The Tuskegee Airmen (1995)

Drama / Oorlog

geregisseerd door Robert Markowitz
met Laurence Fishburne, Allen Payne en Courtney B. Vance

Na de intensieve training in Tuskegee, Alabama, vechten de nieuwbakken, zwarte piloten van de opleiding voor erkenning en een plek in een internationale missie. Keer op keer gaan de opdrachten aan hun neus voorbij, ondanks het feit dat de mannen tot het uiterste voor hun land willen gaan.

Goede film dit hoor. Schreinend voorbeeld hoe de zwarten behandeld werden en hoe er over hun gedacht werd.

Laurence Fishburne is prima en erg goed vond ik de mix van echte ww2 beelden dit is velemalen beter dan de fake stunt beelden die je vaak tegenkomt in dit soort films

Ik heb het al gezien the tuskegee airmen 1995 met Laurence Fishburne,Cuba Gooding jr,Allen Payne,Malcolm Jamal Warner,Courtney Vance,Andre Braugher,John Lithgow,Christopher McDonald,en Mekhi Phifer