ad

Geregisseerd door: David Raynr

Met onder meer: Shane West, James Franco en Marla Sokoloff

Releasedatum: 31 maart 2000

Over Whatever It Takes

"How low will they go to get the girls of their dreams?"

De grootste hobby van Ryan is het spelen van de accordeon. Daar maak je nou niet bepaald de blits mee op school, waar het verschil tussen niet en wel populair zijn belangrijk is. Zijn maatje Chris daarentegen is de all-American boy die zijn, wat gemiddelde, intellectuele capaciteiten compenseert door de ster van het footballteam te zijn. Vanzelfsprekend zijn ze allebei verliefd, niet op hetzelfde meisje, maar wel op types die op zijn zachtst gezegd een heel andere marktwaarde hebben dan zij zelf. Het object van Ryan is mooi en populair, dat van Chris een boekenwurm. Samen broeden ze een ingewikkeld plan uit. Ondanks de overtuiging van het slagen daarvan zien de twee vrienden dat alles toch anders verloopt dan ze hadden voorzien.

imageimage

avatar van lorelei

lorelei

Dit is wel een gezellige film! Gewoon een standaard high-school film vond ik. Maar wel vermakelijk.

saske

goei filmke

avatar van tjp1994

tjp1994

ben benieuwd. heb hem net aangezet

Jeremy_Sisto

Leuke highschool film.

saiko

Wat een onzinfilm. Flauwe grappen, slecht acteerwerk en zeer voorspelbaar verhaal omdat het al 100 keer gedaan is. Ook ontbreken de moralistische boodschappen niet.

Deze prul krijgt 0,5 *

avatar van chiquita

chiquita

Alleen voor het acteerwerk van James Franco 1,5*.

avatar van alexis

alexis

standaard teen-high-school film. maar wel lekker enjoyable gemaakt en ook onderhoudend. mooie meiden, grappig verhaal, en een leuke climax op de prom heel creatief en grappig einde daarvan.

***

saske

alexis schreef:

mooie meiden***

En knappe jongens

avatar van soom

soom

James Franco en shane west zijn knap, maar het heeft geeneens een verhaal op zich...!

avatar van XfofaXX

XfofaXX

Ik heb toch wat twijfels over de plot die hier beschreven staat.

avatar van stowa

stowa

Simpele highschool-movie waarvan er zo veel zijn.

Highschool-movies vind ik altijd super maar deze is toch ondermaats.

** sterren

avatar van iilSe

iilSe

Aaah dit klinkt naar mijn smaak, alhoewel het vast een voorspelbare film is

avatar van Doom

Doom

Een simpele romantische tiener komedie. Niet origineel, maar ook zeker niet vervelend om te kijken. Het einde was voorspelbaar, net zoals het verloop van het verhaal, maar dit waren niet echt struikelpunten. De kinderachtige humor en "macho" elementen van enkele personages helaas wel.

Whatever It Takes moet het dan ook voornamelijk van het simpele wegkijk gehalte hebben, evenals de degelijke prestaties van Marla Sokoloff en Shane West. Gewoon vermakelijk.

avatar van Lavigne

Lavigne

Ik ga hem zometeen eens kijken!

avatar van MissyNador

MissyNador

Heb geprobeerd om te kijken gister maar ik betrapte mezelf erop dat ik steeds wegzapte omdat het niet veel aan was. Dus heb em maar afgezet toen. So Boring!!!

avatar van Xen0n

Xen0n

Simpel, maar wel vermakelijk eigenlijk. Voorspelbaar, dat ook, maar daar moeten we maar doorheen kijken denk ik.

avatar van scholtie

scholtie

Leuk om een keer te kijken, maar alleen voorspellend en standaard

avatar van Film Pegasus

Film Pegasus (moderator films)

Een film dat zo standaard is dat het gewoon saai wordt. Niets speciaal, geen passie, niets. Even werd het wat leuk met de Titanicscène, maar dat is onvoldoende om de film te redden.

avatar van JDSsmetje

JDSsmetje

• 2056 stemmen

Ongelooflijk irritante, clichématige en voorspelbare 13-in-een-dozijn film die nooit grappig is en verder niets meer te bieden heeft dan de honderden anderen films van dit soort. Misschien nog geschikt voor uw 12-jarige puberdochter.

BBarbie

Doorsnee high schoolfilm, die het vooral moet hebben van de sexy uitstraling van de protagonisten. Ach ja, whatever…

avatar van ILDIB

ILDIB

• 2062 stemmen

100 in dozijn film. Maar wel goed genoeg.

avatar van IH88

IH88

“I love you Brian Ryan!”

Matig. Vooral het script is barslecht, en de film wordt eigenlijk nergens leuk. Dit soort tienerfilms hoeven niet origineel te zijn of zelfs goed, maar Whatever It Takes maakt het wel erg bont. Dit is gewoon lopende band werk. En dan heb je ook nog acteurs zonder enige vorm van chemie. Alleen O´Keefe doet het nog wel aardig, maar dit soort rollen heeft ze al vaker gespeeld. Wat James Franco aan het doen is weet ik nog steeds niet. En hij waarschijnlijk ook niet. Eén van zijn eerste rollen, dus het is hem vergeven.