Ring of Death (2008)

Actie / Misdaad

geregisseerd door Bradford May
met Johnny Messner, Stacy Keach en Charlotte Ross

Ex-agent Burke Wyatt krijgt een opdracht, waarmee hij zijn leven weer op de rails kan krijgen, maar dan moet dit wel zijn laatste opdracht worden. Burke krijgt de opdracht om een aantal vreemde moorden in een gevangenis te onderzoeken. Hij komt er achter dat er ringgevechten plaatsvinden in deze gevangenis, waarbij gevangenen tegen elkaar moeten vechten tot de dood volgt. Voor Wyatt is er geen weg terug, dus moet hij proberen te overleven.

Naar mijn menig was het een zeer goede film, het boeide mij van begin tot eind. Veel beter dan The Condemned! Het is wel in ongeveer de zelfde sfeer maar met een zeer betere verhaallijn Het werd nog erger toen de vrouw van Burke en zijn zoon een gevecht moesten zien! Een zeer goede aanrader aan iedereen die van dit genre houdt!

avatar van 606
Ben benieuwd kijk het nu.

avatar van 606
Net als undisputed is ook deze aardig en met goede gevechten gevuld.
Acteren is wat minder maar nochtans prima te doen.

3,5 ster

avatar van fritsy
Film is te Cliché

Goede film, bleef tot einde boeiend
4 ster