit soort stemmen zouden gewoon verwijderd moeten worden! Trouwens......je geeft 9 van de 10 films waar je op stemt 5 sterren!!

avatar van gillie24
Nee, dit is geen aanrader. Geen origineel verhaal, geen humor, slecht acteerwerk, je komt maar niet in het verhaal. Het enige leuke aan de film is Camilla Belle. Ze doet haar achternaam eer aan!!

Nee, deze film is 3 keer NADA!

avatar van henkula

zat ik naar een meisjes film te kijken? ja, de muziek sprak me direct aan en dat zet gelijk een sfeer.

avatar van Chelsea94
gekeken voor Camilla Belle.
Een typisce tienermeisjesfilm, ik vond hem niet geweldig, mijn zusje van 14 wel.

avatar van Mega-Video
Positive vibe feel good movie...niets mis mee.

avatar van witboek
Een leuke film.

avatar van Gish
Leuke en originele adaptatie van Jane Austens "Sense & Sensibility".
Acteerprestaties zijn soms nogal wankel, maar de film zelf heeft een warme uitstraling.
En Camilla Belle is een plaatje.

avatar van Tommy De Vito
Drama, letterlijk en figuurlijk..

avatar van benni
Man, wat een gevecht om dit uit te kijken. Zelfs m'n dochter van 14 had er moeite mee.. Wat een minachting voor je publiek! 1,5 is voor de leuke snoet.

echt een damesfilm dus toppie

avatar van Aapje81
Nietszeggende film met een erg zwak scenario en twee hoofdrolspeelsters die nauwelijks kunnen acteren. Alexa Vega is een aansteller en Camille Belle zie ik liever in die koffiereclame met George Clooney.

Wat dit verhaal met Sense and Sensebility te maken heeft is mij overigens een raadsel.

Zeer matig.

avatar van kwinz
geplaatst: bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
Bagger. Slechte humor en een voorspelbaar verhaal. De muziek was wel gezellig maar ik krijg al vrij snel een slaperig gevoel als ik deze film kijk. Cliche verhaal ook, met een flinke portie drama. Het enige grappige stuk (voor mij dan) was toen Edward langskwam bij het nieuwe huis en alle vrouwen in paniek raakten omdat ze dachten dat hij van de immigratiedienst was

avatar van m1701
best wel een aardige en vermakelijke film!
Verhaal niet heel bijzonder en het einde lekker romantisch.
Film keek lekker weg

avatar van hel1
Verassend leuk. Het begin, daar moet je even doorheen bijten vanwege de overacting en het feit dat de 'zusjes' totaal niet op elkaar lijken. Maar het verhaal is leuk en er zitten zelfs onverwachte wendingen in, best uniek binnen dit genre. Het mexicaanse sfeertje maakt het feelgoodgehalte helemaal compleet

Aardige rom com

avatar van Queno
Pretenties om een onzinfilm te zien, faalt het met cliché archetypes en een omgang waarin werkelijk níets gebeurt. Twee luxedivaatjes (twee oogappeltjes, de een de populaire domme, de andere de slimme outcast) die in de Mexicaanse wijk van Oost-Los Angeles bij hun oma verblijven, na de sterfte van hun vader.
De cliché zoetsappigheid komt naar de oppervlakte als er leuke jongemannen in hun vizier komen en de stroperige kleffigheid aan alles afdoet. Geen chemistry tussen de twee zussen, geforceerde familiebanden en de ambiance is vrieskoel, ook omdat er een loopje met het genre wordt genomen. Geen komedie, maar een romantische chickflick. En dan verloopt alles stapsgewijs volgens het boekje omdat de routine van het genre tienermeisjes kan kluisteren, want gewoonte geeft vertrouwdheid.

Wat valt er over deze film te melden.
Het is luchtig.
Niet verassend.
Standaard verhaaltje.
Het kon mij in iedergeval totaal niet boeien.
1 ster.

avatar van missl
Prima filmpje als je geen zin hebt om ergens over na te denken. Maar goed is het niet.