Johnny Tsunami (1999)

geregisseerd door Steve Boyum
met Brandon Baker, Yuji Okumoto en Mary Page Keller

Wanneer de 13-jarige surfkampioen Johnny Kapahaala van Hawaï naar Vermont verhuist, is hij ervan overtuigd dat de fun in zijn leven voorgoed voorbij is. Hij ziet er tegenop om zijn vrienden en zijn geliefde grootvader achter te laten. In zijn nieuwe buurt voelt hij zich een buitenstaander, tot hij een nieuwe sportieve uitdaging ontdekt: het snowboarden. Toch zijn de problemen nog niet helemaal van de baan want Johnny bevindt zich plots tussen twee rivaliserende bendes. Kan hij de vete voor eens en voor altijd bekoelen?

avatar van Purmerend
Het zal je achternaam maar wezen.

avatar van gregory804
wat voor een onnozele film is dat

avatar van TimZor
Als je ziek thuis zit, op de bank hangt, en hij komt op tv (zoals gister) is het nog best te doen hahaha Al blijft het natuurlijk wel een echte kinderfilm he

Actionfreak
Heb deze laatst in mijn herfstvakantie bekeken op Disney Channel, en het is zeker een zeer vermakelijk filmpje natuurlijk zit het bomvol cliches maar dat maakt deze film er niet minder op voor gewoon even de lol. 3,5*