The Forgotten Ones (2009)

Alternatieve titel: The Tribe

Horror

geregisseerd door Jorg Ihle
met Marc Bacher, Justin Baldoni en Nikki Griffin

Doordat hun boot crasht, komt een groep vrienden terecht in de jungle van een eiland dat niet op de kaart ligt. Hier vallen zij ten prooi aan een kannibalistische vijand die de menselijke evolutie vergeten is.

avatar van Quentin
Competent gemaakte B-film, alleen bijzonder onorigineel. Ben benieuwd wat Roel Reine van hetzelfde gegeven/script heeft gemaakt, voor deze 2,5*.

avatar van 606
Vermakelijke horror film met de nodige spanning
Acteerwerk is ook redelijk
Mooie lokatie alleen begin was saai.

3 sterren

avatar van jeroentjuhhhhh
Waardeloos
Verhaal is debiel, acteerwerk is nog erger.
De 'wezens' zien er lachwekkend uit, de gore is lafjes (Als er al over gore te spreken valt..)
Het einde is slap, geen idee waar het allemaal op sloeg. Script is werkelijk een ramp, alles oogt onnatuurlijk.
Het is allemaal zo leeg, lomp en onorigineel dat het gewoon op geen enkel vlak ook maar een beetje geslaagd is.

avatar van Vascago
Jesus wat een film. Nivo Anaconda 4 of Minotaur. Dramatisch dus. Acteerwerk wat normaal niet van belang is in dit soort films is hier gewoon stuitend. Hadden ze Paris Hilton de hoofdrol gegeven had ze het 100 keer beter gedaan, daar ben ik van overtuigd. De monsters zagen er ook niet uit. Een vage kruising tussen aap en mens met schmink op en de soundtrack was ook al bedroevend. Ik heb een bloedhekel aan van die MTV muziek en dat past toch ook niet bij een horrorfilm

avatar van Elineloves
We have seen it all before. Het begint inderdaad best oké, maar daarna denk je dat je naar een slechte rip-off van een andere film zit te kijken.
Nee, The Tribe deed het 'm voor mij niet.