• 8.301.675 stemmen

Oorsprong: Verenigde Staten / Rusland

Geregisseerd door: Robert Crombie

Met onder meer: Christian Slater, Sofya Skya en Cole Hauser

Plot Assassins Run

"Everything you trust. Everything you know. May be a lie..."

Maya, een prachtige Russische ballerina, wordt achtervolgd door de Russische maffia. Deze hebben haar man, een succesvolle Amerikaanse zakenman, vermoord. Daarnaast zijn er financiële documenten ter waarde van honderden miljoenen dollars vermist. Maya wordt misleid door corrupte agenten en gevangen genomen. Wanneer ze weer vrijgelaten wordt kidnappen ze haar dochter. Ze moet vechten om haar leven te redden. maar degene die haar vrienden zijn kunnen ook haar vijand zijn...

image

kappeuter (crew films)

Titel is gewijzigd van White Swan naar Assassins Run.

Trailer (YouTube)

avatar van schram101

schram101

Slater en Hauser hebben ook geldproblemen geloof ik. Duiken op in de ene na de andere (B-) film de laatste tijd.

Trailer is niet bijzonder trouwens. Al zet is dit vast eens op op een regenachtige middag.

avatar van D.Toretto

D.Toretto

Over het algemeen geen slechte film. Vanaf het begin ziet het er veelbelovend uit en wordt alles heel mooi in beeld gebracht. Naarmate de film vordert begint het echter steeds meer op een standaard verhaal te lijken en is er van het goede begin niet veel meer over.

Tevens vind ik de transformatie van balletdanseres naar vecht specialist ook niet echt geloofwaardig.

gauke

Net als D.Toretto vind ik dat deze film, hoewel het verhaal niet origineel is, wel potentie heeft (al komt ie over de brede linie tekort). Jammer dat het merendeel van de personages weinig diepgang krijgen. Storend vind ik dat je door een affiche op het verkeerde been wordt gezet: Christian Slater, heeft zeker wanneer je het over de totale filmlengte bekijkt, slechts een bijrol. De film wordt gedragen door Sofya Skya.

avatar van mehdi1980

mehdi1980

• 2097 stemmen

niet slecht, maar wat ik niet begrijp is wat heeft de poster met de film te maken?

avatar van DjFrankie

DjFrankie

Beetje voorspelbaar, maar verder een film die zeer zeker niet verveelt.

En dit :

D.Toretto schreef:

vind ik ook

avatar van Draconian

Draconian

Ik vond het een goed film. Hopen op een deel twee.

Poster klopt geen reet van hier. Neem dan deze:

avatar van 606

Poster is inderdaad helemaal verkeert en misleidend.

avatar van janpacino64

janpacino64

heel slecht geacteerd en matig verhaal.

avatar van sinterklaas

sinterklaas

Lijkt wel een aangepaste poster van A Good Day to Die Hard.

avatar van Brabants

Brabants

• 1979 berichten

Het uitgangspunt van deze film is zo slecht nog niet en er moet gezegd worden dat het er ook redelijk fraai uitkomt. Opmerkelijk is zeker wel het breekpunt waarbij Christian Slater wegvalt en Sofya Skya voor hem als zijnde protagonist de honneurs moet waarnemen. De scene op de buitenplaats in de gevangenis, waarbij ze transformeert van zwaan naar vechthaan is qua niveau uiterst ongeloofwaardig en eigenlijk pijnlijk om te zien. Als professionele ballerina zal niemand twijfels bij haar hebben, maar in de rol van actrice is het gewoon net niet. Wanneer er iets dieper in de buidel was getast m.b.t. de rol van Maya, had de film vele malen beter geweest. Ondanks dat het een standaard en voorspelbaar verhaal is met wat ongeloofwaardigheden her en der, is de film zeker zo slecht nog niet.

avatar van Grindhouse62

Grindhouse62

• 2005 berichten

Weer eentje uit mijn collectie die ik nog niet gezien heb. De film is oppervlakkig en komt nergens goed uit de verf. De actie is matig maar aardig, al hoewel ik de vecht scenes met haar benen niet echt serieus neem. Ach, het is een leuk niemendalletje, maar geen voldoende. Een 2.5

avatar van AniSter

AniSter

Vanwege de amusementswaarde die deze film voor mij had een 7. Maar daarvoor moest ik wel de talloze onwaarschijnlijkheden links laten liggen, net zoals de balletflashes tussendoor en de dialogen tussen moeder en dochter. De vechtscene in de gevangenis was voor mij het hoogtepunt van de film. De komische noot was het loopje van enkele van de Russische criminelen: alsof ze net aan hun zak geopereerd waren. En al vaker gezegd: wie bedenkt er nu zo'n poster/hoes?

avatar van filmkul

filmkul

Matige actiefilm. Het verhaal is echt lachwekkend, dus verstand ver onder nul en gewoon over je heen laten komen. De uitwerking is krap aan voldoende. De eerste drie kwartier gebeurd er weinig voor een actiefilm en moet de film het hebben van de opbouwende verhaallijn, niet echt het sterkste punt. Daarna volgt de actie in balletstijl. Op zich leuk maar niet echt geloofwaardig, dus ook daar niet teveel bij stilstaan. Het acteerwerk viel enigszins mee. Maar die poster....geen idee wat dat met de film te maken heeft, behalve dan de hoofden van Slater en Hauser. 2.0