Riot (2015)

Actie

geregisseerd door John Lyde
met Dolph Lundgren, Chuck Liddell en Matthew Reese

Politieagent Jack Stone orkestreert doelbewust een bankoverval om in de gevangenis te komen met de beruchte Russische maffiabaas Balam. Balam is een zeer sluwe en gevaarlijke misdaadbaas die de politie beheert vanachter de tralies. Zijn cel is een royale eigen kamer speciaal voor hem gebouwd en ontoegankelijk voor de meesten. Zelfs de bewakers zijn bang om zijn gebied in de gevangenis te betreden. Balam weet echter niet dat Jack wraak komt nemen op zijn familie die door hem in koelen bloede is vermoord.

Teaser

avatar van HALVE TAMME.
Lundgren wekt altijd mijn interesse, dus ik ben zeer benieuwd.

avatar van Decec
Dat wel, ik vind laatste tijd niet zo sterk acteur Dolph Lundgren...
Wel benieuwd

avatar van Kondoro0614
Een nieuwe Lundgren. Ben benieuwd!

avatar van Iron Maiden
De trailer zag er veelbelovend uit, Lundgren krijgt met z'n doorleefde kop steeds meer uitstraling voor dit soort actiefilms.

avatar van DiDa
Let wel: Lundgren speelt niet de hoofdrol.

avatar van xaid
Niet al te best . Ik kon het weten maar was te nieuwschierig

avatar van schumacher
Vermakelijke film, uiteraard wat simplistisch en ongeloofwaardig maar puur voor het vermaak zeker leuk om eens gezien te hebben.

avatar van bjerik76
het Testosteron druipt van het beeldscherm af.

daarnaast het zenuwachtige muziekje uit een synthesizer, het kan niet op.
ik heb hem stop gezet, voor mij niet waardig enig stem uit te brengen, ieder geval geen voldoende.

Topfilm. Goeie originele gevangenis actie film met veel goede vecht scènes. Goed acteer werk.

Wat een slechte film.. zelfs als ze gaan vechten zie je dat het aan elkaar geknipt is.. jammer hoor..

avatar van eka81
leuk om een keer gezien te hebben, niet meer dan dat. Voor een B film wordt er goed geacteerd.
Redelijke tot goede actie.

Vreselijk slechte film.

Film kijkt makkelijk weg.
Goede gevecht scenes worden afgewisseld met overdreven scenes en soms zelfs lachwekkende confrontaties. "Riot" is ook niet altijd even geloofwaardig.
Het is een typische vrijdag nacht RTL7 film. Beetje dat niveau.
Toch verveelde mij de film niet.
Beetje aparte(bij)rol van Dolph Lundgren.
Leuk tussendoortje maar blijf steken op 2.5*

Geen hoogstaand werk, maar zeker leuk voor tussendeur. Heb me geen moment verveeld en de blonde undercover agent ziet er ook nog eens lekker uit

Zeker een voldoende voor een B film..

wel een aardige b film, niet hoogstaand, de vechtscènes zijn niet heelhoogstaand....

avatar van Daan258
Een vreselijk simpel actie filmpje die nergens echt weet te boeien.
Het begon allemaal nog wel aardig maar na 30 min wel erg ééntonig. Verhaal was sowieso niets bijzonders en daarnaast was de actie ook zeer teleurstellend en zag er grotendeels zeer amateuristisch uit. Het leek wel alsof ze elkaar stonden te aaien in plaats van slaan. XD zo slecht zag het eruit.
Laat ik al helemaal niets zeggen over het acteerwerk. Haha.