Feds (1988)

geregisseerd door Daniel Goldberg
met Rebecca De Mornay, Mary Gross en Ken Marshall

Ellie DeWitt en Janis Zuckermann hebben zich aangemeld voor een strenge FBI trainingschool. Ze krijgen harde lessen, waarin ze leren hoe te moeten om gaan met wapens en herkenbare misdaden. Na een psychisch onderzoek blijkt dat Ellie een sterke vrouw blijkt te zijn en Janis een slimme student. Als ze eenmaal alle testen hebben doorstaan worden ze toegelaten tot de FBI organisatie.

avatar van Sunday
Gezien de tijd waarin deze gemaakt is,is dit best een leuke film. Simpel, maar onderhoudend.

avatar van loer
Ik ben het met Sunday eens: best een leuke film. Niet hoogstaand maar wel onderhoudend.

avatar van b00ts
Nou.....dat is dan jammer, want ik ben het er zes jaar later dus niet mee eens. Ik ken bosjes films die veel ouder zijn maar beter van kwaliteit. Dit is gewoon echt drie keer niks.

avatar van 606
Hele makkelijke film, de een is kei goed in theorie en de ander is weer kei goed in de praktijk, samen zijn ze het perfecte duo. Kort samengevat Maar verder een vermakelijke film in de trant van Police Acadamy. Ik zou deze film als alternatieve titel meegeven FBI Acadamy.