The Adjustment Bureau (2011)

Romantiek / Mystery

geregisseerd door George Nolfi
met Matt Damon, Emily Blunt en Michael Kelly

De ambitieuze David Norris (Matt Damon) staat op het punt een zetel te bemachtigen in de Amerikaanse senaat, maar als hij de bloedmooie Elise Sellas (Emily Blunt) ontmoet en een romantische affaire met haar krijgt, verandert zijn leven drastisch. David ontdekt al gauw dat ze gevolgd worden door mannen die in opdracht van het mysterieuze 'The Adjustment Bureau' alles op alles zetten om te verhinderen dat ze samen zijn.

avatar van SmackItUp
Wat een ontzettend interessant en leuk verhaal!

Het label mysterie kun je eigenlijk wel vergeten. Nja, de eerste 20 minuten is het misschien een beetje geheimzinnig, maar dan heb je het ook wel gehad. Ik schrok wel een beetje van de onthulling, en verwachtte dat het een onzinnig riedeltje zou worden. Dat viel echt gigantisch mee. Het wordt best realistisch onderbouwd. Maar belangrijker: het blijft gewoon ontzettend plezierig om naar te kijken. Spannend, leuke ideeën, mooie beelden, en de romantiek is voelbaar.

Ja, eindelijk weer eens een verademing naar een aantal teleurstellingen.

Kleine 4*.

Geen super top film , maar wel gewoon een goede film die spannend blijft en een mooie film is , verwacht geen blockbuster

avatar van marximaal
Vond het een hele leuke film met een mooi verhaal. We hebben ons prima vermaakt.

Film uit het 'feelgood' genre die je niet al te serieus moet nemen, dan is deze film best goed te kijken.

Heb me nergens zitten irriteren tijdens het kijken van deze film en me naar het einde toe toch wel vermaakt. Aardige film om een regenachtige zondagavond mee te vullen. Film die een goede einde verdiende ook.

Heb wel betere films van Damon gezien (o.a. Bourne, Green Zone)

Aardige bovengemiddelde film

Goede en originele film!