Kidnap (2017)

Thriller

geregisseerd door Luis Prieto
met Halle Berry, Sage Correa en Lew Temple

'Kidnap' volgt een moeder, Karla McCoy genaamd, die met haar zoon Frankie naar een pretpark gaat. Wanneer Frankie vervolgens wordt ontvoerd, moet Karla naar hem op zoek. Wat volgt is een wilde achtervolging waarbij Karla voor niets stopt om haar zoon veilig thuis te brengen.

• vanaf 19 januari te huur
Ik vond het maar een matige film , de achtervolging op de weg was wel spannend , maar duurde net wat te lang , dat begon daardoor ook wat eentonig te worden.
Zelf dacht ik dat het op het laatst tot een climax zou komen tussen de ontvoerders en de bezorgde moeder , maar ook dat bleef uit , ik vond dat het op het laatst een beetje snel en makkelijk ging.

avatar van Brabants
Deze film heeft als positieve aspecten een lekker hoog tempo met veel actie. Het mindere is het zeer voorspelbare karakter met onlogische momenten en een over dramatisch personage wat neergezet werd door mevrouw Halle Berry. Ik laat het dan qua waardering ook maar in het midden.

avatar van mixmaster
Heerlijk, wat een lekkere thriller zeg, vanaf het moment van de ontvoering gaat het los.

1 grote achtbaanrit van actie en vermaak zoals een thriller hoort te zijn.

Spannend tot de laatste minuut !!!

Zelden een film niet volledig gekeken maar sorry deze was niet vol te houden. Tergend intro, dramatisch onrealistische achtervolging.

avatar van JanLo
Klaoske schreef:

Bekend met achtervolgingen of ken je ze alleen van films ?