Genre: Drama / Romantiek
Speelduur: 113 minuten
Oorsprong:
Verenigde Staten
Geregisseerd door: Allen Coulter
Met onder meer: Robert Pattinson, Emilie de Ravin en Pierce Brosnan
IMDb beoordeling:
7,1 (162.305)
Gesproken taal: Engels
Releasedatum: 1 april 2010
On Demand:
Bekijk via Netflix
Bekijk via Pathé Thuis
Bekijk via CANAL+
Niet beschikbaar op Videoland
Niet beschikbaar op Prime Video
Niet beschikbaar op Disney+
Niet beschikbaar op Google Play
Niet beschikbaar op meJane
Plot Remember Me
"Live in the moments."
Tyler Hawkins is een jongen die na de zelfmoord van zijn broer en de scheiding van zijn ouders in een staat van totale lethargie belandt. In schril contrast daarmee staat een jonge vrouw, Ally Craig (De Ravin), die een tragedie heeft meegemaakt maar daarna juist de carpe diem-filosofie omarmt. De twee krijgen wat met elkaar, maar niet al het emotionele puin is meteen geruimd.
Externe links
Acteurs en actrices
Tyler Hawkins
Ally Craig
Charles Hawkins
Diane Hirsch
Neil Craig
Caroline Hawkins
Helen Craig
Les Hirsch
Aidan Hall
Janine
Video's en trailers
Reviews & comments
MovieGirl13
-
- 17 berichten
- 499 stemmen
Het einde was verrassend. Dat had ik niet verwacht, ik dacht dat het werd eind goed, al goed.
noke
-
- 126 berichten
- 76 stemmen
Zo'n mooie film! Iedereen praat natuurlijk over het einde, daarom ben ik hem ook gaan kijken.....Dat was pas een verrassing....maar was dit einde nodig??? Van de ene kant denk ik wel, dit verwacht niemand en het brengt je meteen naar de realiteit.....Van de andere kant denk ik van niet, hij had ook op een andere manier dood kunnen gaan, nu worden mensen bij het zien van dit einde ook weer geconfronteerd met wat hun is overkomen
verschuren
-
- 7 berichten
- 88 stemmen
Een alleraardigste film. Je denkt te maken te hebben met een goed geacteerd romantisch drama, dat naar het einde toe allerlei moralistische boodschappen in zich heeft. Het eind goed, al goed is in zicht en vervolgens dat overweldigende einde van de film. Als je 'm niet ziet aankomen......boem......knock-out voor 9 seconden. Prachtig!
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Wat een verschrikkelijke film is dit zeg. Het eerste 1,5uur ging nog wel, maar dan slaat het ineens om. Tegen het einde van de film gaat alles plotseling voor de wind. Het wordt overdreven sentimenteel en als klap op de vuurpijl staat Edward Cullen ook nog is op de verkeerde dag, op het verkeerde moment in een WTC toren. En dan te bedenken dat de hele aanslag een Inside Job was en ook filmstudio's vertrouw ik niet. Het is allemaal 1 pot nat. Over ironie gesproken. Je eigen torens laten instorten en er vervolgens een sentimentele film over maken om aan te tonen hoe erg het was. Walgelijk!
2,0*
noke
-
- 126 berichten
- 76 stemmen
En dan te bedenken dat de hele aanslag een Inside Job was en ook filmstudio's vertrouw ik niet. Het is allemaal 1 pot nat. Over ironie gesproken. Je eigen torens laten instorten en er vervolgens een sentimentele film over maken om aan te tonen hoe erg het was. 2,0*
Dus jij denkt werkelijk dat het allemaal met opzet was en dat de VS er zelf achter zit??? En als je filmstudio's niet vertrouwt......waarom kijk je dan wel films???
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Wat een verschrikkelijke film is dit zeg. Het eerste 1,5uur ging nog wel, maar dan slaat het ineens om. Tegen het einde van de film gaat alles plotseling voor de wind. Het wordt overdreven sentimenteel en als klap op de vuurpijl staat Edward Cullen ook nog is op de verkeerde dag, op het verkeerde moment in een WTC toren. En dan te bedenken dat de hele aanslag een Inside Job was en ook filmstudio's vertrouw ik niet. Het is allemaal 1 pot nat. Over ironie gesproken. Je eigen torens laten instorten en er vervolgens een sentimentele film over maken om aan te tonen hoe erg het was. Walgelijk!
2,0*
Dat jij dit een verschrikkelijke film vindt, daar heb ik geen enkele moeite mee. Smaken verschillen. Maar waar ik zo moe van word is dat al die Amerikahaters maar aan komen zetten met het zoveelste lulverhaal dat de 11/9 aanslagen een zogenaamde inside job waren. maw Bush heeft het allemaal zelf op touw gezet. Bush mag dan wel een schurk zijn maar tot zoiets achtte ik hem toch echt niet toe in staat. Daar vond ik hem ook gewoon niet slim genoeg voor. Voor mij is er geen enkele twijfel mogelijk dat de 11/9 aanslagen het werk zijn van Al Qaida. Dat is toch inmiddels overduidelijk bewezen.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Dus jij denkt werkelijk dat het allemaal met opzet was en dat de VS er zelf achter zit??? En als je filmstudio's niet vertrouwt......waarom kijk je dan wel films???
Ik vertrouw eigenlijk helemaal niemand, maar films zijn entertainment en er zijn genoeg goede films. Zolang ze maar niet met deze bullshit aankomen, vind ik het goed. En ja, ik ben er 100% van overtuigd dat het opzet was.
Dat jij dit een verschrikkelijke film vindt, daar heb ik geen enkele moeite mee. Smaken verschillen. Maar waar ik zo moe van word is dat al die Amerikahaters maar aan komen zetten met het zoveelste lulverhaal dat de 11/9 aanslagen een zogenaamde inside job waren. maw Bush heeft het allemaal zelf op touw gezet. Bush mag dan wel een schurk zijn maar tot zoiets achtte ik hem toch echt niet toe in staat. Daar vond ik hem gewoon niet slim genoeg voor. Er is voor mij geen twijfel mogelijk dat de 11/9 aanslagen het werk zijn werk van Al Qaida. Dat is overduidelijk bewezen.
Bush was slechts het poppetje. De mensen achter de schermen (lees de schaduwregering) zijn degene die bepalen. Ik geloof ook in The New Order en straks moeten we er allemaal aan geloven. Eerst kwam er een pinpas omdat er niet genoeg cash geld was. Nou, dat is er nog steeds niet. Nu is het idee om bij alle mensen een chip te laten implanteren om zo uiteindelijk een cashloze maatschappij te creëren. O.a. allemaal voor onze eigen veiligheid. Yeah right! Maar uiteindelijk worden we allemaal slaaf, want zonder die chip kunnen we niet meer kopen en verkopen. Ze kunnen hem ook gewoon deactiveren als ze willen. En dan hebben zij bereikt wat ze willen bereiken: A New World Order. Ik neem niemand iets kwalijk, maar mensen die niet geloven dat Amerika (en niet alleen Amerika) maar zo onschuldig is, vind ik naïef. Zodra iets te vergezocht is, geloven mensen het niet. Natuurlijk kan er veel worden weerlegd. Er zijn bewijzen dat Amerika er achter zit, maar er zijn ook bewijzen dat Amerika er niet achterzit. Jaja,.. Nou, dan maak ik de keus dat Amerika er wel achterzit.
Zelfs David Lynch gelooft dat Amerika schuldig is.
YouTube - David Lynch speaks about 9/11
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Als klap op de vuurpijl staat Edward Cullen ook nog is op de verkeerde dag, op het verkeerde moment in een WTC toren.
Fortune
-
- 4316 berichten
- 2772 stemmen
Wat een verschrikkelijke film is dit zeg. Het eerste 1,5uur ging nog wel, maar dan slaat het ineens om. Tegen het einde van de film gaat alles plotseling voor de wind. Het wordt overdreven sentimenteel en als klap op de vuurpijl staat Edward Cullen ook nog is op de verkeerde dag, op het verkeerde moment in een WTC toren. En dan te bedenken dat de hele aanslag een Inside Job was en ook filmstudio's vertrouw ik niet. Het is allemaal 1 pot nat. Over ironie gesproken. Je eigen torens laten instorten en er vervolgens een sentimentele film over maken om aan te tonen hoe erg het was. Walgelijk!
2,0*
Ik vond het een walgelijk einde omdat het makkelijk sentimenteel scoren is met 9/11. En dit doet de slachtoffers van 9/11 geen eer aan en deze film ook niet.
Maar jij vindt het gewoon erg omdat jij van mening bent dat het een inside job was en dat het daarom een verschrikkelijk einde is. Dus als jij van mening bent dat het geen inside job was, was het wel een goed eind?
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Nee, dan ook niet. Want dan val ik gewoon terug op dit: Tegen het einde van de film gaat alles plotseling voor de wind. Het wordt overdreven sentimenteel en als klap op de vuurpijl staat Tyler ook nog is op de verkeerde dag, op het verkeerde moment in een WTC toren. Te makkelijk sentimenteel scoren inderdaad. Precies zoals jij al zegt.
Fortune
-
- 4316 berichten
- 2772 stemmen
ah oke, ja ik dacht ook aan een even apeldoorn bellen reclame toen hij in dat gebouw stond.
Filmkriebel
-
- 9970 berichten
- 4657 stemmen
Ik vond het een walgelijk einde omdat het makkelijk sentimenteel scoren is met 9/11. En dit doet de slachtoffers van 9/11 geen eer aan en deze film ook niet.
Daar gaan we weer. En waarom zou dit de slachtoffers van 9/11 geen eer aandoen? Integendeel!
Fortune
-
- 4316 berichten
- 2772 stemmen
In eerste instantie heb ik heel veel berichten gelezen hier over het einde, dat die helemaal geweldig zou zijn. Ik werd nieuwsgierig en ging daarom die film kijken. Het is een goede film maar het einde is ontzettend makkelijk in mijn ogen omdat er heel veel sentimentele waarde bijzit. Het verhaal zelf is niet zo heel bijzonder en dat 9/11 erbij wordt gehaald zou de film goed moet maken. Ik vind het juist makkelijk. Het doet de slachtoffers geen eer aan in mijn ogen omdat er veel mensen gestorven zijn die dag. Een dramatisch romantisch verhaaltje dat moet eindigen met dat de hoofdpersoon Tyler dood moet gaan d.m.v 9/11 vindt ik slecht. Al heb je zoveel problemen met je familie en weet ik veel wat nog meer, je kan nog altijd in een gebouw zitten waar een vliegtuig in kan storten. Ik zie het meer gebruik maken van 9/11 i.p.v respect tonen voor de slachtoffers.
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Ik vind de opbouw naar het einde juist helemaal goed. Duizenden mensen gingen gewoon zoals altijd naar hun werk. Iedereen zo met zijn/haar eigen problemen die misschien niet uitgesproken zijn en over hele banale zaken gingen. Enkele uren later is alles over, er kan niks meer uitgesproken worden. En in het geval van Tyler was er eindelijk wat rust in zijn leven en dat van zijn familie. De toekomst zag er goed uit en het blijft wrang dat ze hier niet langer van hebben kunnen genieten. Het is gewoon een mooie beschrijving van 1 slachtoffer van die vreselijke ramp en dat geen wat hij achter laat.
Filmkriebel
-
- 9970 berichten
- 4657 stemmen
In eerste instantie heb ik heel veel berichten gelezen hier over het einde, dat die helemaal geweldig zou zijn. Ik werd nieuwsgierig en ging daarom die film kijken. Het is een goede film maar het einde is ontzettend makkelijk in mijn ogen omdat er heel veel sentimentele waarde bijzit. Het verhaal zelf is niet zo heel bijzonder en dat 9/11 erbij wordt gehaald zou de film goed moet maken. Ik vind het juist makkelijk. Het doet de slachtoffers geen eer aan in mijn ogen omdat er veel mensen gestorven zijn die dag. Een dramatisch romantisch verhaaltje dat moet eindigen met dat de hoofdpersoon Tyler dood moet gaan d.m.v 9/11 vindt ik slecht. Al heb je zoveel problemen met je familie en weet ik veel wat nog meer, je kan nog altijd in een gebouw zitten waar een vliegtuig in kan storten. Ik zie het meer gebruik maken van 9/11 i.p.v respect tonen voor de slachtoffers.
Je bekijkt het nogal oversentimenteel vind ik en alsof 9/11 een taboe is. Ssssst, niet over spreken. Dan zouden ze ook geen Vietnamfilms of films over de holocaust mogen maken voor jou. Dit is juist een "in memory of all those who died that day". Een terugblik op al diegenen die gestorven zijn en ook gewoon mensen waren die bezig waren met leven, hoe onvolmaakt die levens soms misschien waren.
wibro
-
- 11590 berichten
- 4098 stemmen
Geen films over Irak, dus geen Hurt Locker want dan tonen we geen respect voor alle soldaten en burgers die daar omgekomen zijn, geen films met dodelijke auto-ongelukken want dan tonen we geen respect voor de slachtoffers die door een verkeersongeluk om het leven gekomen zijn enz. enz. En zo kan ik de lijst eindeloos groot maken. Film is voor mij een middel dat alle taboes moet kunnen omzeilen. Zint je het niet, dan kijk je gewoon niet naar de film. Heel simpel.
btw Ik ben het dus met Filmkriebel volledig eens.
Fortune
-
- 4316 berichten
- 2772 stemmen
Je bekijkt het nogal oversentimenteel vind ik en alsof 9/11 een taboe is. Ssssst, niet over spreken. Dan zouden ze ook geen Vietnamfilms of films over de holocaust mogen maken voor jou. Dit is juist een "in memory of all those who died that day". Een terugblik op al diegenen die gestorven zijn en ook gewoon mensen waren die bezig waren met leven, hoe onvolmaakt die levens soms misschien waren.
Ik zeg helemaal niks over dat, dat een taboe is. Heb je het wel gelezen?
Ik zeg dat het juist makkelijk sentimenteel score is met zo'n einde maar dat bekijk ik te sentimenteel. Zo'n einde maakt niet perse een goede film en zoals ik al zei kreeg ik meer het gevoel van een even Apeldoorn bellen reclame als je Twilight boy daar in dat gebouw zit staan.
Ik vond het al bij al een goede film maar het is zo makkelijk gewoon dat ik het juist een klote einde vind. Ze proberen gewoon een overdreven dramatische film ervan te brouwen met zo'n eind. Te geforceerd.
Fortune
-
- 4316 berichten
- 2772 stemmen
Geen films over Irak, dus geen Hurt Locker want dan tonen we geen respect voor alle soldaten en burgers die daar omgekomen zijn, geen films met dodelijke auto-ongelukken want dan tonen we geen respect voor de slachtoffers die door een verkeersongeluk om het leven gekomen zijn enz. enz. En zo kan ik de lijst eindeloos groot maken. Film is voor mij een middel dat alle taboes moet kunnen omzeilen. Zint je het niet, dan kijk je gewoon niet naar de film. Heel simpel.
btw Ik ben het dus met Filmkriebel volledig eens.
Slaat natuurlijk nergens op alsof ik dan elke film meteen respectloos vind. Heb dat alleen bij deze. The Hurt Locker is juist een goede film die een realistisch beeld toont van soldaten in Irak.
Juist door soldaten en door filmliefhebbers als mensen die soms een film kijken konden die film waarderen. Erg goed juist.
JacoBaco
-
- 10573 berichten
- 2405 stemmen
Ik kan ook bewogen raken door een film. Vaak genoeg zelfs, maar voor sommige films werkt het gewoon niet bij mij. Sommige mensen hebben dat bijvoorbeeld bij The Green Mile, terwijl ik juist onder de indruk ben van die film. Kwestie van gevoel en principes. Wist zelfs nog helemaal niets over het einde van deze film. Dus met argumenten als, als het je niet zint, kijk het dan niet, kan ik helaas weinig mee. Ik zal toch echt eerst de film moeten kijken en afwachten hoe ze het brengen en hoe het persoonlijk op mij overkomt. Bij deze film hebben ze gefaald in ieder geval.
noke
-
- 126 berichten
- 76 stemmen
Slaat natuurlijk nergens op alsof ik dan elke film meteen respectloos vind. Heb dat alleen bij deze. The Hurt Locker is juist een goede film die een realistisch beeld toont van soldaten in Irak.
Juist door soldaten en door filmliefhebbers als mensen die soms een film kijken konden die film waarderen. Erg goed juist. [/quote]
En Remember Me laat juist een realistisch beeld zien van 09/11. Het laat het leven zien van een jongen die net als alle anderen die zijn omgekomen een leven hadden met zijn voor en tegen spoed. Dus ik snap niet dat je The Hurt Locker wel goed vindt en dit einde weer niet. Er zijn wel tientallen gezinnen waarvan de zoon is omgekomen in Irak. En dan zou de Hurt Locker wel een goede realistische film zijn.....waar deze families kunnen zien in wat voor een omstandigheden hun zonen hun laatste momenten hebben moeten leven.
Dus waarom kan je The Hurt Locker wel waarderen en het einde van Remember Me weer niet?
The Hurt Locker is t wel een hele goede film, maar dat vind ik ook van Remember Me
Fortune
-
- 4316 berichten
- 2772 stemmen
De films vind ik niet vergelijkbaar. Maar identificeren met tyler kan ik ook niet, broer die zelfmoord pleegt, pa die altijd werk belangrijker vindt dan zijn kinderen en als puntje op de ijsberg komt hij ook in het verkeerde gebouw op het verkeerde moment. Het kan natuurlijk zomaar gebeuren al is het wel toevallig natuurlijk. Zou beter zijn imo als het een vrolijke familie was en dan met hetzelfde einde. Dramatisch einde was niet te ontkennen dat kondigde de muziek ruim van te voren aan. Het is natuurlijk dramatisch allemaal maar het ligt er te dik bovenop. Maar als ik niet zoveel berichten over het einde had gelezen had ik het misschien beter gevonden. De een vindt het geweldig de ander niet.
Laila001
-
- 93 berichten
- 1782 stemmen
Prachtige film. Het einde vond ik wel shockerend en kwam als een totale verrassing!
Emiledj
-
- 159 berichten
- 97 stemmen
Inderdaad en dat maakte voor mij dat de film af was. Absoluut voor mij dé verassing van 2010 en ik houd normaal gesproken niet van drame/ romantiek.
En Fortune: het is nu wel duidelijk dat je deze film bagger vind... Het wordt hier bijna de Fortune-show...
Sir Dancelot
-
- 34 berichten
- 795 stemmen
weer typisch Amerikaanse SympaCheep(C) concept. We nemen lekkere extremen, gaan daar skindeep op in en zetten dat af tegen een heerlijk simpele wereld van zwart wit. Vervolgens laten we nog een extreem ongeluk plaatsvinden en klaar!
De belachelijke begin scene doet bijna niets voor het verhaal behalve uitleggen dat pa Cop een reden heeft om erg ongelukkig te zijn en dochterlief iedere dag als de laatste ziet en nooit meer de metro neemt. Maar wat het met hun karakters heeft gedaan is zo goed als onzichtbaar in de film. Neem alleen al de manier waarop ze de moord opbiecht aan notabene pa poen. Zo van "oh ja.... en mn moeder is vermoord en dat heb ik nog nooit iemand verteld."
Waarom pa Cop zich als Cop zo vreemd gedraagt bij de autovechtscene wordt nooit meer ergens toegelicht...
juist het gegeven van de metromoord en het effect ervan is dramatisch gezien heel interessant om in de film te laten zien. Maar alles wat men hier weet te melden is: "10 jaar later..." (!)
Dan de hoofrol:
Zoon Tyler Geeft pa poen de schuld van alles maar met name van de zelfmoord en is daarom zo kwaad dat hij alles en iedereen voor zn bek wil meppen en alles zelf wil doen.
Pa is een egoist en verder een oppervlakkige niemand, behalve dan dat hij de oorzaak moet zijn waarom zoon Tyler zich in de twin towers bevindt, en daarom aan het einde opeens TOCH om zn gezin blijkt te geven *BURP*
Dan hebben we mama exvrouw die sociaal werkster is en lief lacht. en ook lief lacht. Had ik al gezecht dat ze lief lacht? Een soort van scene behang dus...
En natuurlijk ook nog de kamergenoot die zich gedraagt alsof hij in non stop in Fort Lauderdale tijdens Sping Break leeft, maar wél roept dat hij wat met zn leven wil, dat vervolgens nergens uit blijkt. Hij die iedereen tot zuipen aanzet en ook nog zo haatdragend is dat hij Tyler op dochter Cop afstuurt om rare wraakredenen. Hij werdt nota bene niet zelf opgepakt. En tot overmaat van ramp is hij het ook nog die die naar pa/dochter Cop gaat om het goed te maken als zn spelletje uitlekt... klopt wel aardig met het karakter... *NOT*
En dan is het zielige zusje er nog dat zo goed kan tekenen maar geen sociaal leven heeft en graag waardering van pappa wil. Dat is toch niet genoeg voor een interessant karakter?
Kortom, de karakters zijn ongeveer net zo diepzinnig als die van de smurfen. Je hebt Politiesmurf Plukdedagsmurfin Poensmurf Wroksmurf, Pubersmurf, Socialesmurfin en Hoogbegaafdsmurfin 
En dan is er ook nog het verhaal! Jongen en meisje worden verlieft. Pappa kan meisje niet loslaten. Jongen vertelt zijn eigen papa de waarheid. Jongen en meisje gaan uit elkaar. Jongen en meisje komen weer bij elkaar. Jongen gaat naar kantoor van zijn pappa omdat alles een happy ending moet hebben. Oh nee wacht... het is vandaag 11 september 2001. einde.
hedrick
-
- 126 berichten
- 107 stemmen
Een uitstekende film, met acteurs die goed in hun rol zitten en en met name het
verhaal vertelt rondom Tyler Hawkins en zijn relatie met zijn vader, die alleen maar aan zijn carriere denkt en niet aan zijn dochtertje, de intense band met zijn kleine zusje en
zijn vriendin, op wie hij uiteindelijk toch verliefd raakt, ondanks dat alles begon om een weddenschap om haar vader een hak te zetten. De combinatie van goed acteerwerk en het verhaal grijpt aan en hield mij in ieder geval aan de buis gekluisterd, maar net
wanneer je denkt dat alles op zijn pootjes terechtkomt, de ingrijpende plotwending en een werkelijk brok in je keel moment. Uitstekende film en with no doubt de verrassing van 2010 op het gebied van dramafilm
Kippie.
-
- 426 berichten
- 1018 stemmen
Erg indrukwekkend. Lijkt een standaard liefdesverhaal als je de beschrijving zo leest, maar het heeft zeker diepgang. Indrukwekkend einde ook.
Bekijk ook

The Notebook
Drama / Romantiek, 2004
1.261 reacties

Elle S'appelait Sarah
Drama / Oorlog, 2010
252 reacties

Freedom Writers
Drama / Biografie, 2007
349 reacties

A Walk to Remember
Drama / Romantiek, 2002
418 reacties

The Ultimate Gift
Drama, 2006
114 reacties

Nackt unter Wölfen
Drama / Oorlog, 2015
49 reacties
Nieuwsbrief MovieMeter
Het laatste film- en serienieuws per e-mail ontvangen?
Populaire toplijsten
- Top 250 beste films aller tijden
- Top 250 beste sciencefiction films aller tijden
- Top 250 beste thriller films aller tijden
- Top 250 beste familie films aller tijden
- Top 250 beste actie films aller tijden
- Top 100 beste films van de laatste jaren
- Top 100 beste films op Netflix
- Top 100 beste films op Disney+
- Top 100 beste films op Pathé Thuis
- Top 50 beste films uit 2020
- Top 50 beste films uit 2018
- Top 50 beste films uit 2019
- Top 25 beste films in het Nederlands
Corporate & Media
Realtimes Network
Innovatieweg 20C
7007 CD, Doetinchem, Netherlands
+31(315)-764002
Over MovieMeter
MovieMeter is hét platform voor liefhebbers van films en series. Met tienduizenden titels, die dagelijkse worden aangevuld door onze community, vind je bij ons altijd de film, serie of documentaire die je zoekt. Of je jouw content nou graag op televisie, in de bioscoop of via een streamingsdienst bekijkt, bij MovieMeter navigeer je in enkele klikken naar hetgeen dat voldoet aan jouw wensen.
MovieMeter is echter meer dan een databank voor films en series. Je bent bij ons tevens aan het juiste adres voor het laatste filmnieuws, recensies en informatie over jouw favoriete acteur. Daarnaast vind je bij ons de meest recente toplijsten, zodat je altijd weet wat er populair is op Netflix, in de bioscoop of op televisie. Zelf je steentje bijdragen aan het unieke platform van MovieMeter? Sluit je dan vrijblijvend aan bij onze community.










