Sleepover (2004)

geregisseerd door Joe Nussbaum
met Alexa Vega, Mika Boorem en Jeff Garlin

In de zomer voordat ze aan hun eerste jaar op de high school beginnen, organiseert Julie (Alexa Vega) een pyamafuif met haar beste vriendinnen Hannah, Yancy en Farrah. Ze proberen hun reputatie als trutjes volledig kwijt te raken en sluiten een weddenschap met de populaire meiden om te bewijzen dat ze geen trutten zijn. Ze 'lenen' de auto van Yancy's vader, gaan naar clubs en krijgen zelfs hun eerste kus.

Mooiie film

greatz (van een jongen)

avatar van kanjertje
Erg flauwe tienermeidenfilm.
Alles wordt heel erg overdreven.
Overacting van het gros van de personages

avatar van rox91
leuke film

avatar van lukkiemie
Best een leuke tienerfilm.
Geen hilarische film, maar bij momenten wel grappig.

avatar van Talkshit
Leuke film, maar niet geweldig

avatar van m1701
Leuke tiener film
Niets mis mee.
Beetje standaard verhaaltje en toch best grappig

Ik had deze al enkele jaren geleden al eens gezien maar ik had e toen nog niet op gestemd. Dus nu maar eens herzien. De film valt ,goed mee. Niet te overdreven. Een standaard film. en af en toe grappig.

avatar van dbgin
leuke film voor een meidenavondje.

avatar van lalalalalalala
een hele leuke en grappige film, we hebben hem gezien op een logeerpartij (wel s' ochtends haha)

avatar van geisterfahrer
Leuke film, alleen wel een beetje voorspelbaar dat alles telkens nét op het laatste moment toch nog goed gaat.

avatar van nickje76
leuke ontspannende meidenfilm. Mijn man vond hem wel aardig, door de mooie plaatjes

avatar van rep_robert
Vond het eigenlijk best vermakelijk, ondanks dat het een puber/chickflick is.
De meisjes zijn spontaan, de film is lekker luchtig en de bijrol van bijvoorbeeld Carrell is ook erg grappig.
Toch jammer dat het tegen het einde net even te klef wordt en het teveel een happy news show wordt.

Aardig.

avatar van MBMTx
Leuke film om eenmaal te zien, maar het begint na een tijdje toch afgezaagd te worden.

avatar van Friday the 13 th
Overdreven en overacting, maar toch krijg je er een leuk gevoel van. Goed om op een luie zondagavond te bekijken. Film is echt voor pre-tieners.