Scarlet Diva (2000)

Italië

geregisseerd door Asia Argento
met Asia Argento, Jean Shepard en Vera Gemma

Anna Battista is een knappe jonge actrice, die ervan droomt om zelf een film te regisseren. Haar agenda is echter zo vol, dat ze amper tijd kan vrij maken. Bovendien houdt Anna er een turbulent en extravagant liefdesleven op na. Wanneer ze zwanger blijkt te zijn van een rockster die aan het toeren is in Japan, is het hek helemaal van de dam. Anna zinkt steeds dieper weg in de gevaarlijke wereld van seks, drugs & rock n' roll.

FisherKing
De dochter van Dario Argenta, Asia, schreef en regisseerde deze film.

Uit een interview:
"Nobody really liked the movie. Only the freak critics like the movie." What can I say? Color me freaky-deaky!

weird movie. eigenlijk niet zo leuk

avatar van mikey
Afschuwelijke homevideo van Asia Argento. Ben dus geen freaky critic Waar de film over moest gaan? waarschijnlijk over de film industrie of zo, misschien over haar interessante leventje zelf (vol drugs, (lesbian)sex en zo)... who knows? De dialogen gaan ongev. zo: damn i need a fucking cigarette! can you get me a fucking cigarette? what you fucking no smoke? you fucking grazy? 0,funf

Meneer Bungel
Het valt best mee allemaal, maar dat maakt het nog geen goede film...

Wat een kutfilm. Had 2 maanden nodig om hem uit te zien. Ben blij dat ze haar kind verliest op het einde. Het enige goede aan de film is die lesbo met haar dikke tetten. Die er jammer genoeg maar een paar minuutjes in verschijnt.

Ik heb net de slechtste film ooit gezien, als je dit een film kan noemen.
Het gaat eigenlijk nergens over; beetje seks, alcohol, drugs.. Enorm slecht acteerwerk ook.

Budget was iets van 300 euro denk ik

avatar van Rickyman
Njaah, niet echt slecht deze matige debuutfilm en zitten er ook een aantal aparte, mooi sfeervol gefilmde scènes in, het verhaal is een rommelig zooitje.
Leuke meid die Asia, toch leek ze hier wat sjacherijnig. Waarschijnlijk was dit een kijkje op haar o zo interessante leventje, maar zo boeiend vond ik het nou ook weer niet.