The Task (2011)

Horror

geregisseerd door Alex Orwell
met Alexandra Staden, Victor McGuire en Adam Rayner

Er gebeuren duivelse dingen op de set van de nieuwe realityshow 'The Task'. In deze show krijgen de kandidaten verschillende angstaanjagende missies, terwijl ze verblijven in een oude verlaten gevangenis. Als de missies succesvol uitgevoerd worden, kunnen ze een gigantische geldsom winnen. De zes studenten die deelnemen aan de show krijgen al snel op gruwelijke wijze te maken met de duivelse geesten. Zullen zij de nacht overleven?

avatar van Franza
Wat was dit waardeloos.
Geen spanning, geen sfeer, echt heeeeeeel slecht geacteerd,slecht verhaal, ziet er allemaal nep eruit.

Meer dan 0,5* kan ik er echt niet voor geven en dan ben ik nog mild!

avatar van Gang_Star
Matig uitgewerkte film, die zeker potentie had en waar veel meer uitgehaald had kunnen worden. Niet echt spannend en qua kills wat tegenvallend, maar wel met een goede locatie en een aardig sfeertje.

avatar van tattoobob
Vermoeiend slechte horror die maar nergens echt"horror"genoemd mag worden.
Lekker weinig budget en dat is te zien ook.....acteerwerk ook ver onder de maat.

avatar van Phantasm
Niet echt goed en niet echt slecht, leuk om een keer gezien te hebben.

avatar van K. V.
Deze film eens bekeken en vond hem beter dan verwacht. Oké het acteerwerk is niet zo bijzonder, maar vond het toch nog een leuk verhaal en toffe sfeer. Verder was de speelduur goed, niet te lang en niet te kort.
Geen must-see, maar toch eens leuk om gezien te hebben.